Ruoat, joista "kaikki" tykkää paitsi sinä?
- Banaaniletut. Hyi yöks! Ei maistu ollenkaanl letuille, vaan pilaantuneelle banaanille, mitä se onkin.
- Keitot, joissa on kiinteä ja neste sekaisin. Esim. Kesäkeitto ja lohikeitto. Etenkin maitoliemi on ihan hirveetä. Hajukin kummittelee loppupäivän. Kasvissosekeitot taas on hyviä.
- Mansikat, en ymmärrä vouhotusta
Kommentit (648)
Puiggo kirjoitti:
Lohi, Hilla(Lakka) ja Sushi 🤢🤢
Mun tulee syötyä tosi vähän kalaa, ja silloin kun saan lohta, tulee siitä jotenkin hyvä olo. Se on hyvää. Lakka on sitten vielä harvinaisempaa herkkua. Jos nyt olisi kotona lakkoja, niin söisin. Sushi ei ole ikinä houkutellut.
Meillä jokaisella on se oma maku. Se, mikä yhdelle on suurta herkkua, on toiselle ällötys. Sitten on ennakkoluuloja ruokien suhteen. Kun jokin näyttää epämääräiseltä, niin sitä ei halua edes maistaa. Esim. moni ei halua syödä mustaa makkaraa, koska se näyttää koiran jätöksiltä.
Makaronilaatikko, lihalla tai ilman ihan sama, en tykkää.
Banaani
Maustetut jogurtit
Mustikat
Lakritsi
Salmiakki
Suurin osa kaupan jäätelöistä
Raaka paprika leivän päällä
Kevytlevite
Maksalaatikko
Pinaattikeitto
Bataatti
Tee
Voileipäkakku
Perinteinen täytekakku
Pulla
Kevytlimsat
Grillattu porsaan kassler
Jäävuorisalaatti
Vierailija kirjoitti:
Puiggo kirjoitti:
Lohi, Hilla(Lakka) ja Sushi 🤢🤢
Mun tulee syötyä tosi vähän kalaa, ja silloin kun saan lohta, tulee siitä jotenkin hyvä olo. Se on hyvää. Lakka on sitten vielä harvinaisempaa herkkua. Jos nyt olisi kotona lakkoja, niin söisin. Sushi ei ole ikinä houkutellut.
Meillä jokaisella on se oma maku. Se, mikä yhdelle on suurta herkkua, on toiselle ällötys. Sitten on ennakkoluuloja ruokien suhteen. Kun jokin näyttää epämääräiseltä, niin sitä ei halua edes maistaa. Esim. moni ei halua syödä mustaa makkaraa, koska se näyttää koiran jätöksiltä.
En halua maistaa tai syödä mustaa makkaraa, koska en tykkää veriletuistakaan. Eli itselläni se veri tökkii, ei ulkonäkö.
Hampurilaiset. Aina tulee jälkeenpäin olo, että rahat meni hukkaan. Tunkkainen olo muutenkin.
Sipuli, aurajuusto, voileipäkakku, katkaravut.. Kalaakin syön vain lohen, tonnikalan ja kalapuikkojen muodossa. Ok, sipuli on ihan siedettävää, varsinkin punasipuli, mutta itse en lisää sitä mihinkään. Voileipäkakkua en ole koskaan tajunnut, hyh
Jugurtti, viili, piimä, rahka, smetana, tuorejuustot ja kaikki muukin maidosta hapattamalla tehty ja kaikki missä hapanmaitotuotteita käytetään ainesosana, Yäk.
Lapsena minulla oli yksi kaveri, joka ei tykännyt nakeista, ja äitini oli aivan ihmeissään kun hän järkkäsi synttäreilleni hot dogeja ja limppari kaikille lapsille. Piti olla takuuvarma herkku kaikille pikkupojille. Ja tämä oli aikaan, jolloin käytännössä kukaan ei ollut vege tms. erikoisruokavaliolla.
Ketsuppi, Kokis, salmiakki, piimä, viilit, mehut joissa on hedelmälihaa, tomaattikeitto.
Pinaattikeitto. Pirtelö. Korianteri. Kalakukko. Friteeratut ruuat .Ylimakeat salaatinkastikkeet.
Sushi! Mikä helvetti niissä viehättää?
Sacher-kakku, tippaleivät, mutakakut, hampurilaiset, kalapuikot, vokkivihannekset joissa pikkumaisseja,
suurin osa jäätelöistä (vaniljakerma-mangosorbetti menettelee), joululaatikot, kinkku (vain suoraan uunista otettu ok), rosollit, lipeäkala, mauttomat juustot, energiajuomat, limut.
Vierailija kirjoitti:
Makaronilaatikko, lihalla tai ilman ihan sama, en tykkää.
Varsinkin jos seassa on jauhenlihaa.
Vierailija kirjoitti:
Hampurilaiset. Aina tulee jälkeenpäin olo, että rahat meni hukkaan. Tunkkainen olo muutenkin.
No mikä saa aina ostamaan uudelleen?
Salmiakki
Lakritsi
Pulla
Tonnikala (paitsi tuore on hyvää)
Vierailija kirjoitti:
Lapsena minulla oli yksi kaveri, joka ei tykännyt nakeista, ja äitini oli aivan ihmeissään kun hän järkkäsi synttäreilleni hot dogeja ja limppari kaikille lapsille. Piti olla takuuvarma herkku kaikille pikkupojille. Ja tämä oli aikaan, jolloin käytännössä kukaan ei ollut vege tms. erikoisruokavaliolla.
Mä en ole koskaan tykännyt nakeista, ja sehän lapsena herätti ihmetystä. Minusta kaikki makkara maistuu oksennukselle, olen kerran syönyt pakolla nakkeja ja sairastuin juuri silloin vatsatautiin.
Pidät itseäsi harvinaisuutena, koska et tykkää kaikkien rakastamasta klimppisopasta. Missä piireissä oikein liikut, jos tuo on kaikkien herkkua?