Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruoat, joista "kaikki" tykkää paitsi sinä?

Vierailija
23.02.2016 |

- Banaaniletut. Hyi yöks! Ei maistu ollenkaanl letuille, vaan pilaantuneelle banaanille, mitä se onkin.
- Keitot, joissa on kiinteä ja neste sekaisin. Esim. Kesäkeitto ja lohikeitto. Etenkin maitoliemi on ihan hirveetä. Hajukin kummittelee loppupäivän. Kasvissosekeitot taas on hyviä.
- Mansikat, en ymmärrä vouhotusta

Kommentit (648)

Vierailija
21/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen kahvi. Vaaleapaahtoista ja pahaa. 

Vierailija
22/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasagne, inhottavan rasvista mössöä. Smoothiet ja kasvissosekeitot klimppivaaran vuoksi. Mehut, etenkin jos niissä on hedelmälihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto!

En ole koskaan tykännyt siitä. Sen jälkeen kun täytin 6 vuotta ei edes äiti pakottanu minua syömään sitä. Riitti, että oksensin kerran kun se oli niin pahaa. Useita kertoja olen maistellut vanhemmiten, mut ei. Edelleen yhtä pahaa.

Vierailija
24/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliivit ja vuohenjuusto. Maistuu ihan lampaalle. Kuka hitto sitä pystyy syömään?

Vierailija
25/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesto. Olen syönyt sitä kerran elämässäni ja oksentelin loppuillan. Toiste en suostu syömään.

Vierailija
26/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei näköjään osaa lukea aloitusta: "josta kaikki tykkää" - ei kai kukaan luule että esim. makaronilaatikko tai hernekeitto olisi jotain, josta yleensä kaikki tykkää? Saatika oliivit ja homejuusto.

Mun mielestä makaronilaatikko menee kyllä tuohon kategoriaan. Jos sinusta ei mene, mikä sitten menee?

Vierailija
27/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen kahvi. Vaaleapaahtoista ja pahaa. 

Tää on muuten totta. Juhlamokka maistuu ihan astianpesuaineelle.

Vierailija
28/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki jogurtit, maustetut ja maustamattomat

Vierailija
29/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan mansikoita. Kesäjuhlissa puistattaa mansikoita täynnä oleva kermakakku. Oon iloinen, kun joku tarjoaa merkkipäivillä suklaakakkua tai vaihtaa edes mansikat vadelmiin.

Vierailija
30/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaalikääryleet

Vierailija
31/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpojen pitserioiden pitsat. Pikaruokapaikkojen hampurilaiset. Oikeastaan mitkä tahansa valmisruuat (pois lukien Saarioisten maksalaatikko ja Kokkikartanon lohikiusaus).

Vierailija
32/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ei näköjään osaa lukea aloitusta: "josta kaikki tykkää" - ei kai kukaan luule että esim. makaronilaatikko tai hernekeitto olisi jotain, josta yleensä kaikki tykkää? Saatika oliivit ja homejuusto.

Niin, ja ilmoittamalla ruokalajin josta et tykkää samalla teet loogisesti mahdottomaksi ilmoittaa sen ruokalajin koska silloinhan kaikki ei tykkää siitä jos sinä et tykkää siitä.

Pilkunnussiminen on niin henkevää ja hyödyllistä.

Vierailija
33/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitsa, jos nyt voi ruoaksi kutsua.

Vierailija
34/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että kaikki pitävät sushista. Itse en ole löytänyt vielä mitään sushia, missä ei olisi jotain, mistä en pidä. En pidä esim. raa'sta kalasta, merilevästä jne.

Vierailija
35/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskikset

Vierailija
36/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pizza, joku hyvä oikea italialainen vielä menee, mutta perus kotipizza tai pakastehöttö ei. Sinänsä hassua, koska hampurilaiset ja muu roskaruoka on musta tosi hyvää.

Vierailija
37/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

munakkaat

Vierailija
38/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillimakkara / nuotiomakkara. Maalla joka peijaisissa tarjolla ja kaikki huokailevat kuinka hyvää on. Supernälässä pystyn puolikkaan syömään, mutta en ikinä kokonaista.

Vierailija
39/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesimeloni, överisuklaiset kakut, tazzakaakao

Vierailija
40/648 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto maksalaatikko valmismakaroonilaatikot pastat makaroonit yleensäkin ranskalaiset ja muut pakasteperuna valmisteet kaikki makkarat sian liha vihreät salaatit lihapyörykät sushi ja muut merenelävät poislukien muutamat kalat. Joo olen tosi nirso ruuan suhteen 😊