Ruoat, joista "kaikki" tykkää paitsi sinä?
- Banaaniletut. Hyi yöks! Ei maistu ollenkaanl letuille, vaan pilaantuneelle banaanille, mitä se onkin.
- Keitot, joissa on kiinteä ja neste sekaisin. Esim. Kesäkeitto ja lohikeitto. Etenkin maitoliemi on ihan hirveetä. Hajukin kummittelee loppupäivän. Kasvissosekeitot taas on hyviä.
- Mansikat, en ymmärrä vouhotusta
Kommentit (648)
Lasagne, inhottavan rasvista mössöä. Smoothiet ja kasvissosekeitot klimppivaaran vuoksi. Mehut, etenkin jos niissä on hedelmälihaa.
Hernekeitto!
En ole koskaan tykännyt siitä. Sen jälkeen kun täytin 6 vuotta ei edes äiti pakottanu minua syömään sitä. Riitti, että oksensin kerran kun se oli niin pahaa. Useita kertoja olen maistellut vanhemmiten, mut ei. Edelleen yhtä pahaa.
Oliivit ja vuohenjuusto. Maistuu ihan lampaalle. Kuka hitto sitä pystyy syömään?
Pesto. Olen syönyt sitä kerran elämässäni ja oksentelin loppuillan. Toiste en suostu syömään.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei näköjään osaa lukea aloitusta: "josta kaikki tykkää" - ei kai kukaan luule että esim. makaronilaatikko tai hernekeitto olisi jotain, josta yleensä kaikki tykkää? Saatika oliivit ja homejuusto.
Mun mielestä makaronilaatikko menee kyllä tuohon kategoriaan. Jos sinusta ei mene, mikä sitten menee?
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen kahvi. Vaaleapaahtoista ja pahaa.
Tää on muuten totta. Juhlamokka maistuu ihan astianpesuaineelle.
Inhoan mansikoita. Kesäjuhlissa puistattaa mansikoita täynnä oleva kermakakku. Oon iloinen, kun joku tarjoaa merkkipäivillä suklaakakkua tai vaihtaa edes mansikat vadelmiin.
Halpojen pitserioiden pitsat. Pikaruokapaikkojen hampurilaiset. Oikeastaan mitkä tahansa valmisruuat (pois lukien Saarioisten maksalaatikko ja Kokkikartanon lohikiusaus).
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ei näköjään osaa lukea aloitusta: "josta kaikki tykkää" - ei kai kukaan luule että esim. makaronilaatikko tai hernekeitto olisi jotain, josta yleensä kaikki tykkää? Saatika oliivit ja homejuusto.
Niin, ja ilmoittamalla ruokalajin josta et tykkää samalla teet loogisesti mahdottomaksi ilmoittaa sen ruokalajin koska silloinhan kaikki ei tykkää siitä jos sinä et tykkää siitä.
Pilkunnussiminen on niin henkevää ja hyödyllistä.
Tuntuu, että kaikki pitävät sushista. Itse en ole löytänyt vielä mitään sushia, missä ei olisi jotain, mistä en pidä. En pidä esim. raa'sta kalasta, merilevästä jne.
pizza, joku hyvä oikea italialainen vielä menee, mutta perus kotipizza tai pakastehöttö ei. Sinänsä hassua, koska hampurilaiset ja muu roskaruoka on musta tosi hyvää.
Grillimakkara / nuotiomakkara. Maalla joka peijaisissa tarjolla ja kaikki huokailevat kuinka hyvää on. Supernälässä pystyn puolikkaan syömään, mutta en ikinä kokonaista.
Hernekeitto maksalaatikko valmismakaroonilaatikot pastat makaroonit yleensäkin ranskalaiset ja muut pakasteperuna valmisteet kaikki makkarat sian liha vihreät salaatit lihapyörykät sushi ja muut merenelävät poislukien muutamat kalat. Joo olen tosi nirso ruuan suhteen 😊
Suomalainen kahvi. Vaaleapaahtoista ja pahaa.