Miksi pyydät facebook kaveriksi, jos olet piilottanut kaikki sivusi tai et kirjoita sinne mitään?
Ymmärrän, että sellaisetkin ihmiset on facessa, jotka ei päivitä mitään, jos he esim. tarvivat facea kirppistelyyn tai muuhun toimintaan. Mutta miksi he pyytävät kaveriksi, jos heillä ei ole mitään annettavaa itsellä. Nyt on jotain ikivanhoja opiskelukavereitakin pyytänyt kaveriksi ja olen hyväksynyt pyynnön todetakseni, että ei mitään sisältöä. Eivät edes viestiä laita, niin mitä teen tällaisilla kavereilla. ja sama juttu, jotkut naapurit pyytäneet kaveriksi ja ilman sisältöä, mitä ihmettä teen tällaisilla kavereilla ja miksi pyydätte kavereita, jos ette päivitä. Kirppistellä voitte ilman kaverilistaakin.
Kommentit (10)
Jos kiinnostaa muiden jutut, muttei tunne että omassa elämässä on mitään ympäri huudeltavaa.
No en voi soittaa ja kysyä, kun ei ole puhelinnumeroa. Mutta peitinpä itsekin sitten heiltä omat sivuni. Ei tarvi mun sivuaj kytätä, jos ei itsekään anna itsestään mitään.
Ai miksi? No että näkisin muiden päivitykset ja kuvat, simple as that. Saan tyydytettyä omaa uteliaisuuttani ilman että paljastaisin itsestäni mitään!
Vierailija kirjoitti:
Ai miksi? No että näkisin muiden päivitykset ja kuvat, simple as that. Saan tyydytettyä omaa uteliaisuuttani ilman että paljastaisin itsestäni mitään!
Utelias urpo.
Enpä ole vaivautunut asiaa miettimään, kun on niin paljon touhua irl.
Chatin takia tietenkin!
Ja jotkut piilottaa statukset ynnä muut tietyiltä ryhmiltä, eli esim. vain perhe näkee ne.
Nopeat viestittelyt onnistuvat hyvin. Itsellä läppäri lähes aina auki duunien takia ja facen kautta laittelen viestejä. Se on helppoa jokainen vastailee kun ehtii. En omista ns. älypuhelinta. Tietenkin, jos henkilön kanssa ei oikeasti ole mitään jaettavaa/keskusteltavaa, niin sitten pyyntö on tyyliin oman kaveritilin kartuttamista.
Minä käytän facebookia viestien laittamiseen ja on kiva nähdä, mitä tutuille ja puolitutuille kuuluu. Itse en päivitä juuri mitään, koska minulla on huono itsetunto.
Monilla kursseilla varmaan opetetaan somettamaan, joten tuo on sitten tulos. Lisäksi jotkut ehkä keräävät kavereita luodakseen sinällään käyttämättömästä profiilistaan aidolta vaikuttavan, erotukseksi propagandatileistä.