Voi ei. Olen ihastunut varattuun mieheen.
Kerron nyt alkuun, ettei mitään sen kummempaa ole tapahtunut. On juteltu ja värjötelty pakkasessa kädet toisen takin sisällä, ei siis seksiä. Fyysinen vetovoima on ihan mieletöntä. Ajattelen häntä koko ajan ja kuulemma hän myös minua. Alun perin tästä ei ollut tarkoitus tulla mitään tällaista, tavattiin ihan sattumalta. En todellakaan halua rikkoa kenenkään perhettä ja mielestäni vastuu on miehellä omista tekemisistään.
Kommentit (55)
Mitä sä meiltä haluat. Synninpäästön?
Se on varattu joten unohda se! Miksi edes haluisit petturiukon? Sillä häntäheikki on häntäheikki jatkossakin .
Vierailija kirjoitti:
Kerron nyt alkuun, ettei mitään sen kummempaa ole tapahtunut. On juteltu ja värjötelty pakkasessa kädet toisen takin sisällä, ei siis seksiä. Fyysinen vetovoima on ihan mieletöntä. Ajattelen häntä koko ajan ja kuulemma hän myös minua. Alun perin tästä ei ollut tarkoitus tulla mitään tällaista, tavattiin ihan sattumalta. En todellakaan halua rikkoa kenenkään perhettä ja mielestäni vastuu on miehellä omista tekemisistään.
Kyllä, miehellä on vastuu omista tekemisistään.
MUTTA, sinulla on vastuu sinun tekemisistä, ei sinulla ole mitään vapaalippua moraalittomaan käytökseen.
Jos mies pettää, hän on vastuuton sika, jos sinä olet siinä se toinen osapuoli, sinä olet toinen vastuuton sika.
Miksi ihmeessä käyt toisen naisen kanssa naimisissa olevan miehen kanssa monta kertaa viikossa lenkillä? Aivan hullua.
Vierailija kirjoitti:
No älä mene enää miehen lähelle, hae seksiseurasi muualta.
Ei tässä nyt ollut kyse seksistä vaan ihan muusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä käyt toisen naisen kanssa naimisissa olevan miehen kanssa monta kertaa viikossa lenkillä? Aivan hullua.
Onhan se vähän hullua. Tätä on nyt kestänyt pari-kolme kuukautta.
Ap
Se on huumetta aivoille ja jännitystä, jota ei omassa suhteessa enää tule kokemaan. Itse duunaisin kyllä mutta ei niin tunteella kannata innostua.
Koeta suunnata mielenkiintosi johonkin toiseen mieheen. On ollut käynyt aika mäihä jos silmä on osunut varattuun ukkoon.
No hyi. En ikinä koskis semmoseen äijään, joka toisia vikittelee. Millainen sellainen on pohjimmiltaan? Ihan huono.
Vierailija kirjoitti:
No hyi. En ikinä koskis semmoseen äijään, joka toisia vikittelee. Millainen sellainen on pohjimmiltaan? Ihan huono.
Hah. 2/3 osaa ainakin kaikista miehistä on sitten huonoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toisen oma ja sinulle vain lainattu onni tekee sinut autuaaksi, etkä tunne tekeväsi mitään moraalisesti väärin, niin jatka toki samaan malliin.
Ajattelepas, kun teillä ei hmmm...sitä seksiä ole, miltä tuntuu kun mies hyvästelee sinut lenkiltä tullessanne ja menee oman rakkaansa kanssa rakastelemaan? Yhteinen koti, lapset, lomat ja muut, ja sinä odottelet lenkkarit jalassa kuntsarin laidalla :D ???
Entäs se vaimo? Miltä siitä mahtaa tuntua kun mies tulee lenkiltä muna pystyssä (johtuen toisesta naisesta )?
Vaimon tilanteesta ei ole ap maininnut mitään. En voi ottaa siihen kantaa. Ajattelen asian vain niin, että kahden kauppa ja korvapuusti. Koska vaimo ei ole eroakaan ilmeisesti hakenut (ap olisi jo varmaan tanssahdellut täällä), oletan että haluaa olla miehen vaimo edelleen ja uskoo liittoonsa. Ap:n tehtävä ei ole pitää varatulle miehelle seuraa romanttisessa mielessä, vaan lopettaa tulella leikkiminen. Ja vaikka mies olisi eroamassa vaimostaan, voisi ap ihan hyvin kunnioittaa sitä eroprosessiakin niin, että pysyy tussuineen takavasemmalla.
Useimmat leipääntyvät jossain vaiheessa puolisoonsa ja ihastumisia tapahtuu, mutta onko kenenkään etu heittää bensaa liekkeihin? Ja varsinkaan puolustella ap:n toimintaa miettimällä miehen vaimoa. Hän on syytön tähän pelleilyyn.
Kunnioituksen pitää mennä omien halujen edelle. Ei himoita toiselle kuuluvaa. Ja mies on ihan yhtä ikävä ihminen kuin ap toimimalla noin tökerösti. Tästä on lyhyt matka pettämään. Ap voi nyt ottaa järjen käteen ja toimia kuten kuuluu, jos mies ei sitä tee.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet tuntuu aluksi yhtä rakastettavilta. Tiedän, kokemusta löytyy.... Löydät kyllä vapaankin, kun et jää tähän varattuun kiinni.
Kyllä nyt puhut läpiä päähäsi.
Suurinosa ihmisistä on erittäin vastenmielistä porukkaa, myös ne miehet.
Kultakimpaleet ovat harvinaisia. Jos sellainen sattuu olemaan naimisissa, niin se on vain hidaste.
Tiedän, kokemusta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Ohis, mutta minä käyn aviomieheni ja koiran kanssa yhdessä kyllä lenkeillä, mutta mieheni ei harrasta tavoitteellisesti juoksemista. Opiskelukaverini (miespuolinen) on juossut maratoneja ja minä taas vasta haaveilen ensimmäisestäni ja me käydään joku juoksuharjoitus tekemässä yhteisesti, esim. intervalli, mäkijuoksu suurin piirtein kerran viikossa juoksukautena tai kerran kahdessa viikossa niin että periaatteessa lenkillä käyminen naimisissa ollessaan muun kuin oman puolison kanssa ei minusta lähtökohtaisesti ole pahasta, jos kyseessä on harrastuskaveri. Mutta eipä kyllä lämmitellä käsiä toistemme takin alla tai tunneta kipinää, juostaan vaan ja mitä puhutaan niin juoksusta/opinnoista.
Sitten tähän asiaan. Minusta ap olet jo nyt ylittänyt rajan. Mies on suurin syyllinen tuijotellessaan silmiisi kädet takkisi alla, mutta en minä sinuakaan kohtaan tunne sympatiaa. Kysyit mitä pitäisi tehdä? Itse sen ratkaiset, mutta jos olisin sinä, en tapaisi miestä siksi, koska tapaamisten sävy ei tuntuisi minusta oikealta siihen nähden, että hän on varattu.
Entäs se vaimo? Miltä siitä mahtaa tuntua kun mies tulee lenkiltä muna pystyssä (johtuen toisesta naisesta )?