Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi ei. Olen ihastunut varattuun mieheen.

Vierailija
23.02.2016 |

Kerron nyt alkuun, ettei mitään sen kummempaa ole tapahtunut. On juteltu ja värjötelty pakkasessa kädet toisen takin sisällä, ei siis seksiä. Fyysinen vetovoima on ihan mieletöntä. Ajattelen häntä koko ajan ja kuulemma hän myös minua. Alun perin tästä ei ollut tarkoitus tulla mitään tällaista, tavattiin ihan sattumalta. En todellakaan halua rikkoa kenenkään perhettä ja mielestäni vastuu on miehellä omista tekemisistään.

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaata riistaa, anna mennä.

Vierailija
22/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettämisessä on hyvin vähän tekimistä itseasiassa seksin kanssa. Jos mies ei ole noista hetkistä puolisolleen kertonut niin hän on rikkonut heidän välistä sopimusta. Mies on vastuussa omista tekemisistään ja sinä omistasi ja se, että mahdollista tietynlaisen käytöksen ei toki tee sinusta syyllistä mutta se on arveluttavaa.

Mistä sinä heidän välisensä sopimukset tiedät? En minä ainakaan ole tehnyt mieheni kanssa sopimusta, että pitää kertoa asiat, joilla ei ole merkitystä mutta jotka voisivat pahoittaa mielen. Jos hän joskus värjöttelee jonkun kanssa ulkona kädet takin sisässä ja siinä kaikki, niin pitäköön ihan omana tietonaan. Se, mitä ei tiedä, ei voi loukata eikä pahoittaa mieltä. pitkissä suhteissa ihastuksia tulee ja menee ja jos ne eivät tuon pitemmälle kehity niin ei todellakaan kannata niistä kotona avautua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ilmeisesti et ole mun ihastus, ikävä kyllä ja jos ihastus oikeasti näyttäisi vihreäävaloa heittäisin avokin välittömästi pihalle.

Kukaan teistä apinoista ei voi tietää miten perseestä aapeen ihastuksen elämä on ja kaipaako se toista naista.

Ap:n ihastus on hyvä ja jättää edellisen ennenkuin siirtyy uuteen. Ihan turhaan sä täällä meitä apinoiksi haukut kun meistä sentään löytyy niitä hyviä ihmisiä jotka tietävät että pettäminen on väärin. Ja siitä pettämisestähän tässä oli kyse, ei siitä että sun tai muunkaan pettäjän nykyinen suhde on perseestä. Siinä asiassa saat kyllä mennä nyt itseesi.

Vierailija
24/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A Harrastat seksiä miehen kanssa. En usko että on sinuun rakastunut/ihastunut haluaa vain seksiä. B Tyydyt kohtaloosi ja unohdat miehen joka kuitenkin palaisi rakkaan vaimonsa luokse saatuaan sinulta sen mitä oli hakemassa.

Vierailija
25/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siis haluat suhteesta: jos mies ensi kerralla sanoisi että mitään ei tule koskaan tapahtumaan välillänne ja hän rakastaa vain puolisoaan mutta voitte käydä lenkillä yhdessä niin jatkaisitko, vai toivotko että mies jättää puolisonsa tai vähintään alkaa sinun kanssasi seksisuhteeseen?

Vierailija
26/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi tosissaan sinun kanssasi ja tuntisi aidosti rakastavansa sinua, hän jättäisi vaimonsa ja

alkaisi reilusti ja avoimesti seurustella sinun kanssasi. Koska näin ei tapahdu...niin mietipä sitä. 

Vierailija
27/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös. Erona se, että en onneksi ehtinyt osoittaa kiinnostustani ennen kuin selvisi, että on varattu. Ei auta kuin unohtaa.

Vierailija
28/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua se vonkaa. Miehet nyt ovat sellaisia poikia aina. Kaikki ovat mutta kaikki eivät uskalla ryhtyä tuumasta toimeen vaan runkkaavat omissa oloissaan haaveillen vieraasta vitusta.

Vierailija
29/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ilmeisesti et ole mun ihastus, ikävä kyllä ja jos ihastus oikeasti näyttäisi vihreäävaloa heittäisin avokin välittömästi pihalle.

Kukaan teistä apinoista ei voi tietää miten perseestä aapeen ihastuksen elämä on ja kaipaako se toista naista.

Tähän ei pysty sanomaan kuin jaxuhali<3 ja huutonaurua :D

Vierailija
30/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Lapsiko olet?

Ja vaikka aloittajan ihastuksen elämä olisi perseestä niin hän ihan itse tehnyt omat valinta, arvionsa ja päätökset omassa elämässään ja jos hän on siinä passiivisena tilanteen viätävissä niin hän on ihan yhtä lapsi kuin sinäkin. Olette ihan isoja poikia, jo niin ei teidän tarvitse enää roikkua kenenkään tississä kiinni.

Vierailija
31/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne täältä katoaa viestejä?

Vierailija
32/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas näitä. Hälläväliä muista kunhan minä olen onnellinen. Mitäs siitä vaikka edesauttaisin rikkomaan perheen.

Hlvt, kaikkia se maa päällään kantaa.

Vierailija
33/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen oma ja sinulle vain lainattu onni tekee sinut autuaaksi, etkä tunne tekeväsi mitään moraalisesti väärin, niin jatka toki samaan malliin.

Ajattelepas, kun teillä ei hmmm...sitä seksiä ole, miltä tuntuu kun mies hyvästelee sinut lenkiltä tullessanne ja menee oman rakkaansa kanssa rakastelemaan? Yhteinen koti, lapset, lomat ja muut, ja sinä odottelet lenkkarit jalassa kuntsarin laidalla :D ???

Vierailija
34/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Täällä toinen samassa tilanteessa ollut. Olin uskomattoman ihastunut varattuun mieheen, ja hän sanoi olevansa ihastunut minuun. Halasimme, olimme sylikkäin tms mutta emme suudelleet tai harrastaneet seksiä. Mies sanoi, että hänen ja tyttöystävänsä suhde ei ole hyvä. Olin kuulemma niin paljon parempi kuin se hänen tyttöystävänsä. Mies muutti jopa pois tyttöystävänsä luota! (Ei ollut minun idea enkä kannustanut häntä.) No, tämähän loppui juuri sillä tavalla klassisesti että miehen mielenkiinto minuun lopahti, minä särjin sydämeni ja hän on edelleen tyttöystävänsä kanssa, ja on varmaan ihastunut jo johonkin toiseen naiseen. Älä ap lähde leikkiin mukaan. Unohda se mies. :(

Vierailija
35/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Täällä toinen samassa tilanteessa ollut. Olin uskomattoman ihastunut varattuun mieheen, ja hän sanoi olevansa ihastunut minuun. Halasimme, olimme sylikkäin tms mutta emme suudelleet tai harrastaneet seksiä. Mies sanoi, että hänen ja tyttöystävänsä suhde ei ole hyvä. Olin kuulemma niin paljon parempi kuin se hänen tyttöystävänsä. Mies muutti jopa pois tyttöystävänsä luota! (Ei ollut minun idea enkä kannustanut häntä.) No, tämähän loppui juuri sillä tavalla klassisesti että miehen mielenkiinto minuun lopahti, minä särjin sydämeni ja hän on edelleen tyttöystävänsä kanssa, ja on varmaan ihastunut jo johonkin toiseen naiseen. Älä ap lähde leikkiin mukaan. Unohda se mies. :(

Hyvässä suhteessakin oleva voi sanoa olevansa huonossa suhteessa. Ja ainahan se salattu satuinaisesti tavattu ihminen on parempi, kuin se arjen kumppani jonka kanssa on niin paljon ihan perusarkeen liittyviä neuvottelukysymyksiä. Se on vaan niin imartelevaa kun joku puhuu nätisti, mutta ne on vaan sanoja. Jos ap on valmis särkyneeseen sydämeen niin sokka irti, mutta itseppä siitä hinnan maksaa.

Vierailija
36/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tosi vaikealta jättää näkemättä tätä miestä. Ei koskaan vaihdella edes viestejä tai soitella, käydään vaan yhdessä lenkillä muutaman kerran viikossa. En elättele toiveita, että mies eroaisi tms eikä olla aiheesta keskusteltu. Tämä tuntuu ihan hyvältä näin.

Ap

- Toivon, että jos sinulla on joskus oma mies, hän käy kävelyllä jonkun toisen kanssa.  Ja se joku  lämmittelee käpäliään sen miehesi takin alla....  Oletko ihan sairas.  Jätä se aviomies ja isä rauhaan.  

Vierailija
37/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sitte ymmärrä teitä varattujen perään vonkaajia,ettikää sinkkuja ja jättäkää varatut rauhaan. Fiksut ihmiset unohtaa ihastukset,ei niistä tarvi mitään suhdetta tulla varsinkin jos toinen on varattu. Yleensä varatut just tollaset idiootti miehet/naiset on sen vieraan pillun/kyrvän perässä niikun joku jo täällä sanoi. En kyllä käsitä mitä sen varatunkin päässä liikkuu jos varattuna pitää vieraissa käydä,silloin olisi parempi olla sinkku. Mun mies ei onneksi ikinä mua pettäis enkä mä sitä koska rakastetaan toisiamme ja ajatellaan että miltä toisesta tuntuisin tai itsestä jos tulisi petetyksi.

P.S Turha tulla näiden idioottien kommentoimaan että kyllä se mua pettää kun tilaisuus tulee. Meillä on sentään moraalia ja oikeaa rakkautta toisinkuin teillä pettäjillä.

Vierailija
38/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu tosi vaikealta jättää näkemättä tätä miestä. Ei koskaan vaihdella edes viestejä tai soitella, käydään vaan yhdessä lenkillä muutaman kerran viikossa. En elättele toiveita, että mies eroaisi tms eikä olla aiheesta keskusteltu. Tämä tuntuu ihan hyvältä näin.

Ap

Aikuinen ihminen kykenee tekemään valintoja, ymmärtää oman osansa ja vastuunsa asioissa. Viisas ihminen tietää milloin on siinä pisteessä, milloin ei kannata enää jatkaa leikkiä. Säästä itseäsi, miestä ja vaimoa (ja oliko lapsiakin mukana?) isolta ja surulliselta sopalta.

Vierailija
39/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuntuu tässä keskustelussa unohtaneen sen, että moni rakkaus alkaa juuri näin, että ollaan vielä vanhassa suhteessa.

Vierailija
40/55 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni tuntuu tässä keskustelussa unohtaneen sen, että moni rakkaus alkaa juuri näin, että ollaan vielä vanhassa suhteessa.

Rakkaus joka päättyy sitten kun roihu sammuu. Ja toki siinä sivussa petettiin sitä kolmatta osapuolta.

Toki jos fiksuja niin ensin se ero ja sitten tutkitaan mitä se rakkaus olikaan.