Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin etten voi ikinä saada lapsia, mutta nyt olenkin raskaana

Vierailija
23.02.2016 |

Erosin tämän asian takia reilu vuosi sitten. Nyt olen tapaillut vajaa puolivuotta erästä miestä. Olemme käyttäneet kondomia, mutta mitään hormonallista ehkäisyä en ole käyttänyt sillä olen saanut lääkäriltä lapsettomuus "tuomion".
Nyt kuitenkin kun kävin lääkärissä muusta syystä, kävi ilmi että olen raskaana, viikolla 8.
Pää jotenkin ihan sekaisin. Eihän minun pitänyt saada koskaan lapsia? Olen ehtinyt jo haudata lapsihaaveet mutta nyt olenkin raskaana. En vain pysty ymmärtämään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea! Elämä yllättää joskus hienosti!

Vierailija
2/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet nainen, munasarjat ja kohtu löytyy ja kuukautiset tulee niin aina on pienen pieni mahdollisuus tulla raskaaksi vaikka olisi jotain vikaa/sairaus. Niin tuli ystävänikin luomusti raskaaksi vaikka ei olisi pitänyt onnistua. Oli hoidoista tauko ja niin vaan ihme tapahtui!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika heikko kondominkäyttötekniikka jos putkahdat raskaaksi etkä itse ole huomannut mitään. Mutta onnittelut lienee paikallaan...vai?

Vierailija
4/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi moinen "tuomio"?

Vierailija
5/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin pidät lapsen? Muista sitten, että mies ei ole tuota tilannut, eli ei välttämättä ole kovin innoissaan asiasta.

Vierailija
6/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi moinen "tuomio"?

Varmaan endometrioosi ja lääkäri sanonut, ettei todennäköisesti saa lapsia. Tähän on sitten tuudittauduttu ja käytetty kortsua miten sattuu. Näitähän tällä palstalla riittää, eikä ikinä mikään ole oma vika.

Vierailija
7/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

Itsellä perussairaus, johon on jytkyt lääkkeet. Diagnoosi tehtiin kun olin 18 vuotias ja muistan lääkärin sanoneen minulle, että on erittäin epätodennäköistä, että saan koskaan lapsia. 4 vuotta myöhemmin sainkin yllättäen tietää olevani 9. viikolla raskaana.

Se tunne myllerrys oli valtava. Olin kerennyt surra ja haudata lapsihaaveet ja juuri tottumassa ajatukseen, ettei minusta tule koskaan äitiä.

Minulle tuo raskaus oli suuri järkytys, samoin suvulleni. Jopa lääkärinikin oli hetken hiljaa kun soitin hänelle ilmoittaakseni asiasta. Tuntui siltä, että tämä on aivan liian hyvää ollakseen totta. Pelkäsin kuollakseni, että jotain menee pieleen (lapsi vammautunut kun alkuraskaudesta syönyt jytyjä lääkkeitä sairauteen, saan keskenmenon, ettei kroppa kestä raskautta jne.).

Noin suuri uutinen hämmentää taatusti ja sitä on todella vaikea käsittää.

Suurin kysymys lienee on, että mitä nyt? Onko hyvä vai huono juttu?

Vierailija
8/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samalla tavalla. Mulla on alhaiset hormonitasot ja jo 18 vuotiaana todettiin, että tuskin tulen ilman hoitoja raskaaksi. Menkat tuli aina ihan miten sattuu ja olivat pitkiä aikoja poissa. 24-vuotiaana olin pitkään sinkku, menkat oli olleet pois yhtäjaksoisesti 7kk, tapasin miehen, menin sänkyyn ja pamahdin heti ekasta kerrasta paksuksi.

Se oli niin uskomaton juttu, etten meinaa vieläkään uskoa todeksi! Mikä todennäköisyys, että satun just sillon ovuloimaan pitkän tauon jälkeen ja vielä tulemaan raskaaksi??

No mut ainoaksi kerraksi se jäikin ja sitä rakkaampi on tuo ainoa lapseni, joka oli mulle kuin ihme :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi