Lue keskustelun säännöt.
Oslon lentokenttä
Tepa
23.02.2016 |
Hei! Onko teistä kukaan siirtynyt jatkolennolle Oslon Gardemoenin lentokentältä? Lennetään ensin Helsingistä Osloon ja siitä Las Palmasiin. Lentojen välinen aika on todella lyhyt, joten pitäisi vähän tietää, mihin siellä suunnistaa, jotta pääsee nopeasti lähtöportille. Terminaalikarttoja löysin, mutta vaikeaa niistä hahmottaa, että miten siellä pitäis liikkua. Jos joku osaisi auttaa, niin olisin todella kiitollinen :)
Kommentit (2)
Muistaakseni siellä ihan kylttejä seuraamalla pääsi nopeasti kentän läpi. Vaihdoin itsekin kentällä konetta, ainoa ongelma tuli vain siinä, että matkalaukuilla kesti yllättävän kauan normaaliin verrattunu.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä oon vaihtanu konetta siellä... Hmm... No ei kai kenttä mikään tuhottoman iso ole, mutta muistan että joutui jonkin matkaa kävelemään silti. Kaikki muut matkustajat ilmeisesti jäivät Osloon, mä vaan lähdin kävelemään neljän pukumiehen perässä pitkin käytäviä :D Hissilläkin piti kai mennä... Lopulta tultiin tarkastukseen (ei ollut kuitenkaan jonoja) ennenkuin pääsi siihen lentokentän yleiseen osaan.