Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana

Vierailija
23.02.2016 |

olen raskaana ja toivon ennemmin että tämä lapsi kuolee kohtuuni kuin syntyy ei toivottuna! ja turha jauhaa abortista, se jo myöhäistä ja muuta ulospääsyä tästä ahdistuksesta ei ole kuin tämä yksi pieni toivonkipinä johon turvaudun.....

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kolmestasadasta sikiöstä kuolee kohtuun. Eli suhteellisen pieni mahdollisuus kohdallasi. 

Miksi et huolehtinut ehkäisystä tai viimeistään kuukautisten poisjäätyä hakeutunut aborttiin? Vähän kummallista, jos vauvan saaminen noin katastrofaalista on ja kuitenkin helposti estettävissä. 

Vierailija
2/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

okei!

Vierailija
4/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Niin mäkin ja olen juuri odottamassa aborttiin pääsyä. Kuinka pitkällä olet, jos ei enää onnistu? Itselläni meni hilkulle, koska kuukautiset tulivat normaalisti. Muista, että luvalla onnistuu vk 12 jälkeen ja ei se mahdoton ole saada, jos et todella halua lasta.

Ei se lapsi kohtuun kuole, joten nyt lääkäriin ja haet apua koko tilanteeseen.

Vierailija
5/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla tajuamattas raskaana noin pitkälle? opettele tuntemaan oma kehos :D 

ps. keskenmenon voi saada kyllä itse aikaiseksi

Vierailija
6/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla tajuamattas raskaana noin pitkälle? opettele tuntemaan oma kehos :D 

ps. keskenmenon voi saada kyllä itse aikaiseksi

Tai sit lapsi voi vammautua siitä yrityksestä iäkseen tai äiti voi kuolla. Turvallisempi vaihtoehto on hakea apua ja tukea raskauteen ja antaa lapsi syntymän jälkeen adoptioon.

Vierailija
7/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoinhan että turha abortista enää paasata koska se ei enää ole mahdollista!!! vaikka haluaisin ja sitä kadun  eniten maailmassa että en sitä silloin tehnyt kun olisi voinut!!!! nytpä sitten kärsitään loppu elämä tästä virheestä ja kyllähän minä sen tiedän että jos sinä jotain oikein kovasti toivot niin se ei varmasti toteudu. .alkuun toivoin keskenmenoa koko sydämestäni ja yritin kaikkeni että se olisi tullut mutta ei..no nyt toivon sitä kohtukuolemaa joka ei varmasti osu kohdalleni kun sen haluaisin, että näin....

Vierailija
8/8 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi