Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tilanne, jossa sinua ei uskottu vaikka puhuit totta?

Vierailija
27.04.2024 |

Kerrotaan kokemuksia. Laitan oman tarinani kommentteihin, kun ehdin...

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kipeä

Vierailija
2/7 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka kerran kun käyn täällä palstalla.  Aina on joku vänkäämässä omaa varmaa totuuttaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoin, että en muista.

Vierailija
4/7 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiin mieheltä lääkärissä käydessä olenko raskaana ja hän vastasi ei. Pulmana oli se, ettei täsmällisesti kysytty häneltä onko mahdollista, että olen raskaana. Ei nimittäin käytetty ehkäisyä. Osastolla sitten labroissa näkyi, että raskaana olin. 

Eli tarkkaavaisuutta ja täsmällisyyttä olisi aiheellista olla enemmän päivystyksessä ennen sekopäisyys oletuksia. Säästyisi ne resurssitkin enemmän oikeasti apua tarvitseville. 

Vierailija
5/7 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin täällä, että tipuin mökillä ulkohuusin reiästä sisään paskasaaviin ja melkein hukuin.

Vierailija
6/7 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Turun telakalla töissä kun laiva oli paljon myöhässä(taas). Ympäri Eurooppaa ja maailmaa revittiin hätäapua kantamaan tavaraa ym. Katselin vessassa kun lattia lainehti sitä itseään ja osa porukasta huuhteli ruokakailuvälineitään ja täytti vesikanistereita samassa tilassa.

Totesin työkavereille että tästä paikasta saa varmasti muutakin kuin mahataudin. Työkaverit naureskeli vaan ja meni asioilleen. No 2vko myöhemmin:

https://yle.fi/a/74-20050706

Vierailija
7/7 |
27.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä on vaikka kuinka paljon. Pahin oli kun hätäkeskuksessa ei uskottu kun soitin vanhempani sydänoireista. Parin viikon päästä soitosta vanhempani olikin jo teholla.