Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikani nimi on Jere. Kertokaas siis millainen olen, millainen ympäristö jne. Kiitos! :)

Vierailija
17.02.2006 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

talo täynnä mukoloita, eikä kehenkään oikein pysty kunnolla paneutumaan...

Vierailija
2/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä et kuitenkaan saa, koska teillä ei ole varaa, vaikka päälle haluattte esittää niin rikasta, lasta kuljetetaan aina uusissa vaunuissa/vaatteissa jne. jotka vanhempanne ovat teille ostaneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pieni vielä 0-3v. viittaa vähän amis-tyyliin. Jos enemmän kuin 3v. niin aika normaalia :)

Vierailija
4/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jere on reilun vuoden. Eli siis amis-tyyliä?

Omakotitalo 150 neliöä. Pari autoa. Ainut lapsi. Ei olla uskovaisia. Me vanhemmat ollaan nuoria ja todellakin amiksen käyneitä. ;) Tyhmiäkin vielä siis. En kerää Marimekkoa, Teemaa kylläkin. Nuorekkaasti-muodin mukaisesti pukeudutaan. Ööh, mitähän vielä.. Molemmilla vakkarityöpaikat, minä olen hoitovapaalla.

Eli kait me aika selvästi amis-tyyliä ollaan. :)

Vierailija
5/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaunut ovat Emmaljungan (en tiedä mallia), kirpputorilta ostettu (120¿) ja todellakin mieheni äiti maksoi meille ne.

Vierailija
6/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pojan serkku on myös Jere, ja nykyään ihan kiva poika, aiemmin oli kauhukakara, kun vanhemmiltaan oli kasvatuskeinot vähän hukassa. Yrittivät olla lapselle aina mieliksi, kunnes onneksi itsekin huomasivat, ettei se toimi.

Vierailija
7/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskokaa tai älkää, ennen lapseni syntymää en olisi ikipäivänä antanut J-nimeä. Mutta kun poika synty ja rupesimme käymään eri nimivaihtoehtoja läpi, mikään nimi ei ollut poikamme näköinen! Vaikea uskoa varmaan mutta kun sitten mieheni ehdotti Jere-nimeä, olin jo unohtanut tämän palstan ja nimi tuntui olevan se joka oli poikamme ' näköinen' . :)

By the way, tiedän koiran nimeltä Minttu, koiran nimeltä Ali, koiran nimeltä Satu, koiran nimeltä Aada, koiran nimeltä Eetu...Listaa voisi varmasti jatkaa samaten kuin lukisi nimipäiväkalenteria.. :)

Luovuudesta sen verran etten antaisi mitään omaperäistä nimeä ikinä, enkä myöskään c-nimeä (Jessica, Nico).

Terkuin ap

Vierailija
8/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo, Kasper, Esko, Veikko, Jimi, Aada, Roosa, Peppi, Peppi, Peppi. Jere on se talkkarin sekarotuinen....

Vierailija
9/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jep, mun koira on Pontus, ja naapurustosta löytyy karvakuonoja joka lähtöön:

.

Vierailija
10/10 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset