Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään muulla ollut niin kovaa stressiä, että tuntuu kuin koko kroppa olisi painavaa lyijyä ja romahtaa miltein lattialle?

Vierailija
02.05.2024 |

Varmasti on. 

En ole mikään uniikkiyksilö tässä mutta miten tässä jaksaa enää. Keho painaa valtavasti ja olen tukahtua. Naama kukkii ja punoittaa, hiukset alkaneet harmaantumaan jo tässä hyvin nuorella iällä ja olen niin väsynyt etten jaksa enää edes tuntea mitään. 

Yritän vain pakottaa itseni nousemaan. Jos kaadun tästä enempää niin kuolen. 

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi kuukauden tai kahden loma?

Vierailija
2/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisesti masennusta(kin)?

Vierailija
4/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia. 🙏 Nyt on tuohon saatava edes jotain muutosta heti. 

Vierailija
5/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

bmi ?

Taas näitä kilopoliiseja.

-eri

Vierailija
6/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lepää hyvä ihminen. Lihaskivut ovat monille tuttuja ja muut jäykkyydet. Joskin joskus johtuu muusta.

Vierailija
7/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on tulossa burn out.

Mulla on ollut, hirveetä on.

Vierailija
8/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaikki taustalla?

Vierailija
9/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi kuukauden tai kahden loma?

Olin puoli vuotta pois työelämästä ja aloitin vähäisellä työmäärällä. Valitettavasti se sekoitti asioita vain entisestään ja nyt tuntuu, että tipun jonnekin todella syvälle. On kuitenkin pakko yrittää vaikka väkisin. Ap 

Vierailija
10/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua on. Vuosikausien stressin johdosta kehittynyt ahdistuneisuushäiriöitä, paniikkikohtauksia, univaikeuksia, masennus ym. hauskaa. Kroppa ja mieli ei meinaa kestää enää mitään vaan romahdus tulee pienestäkin asiasta. Minun kohdallani loma ei auttaisi kun on jo oikeastaan lomalla kun on työkyvyttömyyseläkkeellä.

Ap jos on töissä niin lomaa heti ja jos mahdollista niin keskusteluapua vähintään ja terapiaa mahdollisesti.

Vierailija
11/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kaikki taustalla?

Kaikenlaista mikä ei sovi tänne kirjoitettavaksi. Yritän kuitenkin vielä mutta keho pistää vastaan. Haluan yrittää vielä tämän huipun ylittää. Jos sitten asiat jotenkin taianomaisesti loksahtaisi. Ap 

Vierailija
12/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Eka kunnon burnout teki yhdessä yössä urheilullisesta ihmisestä raunion, joka ei kyennyt yhtä porrasväliä nousemaan, kun jalat painoi kuin lyijyä olisi.

Vierailija
13/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti masennusta(kin)?

esim. Yksi oire on lyijymäinen painontunne raajoissa -epätyypillinen masennus/muu masennustila.

Uupumuksen oirekysely: https://mielipalvelut.fi/testit/uupumuksen-oirekysely-keds/

Masennustesti: https://mielipalvelut.fi/testit/masennustesti-masennuskysely-bdi-21/

Ahdistustesti: https://mielipalvelut.fi/testit/ahdistustesti-ahdistuskysely-gad-7/

Vierailija
14/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa hirveä stressi mutta mun oireet toisentyyppiset. Varsinkin vatsa ihan sekaisin ja epämääräisiä kipuja tulee ja menee enkä tiedä milloin... Sille ei tee hyvää että pakenen stressiä täällä palstailuun ja istuin liian kauan joka päivä.

Vierailija
15/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa vaan kun tuntuu ettei tämä mene ohi vaikka kuinka yritän toipua ja selvitä. Miksi en vain parannu? Ihan kuin olisin sisäisesti jatkuvassa hätätilassa vaikka olen vaikka mitä harjoituksia, lepoa ja muuta selviytymismetodia harjoittanut. Olen alkanut olemaan jo vähän psykoottinen mutta sentään ymmärrän sen. Esimerkiksi luulen, että minua tässä asunnossani seurataan, että täällä on kamerat. Tiedostan miten hullulta se kuulostaa mutta silti on vähän sellainen fiilis että jos täällä on ne kamerat ja minua käytetään hyväksi sekä etsivät aiheita sättiä minua. Ap 

Vierailija
16/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmittaa vaan kun tuntuu ettei tämä mene ohi vaikka kuinka yritän toipua ja selvitä. Miksi en vain parannu? Ihan kuin olisin sisäisesti jatkuvassa hätätilassa vaikka olen vaikka mitä harjoituksia, lepoa ja muuta selviytymismetodia harjoittanut. Olen alkanut olemaan jo vähän psykoottinen mutta sentään ymmärrän sen. Esimerkiksi luulen, että minua tässä asunnossani seurataan, että täällä on kamerat. Tiedostan miten hullulta se kuulostaa mutta silti on vähän sellainen fiilis että jos täällä on ne kamerat ja minua käytetään hyväksi sekä etsivät aiheita sättiä minua. Ap 

Toki kannattaa psykoosiin mennä työn takia. 👍

Vierailija
17/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki kannattaa psykoosiin mennä työn takia. 👍

Ei tämä työstä johdu. Minun mieleni on vaan jotenkin tosi rikkoutunut eräistä syistä enkä osaa toipua vaikka yritän. Aina kun yritän taas palata takaisin niin koko kroppa ja pää pistää vastaan mutta haluaisin voittaa itseni ja lakata piittaamasta jo. Haluan vain olla normaali ja tehdä töitä, selvitä ja elää. Olen kuitenkin ihan jossain muualla mutta haluan korjata tämän. Ap 

Vierailija
18/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
19/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oksettaa lisäksi. Jatkuva hyperventiloiminen ja tunne tukehtumisesta. Paha olla ja olen täysin yksin. En tiedä, miksi jatkan elämää. 

Vierailija
20/23 |
02.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi