Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hoikka/normaalipainoinen saa viikossa yhden kilon pois?

Vierailija
22.02.2016 |

Mulla on ihanat housut, joihin haluaisin mahtua viikonloppuna. Loppuvuodesta sairastelin ja jouduin olemaan paljon paikoillani, joten paino nousi n 3 kiloa. Ylimääräistä on jäljellä varmaan noin kilo, nyt kun olen jo hieman hoikistunut entiselleni miettimällä vähän syömisiäni. Edelleenkin liikunta voi olla vain ihan kevyttä- en usko, että kevyet kävelylenkit tässä auttaa, vaan ruokavaliolla se olisi tehtävä. Tajuan siis olevani täysin normaalipainoinen, hoikka jopa. BMI 20. Mutta mä haluan mahtua niihin housuihin!

Joten antakaan vinkit kehiin! Kuinka tekisitte? :)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida riittää edes 2x 500 kalorin päivää kilon pudotukseen. Aika tiukille menee. Puoli kiloa tuolla voi saada pois (tai itse saan).

Epäilen kuitenkin että kyse on useammasta kilosta. Itse olin viimeviikolla 4 pv matkoilla ja lihoin reilun kilon ja mahdun yhä samankokoisiin housuihin kuin ennenkin. Loppuviikkoon mennessä taas omassa painossa.

Vierailija
22/22 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa ongelmaa. Kunnes totesin, ettei ole mitään järkeä tuskailla joka viikko, että miten vähällä syömisellä housut näyttäisi hyvältä. Menin kauppaan ja ostin samoja housuja kokoa isompana. Ongelma poistui ja näytän paremmalta. Ja vika ei ollut siinä, että olisin läski. Minullakin bmi 20, joten maalaisjärki sanoi, että näillä kiloilla ei tarvi pakottaa itseään laihduttamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme