Pimpin tarkistus..
Olen 36-vuotias nainen ja aviomieheni on sitä mieltä, että pimppini on löystynyt ja näyttää jo melko kuluneelta. Sanoo aika useastikin, että pimppi ei näytä enää niin kauniilta kuin suhteen alkuaikoina. Olemme siis olleet yhdessä 16 vuotta. Viime aikoina olenkin miettinyt, että haluaisin kuulla myös jonkun toisen kokeneen miehen mielipiteen asiasta... Haluaisin selvittää pitääkö minun hyväksyä tämä tosiasia ja se, että mieheni haluaa saada myös nuorempia ja häntä mielyttävämpiä naisia?
Kommentit (24)
Heitä hittoon koko ukko, menköön muualle kyntämään vakoja.
Älä vaan ota tollaisen idiootin kommentteja itseesi! Sinulla on kyllä melkoisen typerä kumppani!!!! Ikinä voisi omalle vaimolleni tollasta sanoa ja mieltä pahoittaa!!
Ehkä sanot sille että sinun kullisi ei ole enää niin jämäkkä mitä ennen ja se on muuttunut ihan oudon näköiseksi!
Hei,
olen mies. Toivottavasti tämä on provo... Ei kai kukaan mies voi ihan oikeasti voi olla tuollainen ääliö ja idiootti, eihän... Käsittämätöntä. Ja jos ei ole provo ja mies tuollaisia heittelee, suosittelen äijänvaihtoviikkoja ja pian!