Paljonko juotte kahvia päivässä?
Mulla menossa viimeinen kuppi 2 pannullisesta jo tänään. Arvioisin että semmoinen 3-4 litraa tulee juotua päivän aikana suodatin- tai pannukahvia. En ole huomannut vielä nyt ainakaan mitään terveyshaittoja. Paitsi päänsärky mikäli en juo kahvia.
Kuinka paljon te kulutatte kahvia päivittäin?
Kommentit (16)
En juo kahvia ollenkaan. Jäätävän määrän juot kyllä päivässä.
Yhden mutteripannulla keitetyn espressokupillisen aamulla.
N. 300-600 ml päivässä. Ei tule terveyshaittoja, ei myöskään vieroitusoireita. Jos hyvää kahvia ei ole saatavilla, juon teetä.
10-15 dl, arvelisin
Vähempikin riittäis
1l suunnilleen. Vedän kerralla, että käynnistyn aamuisin ja lopussa alkaa vähän tärisyttämään.
Ehkä 10 kuppia eli pannullisen päivään. Ei aina tule juotua niin paljoa.
Noin 6-7 desiä. Aamupäivällä yksi, iltapäivällä toinen ja alkuillasta kolmas annos.
Riippuu missä vaiheessa alkaa vääntää vatsasta.
Kahvi maistuu pahalle, ja en siis juo kuppiakaan. Lidlistä saa halpaa teetä - melkoisia ryöstöhintoja esim. S-marketissa.
T. Lidl-mies.
Mä juon lounaan jälkeen yleensä kaksi mukillista maitokahvia. Puolet maitoa, puolet kahvia. Aamulla juon 2 kuppia mustaa teetä, päivän mittaan jonkin verran vihreää teetä ja illalla usein vielä yrttiteetä.
2-3 isohkoa mukillista. Nyt oon aloittamassa 7-15 duunin, joten todennäköisesti menee jatkossa enemmän, ei sovi meikäläisen luontaiseen rytmiin ollenkaan tuollaiset aamut.
0 kupillista. En juo kahvia ollenkaan.
Tuo sinun juomasi määrä, ap, ei voi olla hyväksi.
2-3 mukia päivässä. Pumppu ei kestä enempää. Eikä vatsa.