Snl floppasi taas
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
ymmärräthän että oman viestin yläpeukuttaminen vie uskottavuuden heti kättelyssä
Ymmärräthän, että peukun voi saada ensimmäiseltä avauksen lukijalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ymmärräthän että oman viestin yläpeukuttaminen vie uskottavuuden heti kättelyssä
Tuskin alle minuutti viestin lähettämisen jälkeen. Jatkuvasti.
Kukaan täysjärkinen ei pidä omien viestien peukutusrunkkareista (itsepeukuttajista). Tuommoinen tekee koko ylä- ja alapeukkusysteemistä turhan. Yksikin ahkera mobiilispämmääjä saa päivässä satakin peukkua omiin ketjuihinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täysjärkinen ei pidä omien viestien peukutusrunkkareista (itsepeukuttajista). Tuommoinen tekee koko ylä- ja alapeukkusysteemistä turhan. Yksikin ahkera mobiilispämmääjä saa päivässä satakin peukkua omiin ketjuihinsa.
Eipä tuon aloitusviestin lukemiseen montaa minuuttia mene.
Vierailija kirjoitti:
Peukkupoliisi.
Ap
eli: kyl mä saan itteeni peukuttaa jos mä haluun t: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuon aloitusviestin lukemiseen montaa minuuttia mene.
2 sanaa oli peräti.
Minusta ohjelman ongelma on, että se on sekasikiö kahdesta huumoriohjelman lajista; peruukki päähän ja hassu ääni- hassuttelusta ja sitten ns. älyllisemmästä satiirista, mutta yhdistettynä ne eivät toimi vaan lopputulos on kuin alakoulun kevätjuhlan esitys. Esim. joku Pirkka-Pekka Peteliuksen ja Aake Kallialan showt oli tuota ensimmäistä lajia mutta olivat sitä reippaasti ja ainakin itseäni nauratti jo se kun näyttelijät itse alkoivat repeillä jutuilleen, kun niissä ei vaan ollut mitään järkeä..nyt sinänsä hyvät näyttelijät yrittää saada katsojan vakuuttumaan siitä että jutut on hauskoja vaikka varmaan itsekin tietävät ettei ne ole. Pitäisi siis päättää mitä ohjelman tekijät oikeastaan yrittävät luoda.
Isoin ongelma on siinä, että sketsit ja näyttelijät eivät ole hauskoja. Se Armanin avausmonologi on miljoonaan kertaan kuultu vitsi kuinka vähemmistöt joutuu ekstratarkastukseen lentoasemilla olen tuon läpän kuullut sadalta eri koomikolta.
Maria Veitolan jakso oli oikeastaan aika hyvä, tuli naurettua Itsensätiedostajille, Radio ADHD:lle ja palaneille pimppakarvoille.