Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies palasi eksänsä kanssa yhteen, nyt 6kk myöh.otti muhun yhteyttä

Vierailija
22.02.2016 |

Onkohan kohta taas vuoden halutuin ja luotettavin poikamies vapaana? Voi kiinnostuneet laittaa viestiä :D

Lyhyesti:
Erottiin 5 vuoden suhteesta, ja mies otti lähes heti minua edeltäneen tyttöystävänsä kainaloonsa. Päätti kuulemma, ettei voisi unohtaa nuoruudenrakkauttaan. Tässä vaiheessa olin vielä mustis ja kivuissa oman eromme takia. Eron syynä ei ollut tuo toinen nainen, mutta kaipa sekin vaikutti. Jotenkin kuitenkin miehen typerä temppu sai kuitenkin ajattelemaan, että tuhlaan elämääni sitä murehtimalla. Siitä alkoikin radiohiljaisuus ja uuteen elämään keskittyminen.

Nyt n.puoli vuotta myöhemmin mies koitti ottaa yhteyttä. Ensin kyseli muka vähän välinpitämättömästi tekstarilla kuulumisia ja tiputteli yhteiseen menneisyyteen liittyviä muistoja viesteihinsä (myös seksiin liittyviä). Kun en vastannut viesteihin, niin sehän sitten soitti. Ja yllätys: haluaa nähdä. Kun kysyin syytä, vastasi että mun kanssa on aina ollut helppo keskustella. Rivien välistä luin, että paratiisissa on vähän ongelmia. Vastasin hyvin vähän takaisin. "Jaa. En tiedä. Niin."-tyyliin. Ja tajusin, ettei mua oikein kiinnosta miehen ajatukset tai tunteet enää. Tai elämä. Hän ei tunnu sitä kuitenkaan tajuavan. Saati sitä kuinka nuija hän on ollut. Ja on. (Esim. Kuka vihjailee eksälleen seksistä, kun on itse parisuhteessa?)

Oisko siitä hyötyä sanoa sille, että "hei, olet idiootti"? Vai annanko vaan olla?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä siihen. Kyllä se rakkaus siitä nousee.

Vierailija
2/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkaisin enkä sanoisi mitään. Jos ei itse ymmärrä käyttäytyvänsä väärin niin tuskinpa sinun sanomanasi se perille menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraa. Itsepähän soppansa keitti, uikoot nyt liemessään.

Vierailija
4/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita et on 6kk liian myöhässä. Ja et eipä sitä enää ikävöi.

Vierailija
5/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Blokkaisin enkä sanoisi mitään. Jos ei itse ymmärrä käyttäytyvänsä väärin niin tuskinpa sinun sanomanasi se perille menisi.

Näinpä mäkin sen ajattelin. Että ei varmaan ole mun asiani kouluttaa aikuista ihmistä. Jos se edes onnistuisi. -ap

Vierailija
6/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuitenkin täytyy täällä kysellä? ;D Heivaa hiiteen, ja jos vielä kyrsii, niin kerro sille exälle koko story. Ole tyytyväinen, kun älysit tuon tiputtaa kyydistä.

Vierailija
7/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä sanoisin ihan suoraan, että mua ei kiinnosta ja häntäkin pitäisi kiinnostaa se oma nainen.

Vierailija
8/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aahh näitä teinirakkauksia...16v...😊

Vierailija
9/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää tyypit jotka ei osaa päättää kenen kanssa ne haluaa olla. Pitäisi saada noukittua rusinat pullasta, mutta oikein missään suhteessa ei ole hyvä olla... äh.

Vierailija
10/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua ei mies enää kiinnosta niin miksi vastaisit? Eiköhän se tajua lopettaa. Jos ei, niin yksi ytimekäs viesti, jossa kerrot ettet tahdo enää viestejä häneltä. Ja jos mies kiinnostaiskin sua niin miten voisit enää luottaa tuollaiseen.

Off topic, ehkä tyhmä kysymys, mutta mitä tarkoittaa radiohiljaisuus? :D

Vierailija
11/11 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutatte kolmen kimppaan ja elätte loppuelämän onnellisina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän