Kokemuksia Sirfol - lääkkeestä?
Olen nyt jonkun aikaa syönyt sitä pienintä mahdollista annosta levottomat jalat - oireyhtymään, ja se on tuonut loistavan avun! Ennen lääkettä jalat vaivasi aina kun väsytti tai oli muuten pitkään paikallaan : leffateatterissa, autossa... unet olivat vähäiset ja en edes osaa kuvailla miltä ne "pakkoliikkeet" tuntuu ja se olo...
Nyt pääs lääkkeet loppumaan ja jouduin viime yön sitkuttelemaan ilman ja yö oli melkein pahempi kuin koskaan. Kävelinja heiluttelin, nukuin välissä ehkä 10min pätkiä ja muuten heiluin. Tunne oli myös lantion seudulla ja käsissä. Yleensä olen päivät ilman lääkettä ja otan sen yötä vasten, mutta tänään ryntäsin heti kymmeneltä apteekkiin hakemaan lääkettä ja jouduin ottamaan yhden tabletin, olo on sietämätön!! Toivottavasti pian auttaa.
Millaisia kokemuksia muilla?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
En saanut hyötyä lääkkestä itse.
Mihin vaivaan söit sitä, jalkoihin?
Mistä olet saanut avun?
Itse pelkään tämän kokemuksen perusteella, että annostuksen tarve kasvaa kun tätä lääkettä syö. Lääkärini kyllä sanoi että nykyään syömäni annos on todella todella pieni., että on varaa nostaa ilman sivuvaikutuksiaz
Ap
Sama vaiva ja itse olen löytänyt avun pilven polttelusta.
Vierailija kirjoitti:
Psyykeherkkänä en siihen touhuun lähde itse.
Ja eikös siinäkin annokset kasva.. näillä jaloilla mun pitäs poltella joka ilta että saisin nukuttua. Kyläpaikoissakin ehkä vähän hankalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikös siinäkin annokset kasva.. näillä jaloilla mun pitäs poltella joka ilta että saisin nukuttua. Kyläpaikoissakin ehkä vähän hankalaa?
Kasvaa, joten ei pidä käyttää päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikös siinäkin annokset kasva.. näillä jaloilla mun pitäs poltella joka ilta että saisin nukuttua. Kyläpaikoissakin ehkä vähän hankalaa?Kasvaa, joten ei pidä käyttää päivittäin.
No sitten se on huono vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja eikös siinäkin annokset kasva.. näillä jaloilla mun pitäs poltella joka ilta että saisin nukuttua. Kyläpaikoissakin ehkä vähän hankalaa?Kasvaa, joten ei pidä käyttää päivittäin.
No sitten se on huono vaihtoehto.
Ei ole löytynyt hyviä vaihtoehtoja. Oireet vain pahenenvat vuosi vuodelta. Kannattaa totutella siihen.
Lääke on siis Sifrol eikä Sirfol.. sitä saa halvemmalla kauppanimellä Pramipexole.
Ap