Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurini käristää lihaa, vegaanina minua ärsyttää

Vierailija
21.02.2016 |

Seinänaapurini käristää jotain lihaa asunnossaan, yritän nukkua, mutta ällöttävä haju leijailee asuntooni. En saa unta, oksettaa ja kuvottaa.

Kommentit (25)

21/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan palstailua kirjoitti:

Aina niistä naapureista on riesaa,haisevat,metelöivät ja kyttäävät joka asiaa.Kyllä olisi parasta muuttaa erakkkomajaan vaikka johonkin vuoren huipulle tai erämaahan.

Nyt puhut asiaa! Kelpaisi ainakin minulle! Tosin nykyisissä naapureissa ei onneksi ole mitään valittamisen aihetta. Paitsi, että näkevät perskeles, jos haluan mennä alasti pihalleni. Tosin nyt olen landella, täällä voin mennä vaikka nakuna juoksemaan pitkin metsää, jos huvittaa. Ja ei taatusti naapureiden grillikäryt häiritse. Toivottavasti pääsen muuttamaan tänne joku päivä pysyvästi.. Tuo vuoren huippukin kyllä houkuttelisi...

Vierailija
22/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta metsämökkiin niin ei ole naapureista riesaa. Paitsi että hups, metsässä on karhuja ja nehän syö lihaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bautismo de Fuego kirjoitti:

Oikein!

Ei mulla muuta.

Vierailija
24/25 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei

Vierailija
25/25 |
11.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein sulle. Kehtaat vielä valehdella kun oikeasti kuolaat. Vegen todellisuus paljastuu kännissä grillillä, kebab paikassa ja silleen.

Otin videon yhdestä vegestä kun yöllä veti kebabbia kännissä kuin käki. Harvoin näkee niin ahnetta syömistä. Tämä otti sellaisia haukkauksia rullasta että krokotiilikin olisi kateellinen. Ilmeensä oli näkemisen arvoinen kun näytin sille omaa syömistään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi