Ero vai ei??
Meillä on 2 lasta. Naimisissa ollaan, mutta en olen tyytyväinen liitostamme. Mies ei välitä yhteis aika viettäminen. Ei tee sovituista asioista. Emme juttella mistään asioista. Hän osaa ärsyttää minua joka tavoin. Noh koska ei puhuta ,ei hellytä,ei hän välitä asioita mitä ei hänelle merkitsee,lista on pitkä enkä jaksaa enää yritä .. ei voimia enää. Olen tosi turhautu nut!kiitos avustanne!!
Kommentit (5)
Ero. Mutta varaudu siihen, ettei parempaakaan välttämättä löydy. Kokemukseni mukaan 90% miehistä on juuri tuollaisia. Ehkä parasta onkin olla yksin.
Olen että ei kanneta kun et kantanut vesi kuitenkin.
Ei kesä kiitä.
Harmillisen yleinen ongelma. Jos asiosta on keskusteltu ja kaikki keinot käytetty niin ei muutakaan vaihtoehtoa ole. Itsellä oli myös sama tilanne ja asiat korjaantui kun kävimme pariterapiassa. Siskoni erosi tuosta syystä ja katuu kun pitkästä harkinnastaan huolimatta teki äkkinäisen päätöksen, yksin.
Ootko suomenruotsalainen vai miksi kirjoitat noin? Koska teillä on lapsia, kannattaa ensin kokeilla parisuhdeterapiaa. Kai mies tietää, että olet miettinyt eroa?