Onko lentokoneessa hyvä ilmanvaihto? Lääkäri kielsi ilmavaivojen pidättelemisen.
En nyt kuitenkaan voi yhtenään ravata koneen veskissä ja eikö niihin ole pitkät jonotkin...?
Jos tehokas ilmanvaihto, ei liene ongelmaa...?
Kommentit (11)
Haastavin tilanne voi olla siinä wc-jonossa, koska silloin ollaan vain muutaman sentin päässä kanssamatkustajien nenistä. Silloin on pakko pidättää!
On hyvä ilmanvaihto, luojan kiitos. Kerran lentokoneessa pieretti ihan kamalasti, ja jouduin laskemaan kaasua koko ajan. Onneksi oli sellaisia äänettömiä ja (luullakseni melko) hajuttomia. Istuin takimmaisella paikalla, ja ilmastointi puhalsi päästöni koneen takaosaan pois matkustajien luota. Perillä juoksinkin sitten lentoaseman vessaan päästämään räjähtävää ripulia pönttöön.
Jos ne pierut haisi, olen todella pahoillani lentoemojen puolesta :(
Me lentoemännät ollaan totuttu ihan kaikkeen...!
Olen matkustanut joskus kanssasi.
Suosittelen laivamatkaa.
Senkun annat vaan mennä, siellä muutenkin vääntää vatsaa aivan nonstoppina, niin eiköhän muillakin oo samoja ongelmia
Siellä on sellainen puhuri että siitä vaan vapaasti!
Lapseni kerran sanoi lentokoneessa :"Äiti, ootko pierassu?" Enkä ollut minä.
Lääkäri ei huomannut kertoa, että tuohon löytyisi apteekista lääkettäkin, sellaista "ilmanpilkkojaa".
Ei nyt helvetti, jos ette osaa olla pieremättä, valitkaa joku muu kulkuneuvo! Miten saatanan tolloja ihmisiä voi olla edes olemassa?
Yläpuolella on käsin säädeltävä ilmastointisuutin, laita se täysille niin ei synny ongelmaa vieruskaverillekaan!