Paskaa elämä lyhyenä miehenä
Naisia kiinnostaa tyypillisesti todella paljon miehen pituus. Oon joskus saanut jopa suoraan naisen suusta kuulla olevani liian lyhyt. Rittävästi kun oon nähnyt näitä naisten kriteerejä niin oon pikkuhiljaa alkanu pitää niitä kylminä olentoina. Ei ne ole kinnostuneita miehistä ihmisinä, vaan erilaisista suojeluntarpeeseen ja menestykseen liittyvistä ominaisuuksista. Seksiin voin naisen vielä nykyäänkin kelpuuttaa, mutten ihinkään muuhun.
Kommentit (58)
Haha mikä reaktio. Mies on naisten mielestä säälittävä ja luuseri, kun valittaa tällaisesta. Katsokaapa miten paljon yläpeukkuja sai nainen, joka valitti miesten ulkonäkökeskeisyydestä: http://www.vauva.fi/keskustelu/2501767/olen_alkanut_halveksimaan_miehia…
Ap hyvä. Olet siis lyhyt mies. Se on joillekin naisille vähän sama, kuin joillekin miehille nainen, jolla on AA-tissit ja litteä takapuoli. Tai nainen, joka on 195 cm pitkä ja miehekäs ruumiinrakenteeltaan.
Eli se on ominaisuus, joka ei ole naisten fanittamien fyysisten ominaisuuksien kärkilistalla. On kuitenkin paljon naisia, jotka eivät aseta pituuskriteeriä kovin korkealle, tai joille ei ole oikeastaan mitään merkitystä sillä kuinka pitkä mies on. On myös naisia, jotka aivan erityisesti syttyvät lyhyistä miehistä. Vm. naiset ovat varmaan pieni vähemmistö, mutta varmasti heitäkin on.
Itse kuulun niihin, jotka ovat tavanneet elämänsä aikana monta älyttömän ihanaa lyhyttä miestä ja ihastunut heistä jokuseen. Miehiä, jotka ovat sytyttäneet aivan täysillä. En kuulu niihin, joille lyhyys on miehellä erityinen turn-on -ominaisuus, paremminkin ei ole. Kyllä pitkä mies olisi jotain varsin kuumaa, mutta minkäs sille voi, jos oma ihannemies onkin lyhyt. Ei sille pitkät miehet silloin pärjää, kun rakastaa sitä lyhyttä ihmistä, ei tietyn pituista miestä. Persoona nimittäin ratkaisee, ja muut selittämättömät asiat vaikka ulkonäössä ja olemuksessa. Ja sielussa. Ja tosiaan; myös lyhyt mies voi olla erittäin miehekäs, kun taas joku parimetrinen voi olla vähemmän miehekäs.
Kyllä se on makuasia niinkuin muutkin ulkonäköseikat. Mua ei haittais yhtään vaikka mies olisi reilusti lyhyempi. Jos jollekin lyhyys on deal-breaker niin minkäs teet, ei voi pakottaakaan tykkäämään. Itse en voisi seurustella lihavan miehen kanssa.
Minkä pituinen mies on lyhyt mies?
Vierailija kirjoitti:
Naisia kiinnostaa tyypillisesti todella paljon miehen pituus. Oon joskus saanut jopa suoraan naisen suusta kuulla olevani liian lyhyt. Rittävästi kun oon nähnyt näitä naisten kriteerejä niin oon pikkuhiljaa alkanu pitää niitä kylminä olentoina. Ei ne ole kinnostuneita miehistä ihmisinä, vaan erilaisista suojeluntarpeeseen ja menestykseen liittyvistä ominaisuuksista. Seksiin voin naisen vielä nykyäänkin kelpuuttaa, mutten ihinkään muuhun.
Tapasin eilen sukujuhlissa alle 170 cm pitkän nuoren miehen, joka oli ollut kuluneella viikolla kolmatta kertaa tanssipartnerina vanhojen tansseissa. Ekan kerran oli pyydetty, kun oli vasta lukion ekalla, toisen kerran tokalla ja kolmannen kerran vielä nyt kun oli jo abi. Eikä todellakaan ollut suosittu vain tanssitaidon vuoksi... Tosi mukava, huumorintajuinen, älykäs nuori mies. Ja tietysti "varattu".
"Mieheni on 168 cm eli minua 10 cm pidempi. En ikinä edes ole ajatellut hänen pituuttaan. Hän vain on kertakaikkisen täydellinen paketti muuten :) ihana luonne, ihana kroppa (sopivasti lihaksikas, harteikas)." Vaan Kuinka moni 168cm nainen ottaisi epäilemättä ja lainkaan asiaa pohtimatta 10cm lyhyemmän miehen... Eli ei sillä väliä ole kuinka paljon mies on naista idempi, kunhan on pidempi. Tai korkeintaan samanmittainen, jos mies on muuten hyvä, ellei aivan erinomainen...
No, pitkiä miehiä ei riitä kaikille naisille.
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisilta helposti unohtuu kun latelevat vaatimuslistojaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä naisilta helposti unohtuu kun latelevat vaatimuslistojaan :D
Näin. Eihän maailmassa ole kuin ihan kourallinen miehiä, jotka täyttävät nuo naisten vaatimukset. Puhutaan siis oikeasti erittäin pienestä määrästä. Jo pelkästään tuo pituus rajaa yli puolet pois jos oletetaan, että kelvollisena miehenä pidettäisiin yli 180 cm pitkää miestä.
Muihin vaatimuksiin en jaksa edes ottaa kantaa. Saatika siihen, että kuinka harvassa miehessä sitten yhdistyy nuo kaikki vaatimukset...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä kiinnostaa tyypillisesti todella paljon naisen ulkonäkö. Oon joskus saanut jopa suoraan miehen suusta kuulla olevani liian ruma. Rittävästi kun oon nähnyt näitä miesten kriteerejä niin oon pikkuhiljaa alkanu pitää niitä kylminä olentoina. Ei ne ole kinnostuneita naisista ihmisinä, vaan erilaisista esittelyn tarpeen ja egon buustaamiseen liittyvistä ominaisuuksista. Seksiin voin miehen vielä nykyäänkin kelpuuttaa, mutten ihinkään muuhun.
Onhan se totta, että ulkonäkö merkitsee. Etenkin jos on iso vika kuten miehellä pituus / naisella kasvojen rumuus.
Mua ainakin häiritsee miljoona kertaa enemmän, jos miehen naama on ruma. :D
Lyhyys on itse asiassa musta jopa seksikäs piirre miehessä. Että elkää lyhyemmät tyypit luopuko toivosta muutaman pinnallisen ihmisen takia, voitte hyvinkin löytää elämäänne jonkun, joka rakastaa teitä kaikin puolin. Olkaa vaan ylpeitä itsestänne. :)
Miehen pituus ei ole se juttu, omanikin kaiketi kuuluu siihen ryhmään n.170cm. Hieman vain minua pidempi, mutta itsetunto kohdillaan samoin huumorintaju. Epävarma lyhyt mies olisi ongelma, koska kukaan ei jaksa suhteessa jatkuvasti toitottaa epävarmalle hänen olevan hyvä. Elikkäs ap. jos tavoittelet naista joka on mallinmitoissa, nuori ja ns. kaunis voi olla ettei tärppää. Mutta jos itsetuntosi on kohdillaan, varmasti löydät kivan ok naisen joka arvostaa sellaisena kun olet.
Itsevarmuus ihmisessä on seksikästä. Lyhyet, itsevarmat miehet ovat ihania, itse asiassa kuumempia kuin pitkät.
Jossain on tutkittu, että ihmiset pitää pituutta hyvänä johtajanominaisuutena. Itse katson aina pitkiä johtajia epäillen, mietin onko niillä muuta osaamista kuin tuo raami. Matti Vanhanenkaan ei alle 170-senttisenä olisi varmaan päässyt edes politiikkaan. Pitkien miesten ja kauniiden naisten on helppoa olla rentoja ja itsevarmoja, kun niitä on koko ikänsä kehuttu. Tavallisesta kauneus- tai komeuskäsityksestä poikkeavien on täytynyt hiukan ponnistella.
Ja se ponnistelu näkyy sitten käytöksessä ja persoonassa. Olen joskus ihan nuorena seurustellut itseään luhuenä pitävän miehen kanssa, eikä sitä toisen epävarmuuden paikkailua kestänyt kukaan. Se kohdistui minuunkin: pohti miten me kaksi vähemmän onnistunutta ihmistä sovitaan yhteen... no sai lähteä sitten, ei tuollaista valitusta kukaan jaksa.
Lyhyin poikaystävä on ollu alle 160 cm pitkä, ei haitannut häntä eikä haitannut minua. Oli mukava tanssia, kun oli silmät samassa tasossa. Se poika osasi viedä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku nainen kertoo yhdeksi parinhakukriteerikseen miehen pituuden, tiedän naisen olevan täysin pinnallinen idiootti.
Mitä ulkonäkökriteerejä sinulla on kumppanillesi?
Ei mulla ole mitään kriteerejä. Toivomuksia ja preferenssejä kyllä.
Lähinnä hain naista, joka ei ala suhteeseen muuten täydellisen miehen kanssa muutaman puuttuvan sentin takia.
Eli olet yhtä pinnallinen idiootti mitä parjaamasi naiset. Kiitos selvennyksestä.
Muista ap. myös ,että niin fiksua,myönteistä,järkevää ym. hyvää ja jonkun puheena olevan asian kaikin puolin kypsästi ja viisaasti ymmärtävää kommenttia tänne av:n sivuille ei kertakaikkiaan ole mahdollista kirjoittaa,etteikö sitä täällä aina jotkut alapeukuttaisi. Se on täällä suurinpiirtein täydellinen mahdottomuus.
Mun mies on 167cm ja itse olen 174cm . Ihan hyvin meillä menee :)
Mulla oli opiskelukaverina poika, joka oli ehkä joku 140cm pitkä. Kovakuntoinen bodarityyppi. Aina sillä oli joku muija kierrossa. En ole nyt vuosiin tavannut häntä, joten en tiedä onko päätynyt naimisiin. Opiskeluaikoina naisia tosiaan riitti.
Mun mielestä pitkät miehet on jotenkin ällöttäviä. Olen seurustellut elämässäni kolmen eri jäbäihmisen kanssa ja kaikki ovat olleet alle 175-senttisiä. Seksiä olen muutamaan otteeseen harrastanut muuan yli 190-senttisen hujopin kanssa, mutta pituus kyllä häiritsi ja tuntui urpolta. Ei ole kokemusta romanttisesta tai seksuaalisesta kanssakäymisestä itseäni lyhyemmän miehen kanssa (olen 161 cm), mutta ajatuksen tasolla ei olisi ongelma. Sitten taas jos ihan kääpiöpituuksista puhutaan, niin olisi varmasti miinus.
Todella ärsyttävää kun ihmiset olettavat että pituus olisi automaattisesti plussa. Ei ole kaikille.
Ei mulla ole mitään kriteerejä. Toivomuksia ja preferenssejä kyllä.
Lähinnä hain naista, joka ei ala suhteeseen muuten täydellisen miehen kanssa muutaman puuttuvan sentin takia.