Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paskaa elämä lyhyenä miehenä

Vierailija
21.02.2016 |

Naisia kiinnostaa tyypillisesti todella paljon miehen pituus. Oon joskus saanut jopa suoraan naisen suusta kuulla olevani liian lyhyt. Rittävästi kun oon nähnyt näitä naisten kriteerejä niin oon pikkuhiljaa alkanu pitää niitä kylminä olentoina. Ei ne ole kinnostuneita miehistä ihmisinä, vaan erilaisista suojeluntarpeeseen ja menestykseen liittyvistä ominaisuuksista. Seksiin voin naisen vielä nykyäänkin kelpuuttaa, mutten ihinkään muuhun.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä mittainen mies sitten on lyhyt?

Jossain ylilaudalla jonnet aina huutelee että kaikki alle 190cm pitkät on manletteja mutta ihan tosissaan.

Minulle miehen pituus ei ole se ykkösasia. Jos mies on muuten mielenkiintoinen, hyvännäköinen ja fiksu niin pituus ei kyllä paljoa vaakakupissa paina.

Olen itse 167cm, joten ylivoimaisesti suurin osa miehistä on minua pidempiä. Kelpuuttaisin itseni mittaisen miehen jos hänellä olisi terve itsetunto ja hän olisi muuten miehekäs.

Vierailija
22/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan halua hobittia rinnalleni. Ja onhan se koomista kun poikakin 180 ja vasta 14.

Kauheeta toi sun katkeruus..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan se toveri jonka paiskasin viime yönä seinälle, kun ei tajunnut jättää rauhaan? :D

Vierailija
24/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve itsetunto on kaiken a ja o. Katkeruus ja epätoivo haisevat kilometrien päähän ja naiset välttelevät kuin ruttoa.

Lyhytkin mies voi olla miehekäs ja charmikas. Eikä tarvitse olla rikas. Se että käyttäytyy ystävällisesti, itsevarmasti ja pukeutuu huolitellusti tekee jo paljon. Ja hyvä bonus on atleettinen vartalo (ei mikään keijukainen vaan lihasta pit olla!).

Vierailija
25/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies (183 cm) ja minulla on monta itseäni paljon lyhyempää mieskaveria ja kaikki he ovat mielestäni ihan  hienoja tyyppejä.(Minkään pituisia typeryksiähän en ystävikseni kelpuuttaisikaan) Oikeastaan jos saisin valita olisin itsekin enintään 175 cm pitkä. Se pituus riitäisi minulle ihan hienosti ja vähempikin. En ole ollenkaan väkivaltainen tyyppi ja inhoan kaikentyyppistä aggressiivisuutta ja uhoilua, jota jostain kumman syystä minunpituiseni (joissakin) lyhemmissä tuntuu herättävän ,tyyliin 'Minähän en sinua pelkää ,vaikka oletkin noin iso jne.' (vaikken edes olisi sanonut tyypille  yhtään mitään) Taitaa olla vain  joku kompleksi heillä. Normaaliälyinen kun ymmärtää että pituuttaan ei ole kukaan voinut itselleen valita.Sinua näkemättäkin voin sanoa,että hyväksyn sinut täysin samalla tavalla kuin muutkin ihmiset.Äläkä kanna mitään  huolta pituudestasi,olet ihan hyvä sellaisena kuin olet.

Tsemppiä ja hyvää kevättä sinulle!

Vierailija
26/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa minuakin naiset sanoneet ties miksi, ja silti seurustelen kaunottaren kanssa. Mitä joidenkin yksittäisten ihmisten mielipiteillä ja sanomisilla on väliä? Sanoi minulle koulussa yksi opettajakin, etten tule koskaan valmistumaan lukiosta, mutta valmistuin silti.

Vierailija
27/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös nainen joka tienaa enemmän kuin miehensä ja pitempikin olen 7-8cm. Olen edelleen todella rakastunut mieheeni ja pidän häntä erittäin komeana ja puoleensavetävänä, joskin rakastuin älyyn, huumoriin ja lempeyteen. Hyvä isä ja huippupuoliso.

Vierailija
28/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska juttu tuo suojelutarve, liitukaudella suojelua ehkä tarvikin, mutta mihin nykyään?

Älä ole milläsikään, suominaiset eivät ole ainoa vaihtoehto.

ja ei tuo varmaan nyt niin ehdotonta ole jos sulla on jotain muita apuja. esim räppäri uniikki on 160cm ja silläkin on nainen.

Juuh

Ja Tom Cruisella! Ja Putinilla!

Hankinpa tässä joutessani jättileuan ja menestyksekkään hollywood-uran tai alan suurvallan presidentiksi... notta voi sitten kompensoida

Jep, jotenkin huvittavia aina nämä kun otetaan jotain menestyneimpään prosenttiin kuuluvia meihiä esimerkiksi siitä, että kyllä tällainen ja tällainenkin voi naisia saada. 

Vierailija
29/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi ilman naista. 

Vierailija
30/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, myönnän. Pituudella on merkitystä, ja lyhyet miehet ovat jotenkin onnettomia. Sorry :(

En todella voisi ihastua lyhyeen mieheen.  

Vierailija
31/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tapailin itseäni n. 10 senttiä lyhyempää miestä, häntä silminnähden häiritsi pituusero. Mistä tiesin että häntä häiritsi? Kun seistiin vierekkäin, hän pyrki aina ylämäen puolelle seisomaan. Tai yhtä rappusta ylemmäs kuin minä. Se olisi ollut huvittavaa, ellei se olisi ollut niin sydäntäsärkevää. En tiedä kenelle hän yritti esittää olevansa minua pidempi. Ei ainakaan minulle, koska jos olisin hujopin halunnut, olisin hujopin etsinyt. 

Lyhyet miehet, älkää häpeilkö itseänne. Semmoinen ei ole puoleensavetävää.

Vierailija
32/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

A moment of silence for our manlet-bro...

Vierailija
33/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen kertoo yhdeksi parinhakukriteerikseen miehen pituuden, tiedän naisen olevan täysin pinnallinen idiootti.

Vierailija
34/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta BMW. Niillä ajelee yleensä sellaiset laihat hukkapätkät.

Vierailija
35/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä kiinnostaa tyypillisesti todella paljon naisen ulkonäkö. Oon joskus saanut jopa suoraan miehen suusta kuulla olevani liian ruma. Rittävästi kun oon nähnyt näitä miesten kriteerejä niin oon pikkuhiljaa alkanu pitää niitä kylminä olentoina. Ei ne ole kinnostuneita naisista ihmisinä, vaan erilaisista esittelyn tarpeen ja egon buustaamiseen liittyvistä ominaisuuksista. Seksiin voin miehen vielä nykyäänkin kelpuuttaa, mutten ihinkään muuhun.

Onhan se totta, että ulkonäkö merkitsee. Etenkin jos on iso vika kuten miehellä pituus / naisella kasvojen rumuus.

Vierailija
36/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nainen kertoo yhdeksi parinhakukriteerikseen miehen pituuden, tiedän naisen olevan täysin pinnallinen idiootti.

Mitä ulkonäkökriteerejä sinulla on kumppanillesi?

Vierailija
37/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituudesta viis. Kokonaisuus ratkaisee. Kyllä minulle merkitsee pituutta enemmän esimerkiksi se, että on harteikas ja miehekäs (lihaksia jaloissa, käsivarsissa). Jos mies on kapeaharteinen luiru 170 cm tai 190 cm, niin no thanks. Enkä siis tarkoita nyt mitään bodaria kumminkaan.

Vierailija
38/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka evoluutio suosii pitkiä miehiä, niin hei kyllä ne lyhyetkin voi pärjätä.

Jos lyhyet ei saisi naista ja pääsisi lisääntymään, niin ei olisi ollenkaan lyhyitä ihmisiä.

Heitä kuitenkin on, joten todistettavasti lyhyetkin onnistuvat.

Vierailija
39/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap! Miten pitkä nyt siis oikeasti olet? Itse olen 170 cm eli lyhyemmästä päästä, mutta en ole koskaan antanut sen itseäni haitata. Olen huomannut, että fiksuille naisille miehen pituudella ei ole väliä, jos mies itse hyväksyy itsensä. Terve itsetunto on paljon tärkeämpää.

M40, vaimo ja lapset

Vierailija
40/58 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata yleistää omien huonojen kokemusten pohjalta tuota kaikkiin naisiin.