Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä ikäisenä muutit pois lapsuudenkodistasi?

Vierailija
21.02.2016 |

Entä omat lapsesi, jos ovat jo muuttaneet. Oliko sopiva ikä muuttaa, perustele.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18-vuotiaana, työttömät vanhempani eivät voineet paljoa auttaa muutossa/asumisessa joten tein töitä lukion viimeisen vuoden ajan. Olisi kannattanut ehkä muuttaa myöhemmin, sillä lopulta paloin pahasti loppuun kun ei ollut vapaapäiviä lähes koskaan ja joulunkin olin töissä jne. Mutta toisaalta en kadu, suhde vanhempiini on parantunut paljon yksin muuttamisen jälkeen. Vuoden asuttuani yksin muutin toiselle paikkakunnalle 6h matkan päähän, isompaan kaupunkiin opiskelemaan. Välillä kyllä kamala koti-ikävä

Vierailija
22/24 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin 19 v, kun lähdin. Olin valmistunut ammattikoulusta ja pääsin suoraan töihin, kun vain kävin sanomassa, että maanantaina aloittaisin. Muutin työsuhdeasuntoon, samalla paikkakunnalla.

Omista lapsista nuoein asuu vielä kotona. Kaksi vanhinta lähti puolitoista vuotta sitten , toinen oli silloin 19v ja toinen 21 v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 19-vuotiaana lukion jälkeen. Lapset muuttuvat 18 ja 22-vuotiaina. Esikoinen pääsi yliopistoon tähän kotikaupunkiimme ja muutti omilleen suoraan omistusasuntoon kandiksi valmistuttuaan. Nuorempi muutti tyttöystävänsä kanssa yhteen lukion lopussa.

Vierailija
24/24 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v., opiskelemaan lähdin. Esikoiseni samoin 18v., viime vuonna. Minä muutin Hämeenlinnasta Helsinkiin, esikoisenImuutti Espoosta Helsinkiin.