Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole kertonut nettitutulle olevani todella lihava, tuntuu että huijaan

Vierailija
21.02.2016 |

Olen jutellut jo pari vuotta erään miehen kanssa netissä ja hän myönsi nyt, että on ihastunut minuun ja haluaisi tavata. Minulla on erittäin photoshopattuja kasvokuvia joissa näytän vain vähän ylipainoiselta, ehkä jopa söpösti pyöreältä. Totuus on aivan toinen. Olen 160cm/97kg.

En mitenkään suunnitellut että haluan huijata ketään tai saada ketään ihastumaan vale-minääni. Se vain tuntui niin hyvältä kun sain olla netissä parempi versio itsestäni.

Mies on oletettavasti omilla muokkaamattomilla kuvillaan profiilissaan, koska hänen kavereidensa profiileistakin löytyy hänen kuviaan ja näyttää kaikissa (ihan liian) hyvältä, ainakin minun tasooni nähden.

Laihdutan koko ajan ja olen saanut kahdeksan kiloa pudotettua, mutta matkaa on vielä valtavasti edes normaalipainoon. Miten voin ikinä kertoa tämän hänelle? Olen ehkä itsekin ihastunut, mutta... no, tämä paino. En voi uskoa että hän (tai kukaan) haluaisi minusta yhtään mitään enää sen jälkeen kun on nähnyt minut livenä.

Toisaalta haluaisin nähdä hänet, toisaalta pelkään kuollakseni. Mitä ihmettä tässä voi tehdä?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catfish.

Vierailija
2/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro suoraan ja rehellisesti että olet valehdellut. Suhde saattaa loppua, mutta saatpahan läksyn. Valheelle ei mitään kunnollista voi rakentaa, etenkään hyviä parisuhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catfish tuli heti mieleen

Vierailija
4/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jutellut jo pari vuotta erään miehen kanssa netissä ja hän myönsi nyt, että on ihastunut minuun ja haluaisi tavata. Minulla on erittäin photoshopattuja kasvokuvia joissa näytän vain vähän ylipainoiselta, ehkä jopa söpösti pyöreältä. Totuus on aivan toinen. Olen 160cm/97kg.

En mitenkään suunnitellut että haluan huijata ketään tai saada ketään ihastumaan vale-minääni. Se vain tuntui niin hyvältä kun sain olla netissä parempi versio itsestäni.

Mies on oletettavasti omilla muokkaamattomilla kuvillaan profiilissaan, koska hänen kavereidensa profiileistakin löytyy hänen kuviaan ja näyttää kaikissa (ihan liian) hyvältä, ainakin minun tasooni nähden.

Laihdutan koko ajan ja olen saanut kahdeksan kiloa pudotettua, mutta matkaa on vielä valtavasti edes normaalipainoon. Miten voin ikinä kertoa tämän hänelle? Olen ehkä itsekin ihastunut, mutta... no, tämä paino. En voi uskoa että hän (tai kukaan) haluaisi minusta yhtään mitään enää sen jälkeen kun on nähnyt minut livenä.

Toisaalta haluaisin nähdä hänet, toisaalta pelkään kuollakseni. Mitä ihmettä tässä voi tehdä?

Pyydä miestä ottamaan yhteyttä Nev Schulmaniin ja Max Josephiin, ne hoitaa tämmösiä juttuja.

Vierailija
5/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2, en varsinaisesti ole valehdellut? Ei hän ole kysynyt ovatko kuvani muokattuja tai olenko lihava.

Ap

Vierailija
6/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitto MTV:lle.

Vierailija
7/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä oletko kuitenkaan TODELLA lihava, mutta selkeästi ylipainoa löytyy. Lähetä hänelle itsestäsi kunnon kuva, ei muokkauksia.

Vierailija
8/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nev ja Max on ihania ❤️

Vierailija
9/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitään catfishejä tähän vaan oikeita neuvoja? :(

ap

Vierailija
10/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vain kerrot miehelle suoraan todelliset mittasi ja anna hänen reagoida kuten tahtoo. Jos edelleen tahtoo tavata sinut niin hyvä, jos ei, niin et valitettavasti voi sille mitään. Suosittelisin kuitenkin olemaan rehellinen, ei ole reilua miehelle jättää moista asiaa kertomatta enää pidemmäksi aikaa.

Vierailija
11/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2, en varsinaisesti ole valehdellut? Ei hän ole kysynyt ovatko kuvani muokattuja tai olenko lihava.

Ap

No eikai kukaan tervejärkinen tällaista kysykään. :D :D

Mutta ainahan catfisheillä on ties mitä tekosyitä miksi esittää olevansa joku muu tai jotain muuta (ja miksi jatkaa valehtelua). Sehän näkyy jo siitä ohjelmastakin.

Vierailija
12/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Mutta kun catfishing nyt vaan on juuri tuota mitä sinä teet. Olet catfish, halusit tai et.

Vierailija
13/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sun on kertoa et sun kuvat on käsiteltyjä tai mairittelevasti otettu ja valittu, et oikeesti oot (vähän) isompi ku miltä vaikuttais. Jos et kerro ja mies tulee tapaamaan sua niin usko vaan, se on ihan tasan varmasti pettynyt. Ehkä ei sun ulkonäköön tai todelliseen painoon vaan siihen että olet kaunistellut asiaa koko ajan, ja niinhän sä olet ja sen itsekkin tiedät.

Sun kaltaisia naisia on aika paljon, kasvokuvia otetaan niin että näyttää mahdollisimman hoikalta mutta totuus onkin vähän toinen. Toivoisin että uskaltaisitte vaan olla rehellisesti sitä mitä olette.

Vierailija
14/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Oikeita neuvoja on jo annettu.

Eli kerrot miehelle totuuden ja lähetät muokkaamattoman kuvan itsestäsi. Ei siihen muu auta.

Vierailija
15/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en itse tajua miten tämä on catfish? Jos ap on näyttänyt pelkkiä kasvokuvia niin miehen oma moka jos ei ole kysynyt yhtään vartalokuvaa tai ihmetellyt asiaa yhtään, lihava kun voi näyttää ilman photoshoppiakin laihalta kasvoista oikeassa kuvakulmassa

Vierailija
16/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Kuten arvelinkin PROVO 0/5. t. 2

Vierailija
17/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on catfish

Vierailija
18/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nev ja Max on ihania ❤️

Hyi, Nev on ihan karvainen, sellainen Chewbacca. Max on ihan söpö.

Vierailija
19/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä oletko kuitenkaan TODELLA lihava, mutta selkeästi ylipainoa löytyy. Lähetä hänelle itsestäsi kunnon kuva, ei muokkauksia.

Tämä. Ja valitset kuvan, joss kivat vaatteet ja nauravat silmät.

Silläkin on väliä miten elehdit ja millainen ryhtisi on. Ja häpeiletkö. Salli miehelle kuvan jälkeen pieni radiohiljaisuus. Anna hänen sulatella. Ehkä kuitenkin jää kaipaamaan Sinua ja haluaa tavata.

Onnea matkaan.

Vierailija
20/44 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiin päätyneet miehet on niin epätoivoisia että tuskin tuohon kaatuu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kuusi