Häämekko kriisi
olen menossa naimisiin 2 viikon päästä ja tänään oli aika sovittaa häämekkoani vielä 2 kerran ennen häitä, varmistimme että se nyt varmasti istuu hyvin.
Sain mekon päälle ja sitten kiinni laitto vaiheessa ei mennytkään enää kiinni. Yritimme ja yritimme mutta ei mennyt. Noin 2 kuukautta sitten se meni hyvin kiinni. Käväisin vaa'alla ja huomasin lihoneeni 7kg 2:dessa kuukaudessa! Ei ihme että ei mekko mennyt kiinni. Tässä häiden suunnittelun ohella ei ole tullut katsottua mitä suuhunsa laittaa.
En tiedä mitä tekisin, en tässä ajassa ehdi laihduttamaan enkä pukua vaihtamaan! Mitä teen?
Kommentit (7)
Cambridge kuurilla kerkeät saada kahdessa viikossa 7 kg pois ☺mulla lähti kahdessa viikossa 8 kg
Vierailija kirjoitti:
Cambridge kuurilla kerkeät saada kahdessa viikossa 7 kg pois ☺mulla lähti kahdessa viikossa 8 kg
kiitos!
Jos et kerkeä saada heti maanantaille aikaa cambridge valmentajalle osta esim nutriletin ateriakorvikkeita alkuun. Kolme ateriankorviketta/ päivä ja noin 3l vettä. Sillä pitäisi lähteä sen verran että saat mekon päälle. Cambridge. Tuotteista suosittelen minttusuklaa pirtelöä ja valmista suklaatetraa. Muut ei itsekkä mene alas ja nutrileteistä ei mitkään tuotteet :/
Paasto ja korsetti. Paasto kaunistaa muutenkin, saat kirkkaat silmät ja energiaa. Onnea tulevaan!
Turvehaudehoitoon, lähtee nesteet liikkeelle!
Nutrilett-kuuri. Jos oikeasti noudatat niin ehtii helposti lähteä tuon verran. Ja muotoileva alusasu auttaa kans! Tosin ei taida ihan 7 kg lihomista pelastaa, riippuu toki mihin kilot on asettunut ja mikä kohta mekosta on liian tiukka. Kahdessa viikossa ehdit varmasti vielä käyttää pukuakin muokattavana jos selität ompelijalle ahdinkosi. Yleensä saumoissa on jonkin verran (about yhden koon verran) levennysvaraa.
Lisäksi nyt liikuntaa koka päivä dieetin lisäksi.nyt on hyvät hiihtokelit!
Paasto