Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiäidit, miten miehenne pystyy yksin elättämään suurperheenne?

Vierailija
21.02.2016 |

Täällä aina välilla on perheitä joissa äiti on kotiäiti ja lapsia on 5-10 kappaletta. Millaiset tulot miehillänne on? mitä työtä he tekevät kun koko perheen pystyvät yksin elättämään?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon miettinyt joskus samaa, mutta en oo uskaltanut aloittaa aiheesta keskustelua. Ihmettelen lestadiolaisia sekä ihan näitä tavisperheitäkin, joissa on esim. toi viisi lasta eikä äiti ole työelämässä nenäänsä näyttänyt esim. 10 vuoteen lainkaan. Mahtaa olla miehellä hyvät tulot. Usein kun vaikkapa lestadiolaisäidit on aika tyylikkäitä eikä pue lapsiaan mihinkään rääsyihin, itsestä puhumattakaan.

Vierailija
2/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 000  vuosi miehellä ja itsellä 20 000 vuodessa.Veroja kun ei tarttis maksaa näin paljon niin hyvin tulisi toimeen.

Yhelle kun on ostanut kunnon vermeitä niin niitä käyttää seuraavatkin.

Töihin ei kannata mennä kun hoidot ja ilttikset olisi tonnin kuussa joten anti olla.Menee näinkin.Itse ollaan lapsia haluttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tuhlaa rahoja, niitä on aina tarpeeksi. Kotiäidin perheessä ei makseta päivähoitomaksuja, se on jo iso raha käytettäväksi kaikkeen muuhun.

Vierailija
4/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kotiäitys estä sitä etteikö voisi olla omiakin tuloja. Mun tuntemissa suurperheissä isät keskituloisia ihan tavallisissa ammateissa.

Vierailija
5/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70 000  vuosi miehellä ja itsellä 20 000 vuodessa.Veroja kun ei tarttis maksaa näin paljon niin hyvin tulisi toimeen.

Töihin ei kannata mennä kun hoidot ja ilttikset olisi tonnin kuussa joten anti olla.Menee näinkin.Itse ollaan lapsia haluttu.

Montako lasta teillä on?

Vierailija
6/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kakkonen jatkaa että kannatti hankkia vakipaikka jossa voi aina välissä käydä tekeen hommia ja nostaa palkkaa ja kesälomat ja jäädä taas mammalomalle..Kuitenkin äitiysloma tonnin kuussa.Sitten taas kiristellään kun jää kotihoidontuelle mut sitten voi tehä muutaman tunnin töitä taas kun ilmottaa vaan töihin että mää tuun nyt!HELPPOA ja ihanaa!!Ja rahaa on kun rosvopäälliköillä!

Vierailija
7/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta teillä on?

Tarpeeksi monta että lapsilisäkin on ihan kivan summan!Tuntuu että olen saanut kaiken,ihanat lapset,työtä on ja hyvin tienaava mies!

Vierailija
8/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka 8000€/kk ja riittää korkean veronmaksuprosentinkin jälkeen perheen elatukseen. Jää vielä pahan päivän varallekin. Asuntolaina maksettu. Autot olemme ostaneet käteisellä käytettynä eli muita lainoja kuin asuntolaina ei ole tarvinnut ottaa. 

Vierailija
9/9 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako lasta teillä on?

Tarpeeksi monta että lapsilisäkin on ihan kivan summan!Tuntuu että olen saanut kaiken,ihanat lapset,työtä on ja hyvin tienaava mies!

Ei tuo nyt niin hyvin tienaava mies ole. Jos tienaisi yli 100000 euroa vuodessa niin sitten ehkä olisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi