Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt kun lapset ovat taas isällä niin notkutteko täällä ja facessa etsimässä epätoivoisesti miestä?

Vierailija
21.02.2016 |

Ilmoittelette tiuhaan mitä teette ja mihin baariin taas menette jos joku sattuisi vielä huolimaan? Katsokaa peiliin ja miettikää miksi ruoho todellakin oli vihreämpää aidan toisella puolella! Suhdetta pitää hoitaa eikä luottaa siihen et vaikka on pieniä lapsia ni ei se ukko minkään lähde.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsiikö joku vauva-palstalta miestä? o_0

Vierailija
2/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etsiikö joku vauva-palstalta miestä? o_0

tämä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Notkun täällä ja samalla surffailen netissä miettien, mihin päin Eurooppaa varaisin ensi kesän lomamatkan. 

Vierailija
4/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah täältä ja hah facesta! Mies nukkuu. Ootan että herää niin voidaan taas harrastaa seksiä. Onneksi on yhteinen harrastus.

Vierailija
5/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Notkun täällä ja samalla surffailen netissä miettien, mihin päin Eurooppaa varaisin ensi kesän lomamatkan. 

No, mikä on tämän hetken tuntuma? Biarritz vai Split vai joku muu, mikä? Tässä aihe, joka todella kiinnostaa!

Vierailija
6/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä notkutaan ja voivotellaan kauanko erosta toipuminen kestää ja milloin olis hyvä aika lähtee baariin etsiin uutta iskää. Hah! So sad.

Vierailija
7/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten täältä tai facesta voi löytää miehen?Kertokaa.En oikeasti tiedä.Etsittkö facebookista hyvännäköisiä tuntemattomia miehiä ja laitatte viestejä vai?

Vierailija
8/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereille tai niiden miehille niitä viestejä lähetellään, jos vaikka tärppäisi. Tai ihan työkaverille kun ei enää muuta keksitä ;)

Vierailija
9/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihi eipä kaikki ole nii säälittäviä ku sie ;)

Vierailija
10/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittelette tiuhaan mitä teette ja mihin baariin taas menette jos joku sattuisi vielä huolimaan? Katsokaa peiliin ja miettikää miksi ruoho todellakin oli vihreämpää aidan toisella puolella! Suhdetta pitää hoitaa eikä luottaa siihen et vaikka on pieniä lapsia ni ei se ukko minkään lähde.

Ei se ukko mihinkään lähtenyt, minä lähdin. Lopulta tosin mieskin myönsi, että olin oikeassa ja nyt ollaan ystäviä. En ilmoittele tällä hetkellä kyllä kenellekään mihin baariin olen menossa, koska olen ihan kokopäivätyössä ja opiskelen tässä työn ohessa ja esseen deadlinet paukkuu joten rustaan tässä sitä. Ja ai niin, en minä halua ketään miestä nyt nurkkiini pyörimään, nyt on hyvä olla yksin hetki ja hengähtää, nauttia lapsista, työstä ja opiskelusta.

Onko sinulla kaikki siellä kotona kunnossa? Kuulostat aika väsyneeltä, kannattaisiko sinun alkaa hoitamaan itseäsikin välillä jos noin ärsyttää eronneiden naisten vapaa-aika?

Vierailija
11/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haussa 38 - 42 v urheilullinen kesäkissa.

M43

Vierailija
12/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, mikä on tämän hetken tuntuma? Biarritz vai Split vai joku muu, mikä? Tässä aihe, joka todella kiinnostaa!

Pohdin Milanon ja Sevillan välillä. Kummassakaan en ole käynyt aikaisemmin.

Vierailija
13/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi heti 10-20 yhteiselon jälkeen pitää vampata äkkiä joku laastari? Itse nautin vapaudesta ja lapsista ja kun olin valmis annoin uudelle miehelle tilaa tulla elämäämme. Vaatii todella sinnikkyyttä ja työtä saada uusperhe toimimaan varsinkin kun molemmilla on lapsi/a. Siis miettikää tarkkaan ketä kotiinne raahatte ja keihin se vaikuttaa ja miten.

Vierailija
14/15 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi heti 10-20 yhteiselon jälkeen pitää vampata äkkiä joku laastari? Itse nautin vapaudesta ja lapsista ja kun olin valmis annoin uudelle miehelle tilaa tulla elämäämme. Vaatii todella sinnikkyyttä ja työtä saada uusperhe toimimaan varsinkin kun molemmilla on lapsi/a. Siis miettikää tarkkaan ketä kotiinne raahatte ja keihin se vaikuttaa ja miten.

No kuka tässä on mitään kotiinsa raahaamassakaan? Aloittelija elää jossain ihmemaassa, jossa eronneet äidit lähtee sunnuntaisin baariin stalkkaamaan fb:n kautta bongattavia... :D

Vierailija
15/15 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme