Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sipseihin riippuvuus

Vierailija
21.02.2016 |

Voisin oikeasti syödä vaikka joka päivä.. eniten tykkään nacho cheese ballseista ja perussipseistä sweet chili dipillä. Miten tästä himosta pääsee eroon :( en edes kyllästy niihin!

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipsit voivat ihan hyvin kuulua terveelliseen ruokavalioon. Itsekin syön niitä pari kertaa kuussa.

Vierailija
22/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yksi sipsimonsteri! Muita herkkuja en oikeastaan syö, mutta sipsejä kyllä joka viikonloppu... Kokiksen kanssa... 1/2 - 2 pussia menee... En koe sitä silti mitenkään ongelmaksi, kun ei ole ylipainoa... Kokis on kyllä sellainen, että pyrin jättämään pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsit voivat ihan hyvin kuulua terveelliseen ruokavalioon. Itsekin syön niitä pari kertaa kuussa.

Pari kertaa kuussa ei oo paha. Mulla on se ongelma, että syön pari pussia joka viikonloppu. Joskus viikollakin. Eli riippuvuus on niihin. Pitäisi kaiketi vähentää aluksi yhteen pussiin viikonloppuna ja yrittää siitä vielä vähentää.

Vierailija
24/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeri ja tyydyttyneet rasvat aiheuttavat riippuvuutta. Niistä on siis syytä hankiutua eroon.

Vierailija
25/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kerran unta jossa sipsipussissa oli kuollut hiiri ja jotain ötököitä, pysyi sipsihimo poissa kokonaiset kaksi viikkoa. Se rapeus, rasvaisuus ja suola on niin koukuttavaa nytkin tekisi mieli sipsejä. 😳

Vierailija
26/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku minä oisin alotuksen kirjottanu, aivan sama tilanne ja vielä sweet chilikin siellä :(

Jos en saa sipsejä, en voi miettiä mitään muuta. Pari päivää parhaimmillani sinnittelen, kunnes käy sietämättömäksi.

Vierailija
27/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ite oon joskus saanu sipsihimon kurii ku oon tehny ite lohkopottuja uunissa. iha yksinkertane tehä:

lohkoa potut, öljyä ne pullasudilla (voi käyttää myös voisulaa jos ei oo öljyä). sitte ripottelet päälle tahtomias mausteita. 

paljon terveellisempää ku sipsit ja vieläpä tosi hyviä

Millä tavalla terveellisempää?

Vierailija
28/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Joka viikonloppu on saatava. Olen yläasteesta asti eli 15 vuotta rakastanut sipsejä. Olen monta kertaa päättänyt vähentää, onnistumatta.

Vierailija
29/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä paketti meetvurstia kerralla niin ei taatusti tee mieli sipsejä

Vierailija
30/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sitä aiheutti häikät kilpirauhashormoneissa ja kortisolissa. Ihan oikeasti!

Vierailija
31/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 25, hukuttanut itseni juustonaksuihin ala-asteen ekoilta luokilta lähtien. No nyt oon kuullut huhuja että olisvat sulkemassa sipsitehtaan ahvenanmaalta, tää saattaa olla mun mahdollisuus. Jospa niitten naksujen maku muuttuu kun valmistus siirtyy kokonaan jonnekkin ihan perseeseen?

Persehikiset sipsit :DDDDD

Vierailija
32/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin oikeasti syödä vaikka joka päivä.. eniten tykkään nacho cheese ballseista ja perussipseistä sweet chili dipillä. Miten tästä himosta pääsee eroon :( en edes kyllästy niihin!

Se nacho cheese balls pussi on liian pieni. Syön sen yhden illan aikana :(

Vierailija
33/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat sisäistää sallaisen asian että sipsit oikeasti ovat pahaksi terveydellesi. Mietit kuinka kehosi huutaa joka sipsin kohdalla armoa tuskaisena. Alattelet sipsit myrkkynä.

Ap, liika suola voi aiheuttaa mm. munuaiskiviä. Ne ovat todella tuskallisia.

Vierailija
34/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ite oon joskus saanu sipsihimon kurii ku oon tehny ite lohkopottuja uunissa. iha yksinkertane tehä:

lohkoa potut, öljyä ne pullasudilla (voi käyttää myös voisulaa jos ei oo öljyä). sitte ripottelet päälle tahtomias mausteita. 

paljon terveellisempää ku sipsit ja vieläpä tosi hyviä

Millä tavalla terveellisempää?

Ei ole uppopaistettuja/friteerattuja

Vierailija
35/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alat sisäistää sallaisen asian että sipsit oikeasti ovat pahaksi terveydellesi. Mietit kuinka kehosi huutaa joka sipsin kohdalla armoa tuskaisena. Alattelet sipsit myrkkynä.

Ap, liika suola voi aiheuttaa mm. munuaiskiviä. Ne ovat todella tuskallisia.

Sipseissä on todella vähän suolaa. Maistuvat toki suolaisilta koska se on pintasuolaa. Itse holvaat joka päivä ruokaan paljon enemmän kuin yhdessä pussissa on

Vierailija
36/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee monesti sipsimorkkikset kun oon syönyt koko pussin päivässä. Jälkikäteen vielä tuntuu ettei ne niin hyviä ollut että piti taas koko pussi syödä, mutta silti niitä aina tekee mieli.

Vierailija
37/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee älyttömän huono olo jos syön sipsejä. En tiedä mistä se johtuu, mutta on siis erittäin helppoa tuon mahakivun takia olla syömättä niitä.

Vierailija
38/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vähän sellasia kausia, tekee mieli sipsejä tai ei. Lähinnä naksuja. Nyt en ole tainnut tämän vuoden puolella syödä yhtään. Ei vaan tee mieli. Mutta sitten jos himo iskee niin ostan sellasen minipussin ja huomaan himon tyydyttyneen. Jos on iso pussi niin niitähän menis niin kauan kun niitä riittää.

Vierailija
39/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tulee älyttömän huono olo jos syön sipsejä. En tiedä mistä se johtuu, mutta on siis erittäin helppoa tuon mahakivun takia olla syömättä niitä.

Olisi mielenkiintoista tietää mistä johtuu, jos siitä voisi kehittää sipsiaddiktioon lääkkeen. 😊

Vierailija
40/61 |
21.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla estrellan rock salt sipsejä! Vuorisuolaa väitetään terveellisemmäksi vaihtoehdoksi.

Ja välillä kannattaa syödä popcorneja, ne on oikeasti terveellisiä