Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kelpaako miehille enää 26-vuotias neitsyt?

Vierailija
20.02.2016 |

Vai olenko jo liian vanha? Ymmärrän, etten voi kilpailla enää 18-22-vuotiaiden puhtoisten naisten kanssa, enkä ole enää parhaassa lastentekoiässä, mutta ehkä minulla voisi olla muutakin annettavaa, kuin nuoruuteni. Periaatteeni on, ettei seksiä ennen avioliittoa, joten minun kanssani saisit odottaa ensimmäistä kertaa. Seksi ei muutenkaan saisi olla merkityksellisin asia liitossamme, vaan sen tulisi perustua rakkauteen. Onko minulla mitään toivoa? Pidän vanhemmista miehistä. Ihanteellinen ikäero olisi 10-25 vuotta minua vanhempi.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisella on terveet elämäntavat, niin 26-vuotias ei paljoa eroa parikymppisestä. kun ollaan kolmenkympin tienoilla, niin silloin alkaa jo vaaka kallistumaan nuoremman kannalle, jos pelkän ulkonäön perusteella valitaan sänkypartteri.

Vierailija
22/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

KELPAA! Kun et tee siitä neitsyydestä kynnyskysymystä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisella on terveet elämäntavat, niin 26-vuotias ei paljoa eroa parikymppisestä. kun ollaan kolmenkympin tienoilla, niin silloin alkaa jo vaaka kallistumaan nuoremman kannalle, jos pelkän ulkonäön perusteella valitaan sänkypartteri.

Ap, neitsyyden arvostaja-miehet ovat juuri näitä. Nainen on heille pelkkä esine jolla on jokin markkina-arvo jota neitsyys lisää mutta joku muu ominaisuus vähentää. Heille et ole ihminen etkä saa heidän kanssaan tasaveroista rakkaussuhdetta.

Vierailija
24/24 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus kuulostaa provolta.

-Mies 29v + 1v-