Haiseeko teidän kerrostalon yleisessä saunassa yleensä hikiperseeltä?
Ihana hikiperseen haju leijuu pukuhuoneessa ja suihkutiloissa. Käykö jotkut vain kerran viikossa suihkussa, sillä itse en edes lenkin jälkeen haise noin pahalle.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten se hiki haisee pukeutumistilassa. Pelkkä hien haju ei minusta ole kovin paha, mutta se yhdistettynä saastaiseen pesemättömän perseen hajuun ja ties mihin hoitamattoman diabeteksen löyhkään saa kyllä oksenusrefleksin aikaan alta aikayksikön. Saunassa en yleensä haista mitään, kun on niin kuuma, etten voi hengittää nenä kautta, onneksi.
Mietin jo, että käykö siellä jotain kodittomia, joilla ei ole suhkua, salaa saunomassa.
T. hikipersekammoinen ap
Hah nyt tuli niin kauheet
Mistä päättelit et oon muija"Tilkka pissaa tuli housuun" ja "mä en kestä!" vittaa vahvasti naiseen. En ole koskaan kuullut miehen sanovan tai kirjoittavan "siis mä en kestä".[/
No kerta se on ensimmäinenki
oon siivoojana uimahallissa ja törmään tähän samaan asiaan päivittäin. Joskus tuntuu että vaikka kuinka letkuttelee saippuoita ja pesee niin haju vaan leijuu ilmassa?
Meidän saunat pestään vaan kerran kuukaudessa
Muistin välittömästi hajun, ap, miltä kerrostalon sauna lapsuudessa haisi. Tosi hyvin kuvailtu. :)
Just tänään taas sama homma. Täytyy varmaan peruuttaa noi saunavuorot -ap
Tän takia en käy yleisissä saunoissa. Hyi helvetti rööriroppe
Kyllä siel joku outo lemu oli ku tänään käväsin..
Vierailija kirjoitti:
Jaa, nytkö se perseen haju on levinnyt sohvalta ja nojatuolista yleisiin saunatiloihinkin? Parissa kolmessa taloyhtiön saunassa olen kylpenyt eikä koskaan ole ollut syytä valittaa pahasta hajusta. En oikein usko, että pelkästään minulla olisi ollut niin hyvä tuuri, että saunat siivottiin hyvin. On se muuten myös saunojista itsestään kiinni, miltä saunassa tuoksuu tai haisee. Jos käyttää kunnon laudeliinaa ja löylyttelyjen jälkeen huuhtelee lauteet kunnolla, niin ei sinne mitään löyhkää ehdi syntyä. Mutta av-mammoillahan onkin erityisen kehittynyt hajuaisti, joka haistaa perseen siellä, missä se ei edes ole ollut!
Mä luulen, että täällä yksi ja sama henkilö vatvoo noita haisevia perseitä ja pilluja. Jotain mielihyvää se saa siitä. Sitä on tietysti mahdoton ymmärtää, että mitä, mutta noita aloituksia tulee usein. Tai vaihtoehtoisesti on yksi persefriikki ja yksi pillukahjo. Täällähän noita pesii.
Ei käy kateeksi aloittaja. Menee minne hyvänsä, niin perse haisee aina. Oon odotellut, että koska se tajuaa, että se kantaa sitä hajun lähdettä mukanaan. Ei se nyt kauhean suurta päättelykykyä vaadi.
Ja mieshän tää haisuli on, ilman muuta.
Ei haise koska suht uusi sauna ts remontoitu ja ilmeisesti hyvä ilmanvaihto. Käyn nk lenkkisaunassa ja ei näytä kovin tungosta olevan.
Niin paljon en edes saunaa rakasta, että astuisin jalallanikaan minnekään yleiseen saunaan. YÖK.
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon en edes saunaa rakasta, että astuisin jalallanikaan minnekään yleiseen saunaan. YÖK.
Veit sanat suustani
"Tilkka pissaa tuli housuun" ja "mä en kestä!" vittaa vahvasti naiseen. En ole koskaan kuullut miehen sanovan tai kirjoittavan "siis mä en kestä".