Mistä kevollinen nainen 35v miehelle?
Mistä löytäisi koskemattoman kilmekymppisen naisen joka on säilyttänyt vielä seksuaalisen puhtautensa neitsyytensä. Ei haittaa jos nainen on tehnyt käsitöitä kun siitä ei tartu tauteja. Haluaisin nsisen jonka kanssa ei tarvitse miettiä kuinka monta miestä on ollut pesällä ennen minua ja pelätä parantumayyomia seksitauteja kuten kondyloomaa tai herpestä.
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon 26-vuotias neitsyt ja periaatteenani on, ettei seksiä ennen avioliittoa. Olen ujo ja kiltti, annan aika helposti periksi muille välttääkseni konfliktit. En tykkää riitelystä. En juo alkoholia enkä käy baareissa. Kunnioitan perinteisiä arvoja ja haluan, että mies on mies talossa. Pidän kunnia-asiana olla itse nainen, joka hoitaa kodin ja hemmottelee miestään. Olisikohan kuitenkin liian nuori sinulle?
Ikävä kyllä olet. Olen ajatellut että 5 v olisi sopiva maksimi ikäero.
No, ei voi mitään. Itse pidän vanhemmista miehistä. Ihanteellinen ikäero olisi n. 10-25 vuotta minua vanhempi mies. Vuoden tai pari voin tuossa joustaa, eli 35-vuotiaskin kävisi.
Kokeile mieluummin 40-60 vuotta vanhempia miehiä. Miehen kuuluukin olla naistansa vähän vanhempi, ja he osaavat pitää naista kuin kukkaa kämmenellä. Sitä paitsi miehet kypsyy vasta siinä 60+ ikäisinä. Sitä ennen he ovat vain kypsymättömiä, vastuuntunnottomia pojankloppeja vailla mitään käsitystä maailman menosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsit kolmekympistä? Helpommin niitä siveellisiä ja puhtaita naisia löytyy 2-kymppisten joukosta, eikä roiku paikat niin pahasti vielä.
M33, naimisissa 22v naisen kanssa
Onko sulla postimyyntivaimo? En tunne ketään, joka ottais noin vanhan miehen.
Mulla on 15v. vanhempi mies.
Laita johonkin deittiprofiili, jossa kerrot ehtosi. Sillä tavalla oikeanlaiset naiset ymmärtäisivät vastata sinulle ja seksiä harrastaneet pysyisivät poissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi etsit kolmekympistä? Helpommin niitä siveellisiä ja puhtaita naisia löytyy 2-kymppisten joukosta, eikä roiku paikat niin pahasti vielä.
M33, naimisissa 22v naisen kanssa
Onko sulla postimyyntivaimo? En tunne ketään, joka ottais noin vanhan miehen.
Mulla on 15v. vanhempi mies.
Mullapas onkin 60v. vanhempi mies. Miehen kuuluukin olla naistansa vähän vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse neitsyt? Muuten et minulle kelpaa...
Älytön kysymys. Miksi kukaan nainen edes puhuisi aloittajan kanssa, saati sitten menisi sänkyyn?
Oletko yrittänyt esim. helluntaiseurakunnan kokouksista? Uskovaisissa naisissa saattaa neitsyitä löytyäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi 25-vuotias neitsyt. :)
Olet aivan liian nuori minulle.
Muistelepa millainen olit 25-vuotiaana ja oletko todellakin muuttunut siitä niin paljon, ettet voisi kuvitella? Minulla on ehkä lisää itsevarmuutta ja tietynlaista näkemystä, mutta muuten olen sama tyyppi.
Morjens ap.
Mulla on sellainen kultti, pidämme illalla palvosmenot. Meillä olisi käyttöä kaltaisellesi neitsyelle. Pääsisit illan bileiden pääohjelmanumeroksi. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen satanistsacrifices@666.arg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä olisi 25-vuotias neitsyt. :)
Olet aivan liian nuori minulle.
Muistelepa millainen olit 25-vuotiaana ja oletko todellakin muuttunut siitä niin paljon, ettet voisi kuvitella? Minulla on ehkä lisää itsevarmuutta ja tietynlaista näkemystä, mutta muuten olen sama tyyppi.
Kunnon golddigger;)
Unohdin tosiaan mainita että olen rikas ja akateeminen. Ap;)
Itselläni sama pulma mutta koskemattomuudella ei niin väliä, kuitenkaan ei mielellään yli 10 eri seurustelu / seksikumppania.
Olen lapseton ok näköinen 35 mies. Haluan kunnollisen naisen joka osaa ajatella omilla aivoillaan eikä mene aina massojen mukana. Seksin määrällä ei niin väliä kunhan kanssasi voi keskustella ja harrastaa ja on hauskaa.
Naisella ei saa myöskään olla aikaisempia lapsia. Kaksikymppiset eivät kelpaa,ovata auttamattomasti liian nuoria olkoon kuinka kauniita hyvänsä. Mielellään yli 25 v ehkä 30 v olisi optimaalinen.
Tällaisia ei vain ole!!! Ja jos on niin sitten ei vain synkkaa sitten ollenkaan. Onko tässä nyt siirryttävä kansainvälisille markkinoille?
Mites ap lähtisit ensimmäistä yhteistä yötänne tulevan morsiosi kanssa viettämään? Miten viettelisit puhtoisen naisesi ja johtaisit hänet seksin suloiseen maailmaan? Ihan mielenkiinnolla kyselen kun mietin miten tällainen ilta etenisi kaltaisesi uljaan alfamiehen kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Morjens ap.
Mulla on sellainen kultti, pidämme illalla palvosmenot. Meillä olisi käyttöä kaltaisellesi neitsyelle. Pääsisit illan bileiden pääohjelmanumeroksi. Jos kiinnostaa, ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen satanistsacrifices@666.arg.
Wau! Näen sieluni silmin kuinka ap on sonnustautunut valkoisiin tangoihin ja valkoiseen läpinäkyvään viittaan ja kuinka hän makaa uhrausalttarilla satojen kynttilöisen ympäröimänä. Tää ois kyl siisti nähdä.
Jos oot noin ahdasmielinen ja idiootti, niin tuskin löydät. Ensinnäkin idioottia ettet arvosta nuorta naista, vaan etsit jotain vanhaa harppua.