Kokonainen päivä aikaa tehdä mitä haluaa. MUTTA
En halua tehdä mitään. Silti tekemättömyys ahdistaa. Oma elämä tuntuu todellakin ankealta. Pakolliset askareet viikolla inhottaa ja toivon ettei tarvisi tehdä mitään. Silti ahdistaa mutta vähemmän kuin viikolla. Tosi, tosi tyhjää ja turhaa. Joo kävin jo kävelyllä ka söin maukkaan brunssin. Ei vaan mieli muutu. Sitten tulin tänne vaikka tämäkin on ankea paikka.
Kommentit (16)
No teet jokapäivä jotai pientä. Sillo ei kasaannu kaikki yhdelle päivälle. Jos ei tänää oo pakko tehä mitää akuuttia nii älä tee. Onhan kuitenkin sunnuntai. Sillo on lupa levähtää. Jaksaa taas huomenna sit touhuta.
Täällä sama. 🙋
Sain aikaiseksi tiskata, ja tein marjapiirakan.
Koko päivän katsonut netflixiä.
Aurinkokin paisteli jossain vaiheessa.
Ajattelin pikku kävelyä suklaata ostamaan, mutta jätin väliin. 😁
(Ja huominen tykyttelee jo takaraivossa.
Inhoan työtäni.)
Tuohon auttaa hyvä taide. Kuuntele , katsele, lue.
Turha itkee läskejään sitten kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vaan laiska ja mukavuudenhaluinen.
Minä tykkään sellaisista ihmisistä. Olen itsekkin laiska ja mitä vikaa on mukavuudessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään sellaisista ihmisistä. Olen itsekkin laiska ja mitä vikaa on mukavuudessa?
No se ruikutus. Samoin mätetään pas*aa napaan ja sitten hävetään ja itketään omia läskejä tai kun joku haukkuu läskiksi. Tee jotakin tai ole tekemättä mutta älä nurise.
Elämä on valintoja.
Välillä on tuollaista. Se on harmi jos ongelma on jatkuva.
Kun itse olen tuollaisessa mielentilassa, luen yleensä netistä keskusteluja ja artikkeleita aiheesta. Siis googlaan vaikka englanniksi I have anxiety reddit tms., ja sitten vain luen ihmisten kirjoituksia siitä. Se ainakin kiinnostaa riittävästi sillä hetkellä.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Jedi mindtrick: muuta sisäistä puhettasi. Pyöriikö päässä että äh päivä meni hukkaan, huomenna on taas arki, miksen saa aikaiseksi mitään? No mitä se auttaa muuta kuin pahentaa oloa. Ota kiinni sellaisesta ajatuksesta heti. Korvaa nuo ikävät lauseet paremmilla, vaikka että ihanaa kun saa vaan olla ja kello on vasta puoli kolme, olinpas reipas kun kävin kävelyllä, olipas hyvä brunssi. Jne.
May the force be with you.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ei oo yhtään mukavaa vaikka laiskottelun. On gelma on siinä että haluaisin olon mukavaksi mutten tiedä miten. Laiskuudesta ei ole kyse en vaan näe mitään hyötyä siitä että tekisin jotain. Juuri tänään ei ole mitään pakollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet jotta olosi on mukava?
Vierailija kirjoitti:
Jedi mindtrick: muuta sisäistä puhettasi. Pyöriikö päässä että äh päivä meni hukkaan, huomenna on taas arki, miksen saa aikaiseksi mitään? No mitä se auttaa muuta kuin pahentaa oloa. Ota kiinni sellaisesta ajatuksesta heti. Korvaa nuo ikävät lauseet paremmilla, vaikka että ihanaa kun saa vaan olla ja kello on vasta puoli kolme, olinpas reipas kun kävin kävelyllä, olipas hyvä brunssi. Jne.
Ei pyöri. Tekemisessä ei ole vikaa vain olossa. Se ei muutu ajattelemalla. Haluaisin tehdä jotain innostavaa mutta mikään ei innosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No se ruikutus. Samoin mätetään pas*aa napaan ja sitten hävetään ja itketään omia läskejä tai kun joku haukkuu läskiksi. Tee jotakin tai ole tekemättä mutta älä nurise.
Elämä on valintoja.
Jos kiellät muita nurisemasta miksi teet sitä itse?
Vierailija kirjoitti:
No teet jokapäivä jotai pientä. Sillo ei kasaannu kaikki yhdelle päivälle. Jos ei tänää oo pakko tehä mitää akuuttia nii älä tee. Onhan kuitenkin sunnuntai. Sillo on lupa levähtää. Jaksaa taas huomenna sit touhuta.
Joo en tee mitään ei ole pakko ja huomaan ettei ole mitään mitä haluan tehdä.
Siis odotan lepoa mutta se ei olekkaan kivaa. Olisi kiva että joskus olisi mukavaa mutten osaa tehdä mitään sellaista josta tulee mukava olo. Ei tästä palstailustakaan mutta ainakin aika kuluu jotenkin. Tiedätkö olen täällä vaikka saisin tehdä mitä tahansa. Kertoo kaiken.
Mä tein eilisen töitä. Siis siivosin ja järjestelin. Tänään meinaan jatkaa vielä vähän, vaikka ei huvita. Ei huvittanut eilenkään. Oon kuitenkin oppinut, että jos aloitan ja teen n. 30 min., niin sitten alkaa jo tuntua siltä, että tämähän on ihan kivaa. Kehun itseäni, kun jonkun homman saan tehtyä. Ja kyllä, koti on kaaoksessa.
Illalla oli kiva olo, kun olin pessyt 5 koneellista pyykkiä (petivaatteita, peitteitä, ennen kuin joku aloittaa, että miten voi olla 5 koneellista pyykkiä!), siivonnut keittiön, järkännyt muuttotavaroita paikoilleen, putsannut kylppäriä. Ei oo tiptop vieläkään, mutta parempi kuin edellisenä päivänä.
Joten mun ohje: tee puolituntia ja jos on ihan kamalaa, niin lopeta. Voit kyllä vahingossa myös innostua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä oli ihana. Mä olen opetellut tätä. Kehun itseäni pikkujutuistakin ja tuulettelen peilin edessä, kun hampaat on pesty. Hyvä minä, jo vaikkq mitä taas saatu tänään aikaan, taisteltu voimalla hammaspeikkoja vastaan!