Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä veikkaatte toimiiko SNL paremmin tuntia myöhemmin?

Vierailija
20.02.2016 |

Mielenkiinnolla odotan katsojalukuja...

Mä veikkaan, ettei se ohjelma siitä parane, koska jutut saattaa mennä viel enemmän alatyyliseksi myöhäisemmän lähetysajan vuoksi.

Itse katson klo 21 mielummin joko UMK:ta tai Skyfallia.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toimi. Ongelma on samat vanhat tylsät naamat. Se ei lähetysaikoja muuttamalla parane.

Vierailija
2/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Ongelma on samat vanhat tylsät naamat. Se ei lähetysaikoja muuttamalla parane.

No eihän ne muut edes ole olleet niin paljon esillä kuin Aku Hirviniemi`?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsonut SNL:ää entiseen esitysaikaan, enkä katso nytkään tähän nykyiseen, myöhempään esitysaikaan. En katso, vaikka se tulisi mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. Kun ei muuten se ohjelma kiinnosta, niin ei sitä esitysajan muuttaminen paljon pelasta.

Vierailija
4/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa paskaa tuntia myöhemmin, en usko että katsojamäärät nousevat.

Vierailija
5/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena, mua on huvittanut jo pitkään Mtv:n ja Nelosen typerä kilpailu. Samaan aikaan on pakko vääntää ja veivata, luulis että vuorottelemalla molemmat sais enemmän katsojia.

Vierailija
6/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kuluneita kasvoja suurempi ongelma on huono käsikirjoitus. Tuntuu, että monissa sketseissä mennään sieltä mistä aita on matalin. Hutaisten tehty. Ohjelmaa myös mainostettiin jo marras-joulukuusta lähtien (siihen kyllästyi jo ennen kuin se alkoi) ja kehuttiin etukäteen viiltävän älykkääksi huumoriohjelmaksi. Ei vastaa käsitystäni älykkäästä huumorista.

Vierailija
7/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon niin, mutta valitettavasti en jaksa uskoa että niin oikeasti kävis. Eiköhän sieltä tule vaan sitä alapäähuumoria.

Mä luulen että poliitikkojen mätkinnälle vois näinä aikoina olla kysyntää. Kansa jota kyykytään haluaa antaa takas vaikka sitten telkkariohjelman kautta. Vaan uskaltaako tää joukko sellaista tehdä?

Vierailija
8/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivon, että olisi uskaliaampia sketsejä. Pidän SNL:ä ihan viihdyttävänä, vaikka Hirviniemi ja Vatanen nyt joka paikassa ovatkin. Onko Kosonen sarjan vakikasvo. vai oliko vain vierailemassa? Btw kukaan ei ikinä muista SNL:n yhteydessä ylistää ihanaa Andre Wickströmiä, joten ylistän: Andre on huippu!

Vierailija
9/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa katsoa samoja naamoja mihinkään kellonaikaan. Tuskin tuo auttaa yhtään, kannattaisi kuopata koko ohjelma kun nyt jo on nolo.

Vierailija
10/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio silti katsoa, ohjelman porukalta on tullut niin naurettavaa kommenttia että päätin noudatan Vatasen ohjetta ja käännän kanavaa ;)

Vierailija
11/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko. Käy varmaan päinvastoin. Ylellä on ne omat, suositut ohjelmansa siihen aikaan, ja monella kanavalla alkaa ysiltä elokuvia. Oisivat laittaneet vaikka seiskalta niin uutisten odottajat oisivat olleet linjoilla. . .

Vierailija
12/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis siirtäneet tuntia aiemmaksi, saattaisin katsoakin, ei lähetysajan myöhentäminen auta asiaa. Tylsä ohjelma, odotin että olis ollut edes hitusen hauskempi, mutta nnoup.

Vierailija
13/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ohjelma on ihan hyvä. Virhe tehtiin siinä, että sitä alettiin mainostamaan jo lokakuussa suurieleisen vihjailevasti, mikä sai odotukset kasvamaan. Ihmiset kokivat pettymyksen kun ohjelma olikin ihan tavallinen.

Vierailija
14/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua jotenkin ihan meinaa harmittaa, miten nolo tää ohjelma on. Ihan samaa kuin Putous ja Kingi, mutta juosten kustuna versiona. Myötähäpeä :(

Vierailija
15/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti ohjelma on ihan huono.  Tekijät ja maikkari olettavat suomalaisten olevan lauantai-iltana klo 20:stä eteen päin jo niin kännissä, että mikä tahansa paska uppoaa huumorina.  Katsojien aliarvioimista koko ohjelma ja varmasti yhdeksältäkin löydän parempaa ja LAADUKKAAMPAA ohjelmaa, kuin SNL.

Vierailija
16/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jättäisin Kalle Lambergin ja ottaisin muiden tilalle Tripla-ohjelmasta niitä nuorempia uusia kasvoja, jotka jäi mieleeni (Ylermi Rajamaa, Samuli Niittymäki, Anna-Riikka Rajanen, ym). Voisivat myös hoitaa käsikirjoituksen.

Vierailija
17/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hauskoja on ollut ainoastaan parodiat (tv-ohjelmista, musiikkivideoista, henkilöistä, ym). Sketsit eivät ole naurattaneet (paitsi Riva Valkaman näköinen lapsi). Pamela Tola ei ehkä ole parhaimmillaan komedianäyttelijänä.

Vierailija
18/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson mieluummin vaikka Hauskoja kotivideoitakin kuin SNL:ää...

Vierailija
19/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tykännyt, en odottanutkaan että tuo olisi mitään syvällisempää vaan juuri tuollainen lauantai-illan aivoton ohjelma :) Tuntuu että tuo on kuten BB, suurin osa ihmisistä on periaatteesta vastaan kun lehdistö kirjoittaa negatiiviseen sävyyn. Jos ei ole hyvää sanottavaa tai omasta mielestä hyvä ohjelma, ei muuta kuin kaukosäädin käteen ja vaihtamaan kanavaa vaikka sitten juurikin sinne neloselle.

Vierailija
20/71 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tykännyt, en odottanutkaan että tuo olisi mitään syvällisempää vaan juuri tuollainen lauantai-illan aivoton ohjelma :) Tuntuu että tuo on kuten BB, suurin osa ihmisistä on periaatteesta vastaan kun lehdistö kirjoittaa negatiiviseen sävyyn. Jos ei ole hyvää sanottavaa tai omasta mielestä hyvä ohjelma, ei muuta kuin kaukosäädin käteen ja vaihtamaan kanavaa vaikka sitten juurikin sinne neloselle.

Lehdistö muuten ei ole kirjittanut ohjelmasta mitenkään erityisen negatiiviseen sävyyn. Ihmiset tässä ei tykänneet ja kertoivat sen somessa.