Mitä veikkaatte toimiiko SNL paremmin tuntia myöhemmin?
Mielenkiinnolla odotan katsojalukuja...
Mä veikkaan, ettei se ohjelma siitä parane, koska jutut saattaa mennä viel enemmän alatyyliseksi myöhäisemmän lähetysajan vuoksi.
Itse katson klo 21 mielummin joko UMK:ta tai Skyfallia.
Kommentit (71)
En oikeen ymmärrä näitä vierailevien juontajien valintaa. Renny Harlin - tylsä ja mielenkiinnoton tyyppi. Chisu - harvinaisen tökerö pökkelö, jutuista ei ymmärtänyt mitään ellei ole Chisun musiikin superfani. Arman Alizad - paljon pitää tapahtua että auttaisi ohjelman huipulle. Ja jatkossa olen kuullut että juontamassa Jenni Vartiainen - voi herranen aika, eikö kukaan oppinut mitään Vain elämää -ohjelmasta? Jenni pilasi senkin täysin koska ei kyennyt avautumaan yhtään, ja on varmasti viimeinen niitti SNL:lle. Tässä koko ohjelman ongelmat.
Hei kaikki!
Mä olen koomikko Mebe.
Mä olen puhunut tästä aiheesta monesti ja kritisoinut mediaa.
Meillä on hauskoja uusia koomikoita Suomessa, mutta valitettavasti isot mediat keskittyvät liikaa vanhoihin tekijöihin. Siellä on muutamat koomikot jatkuvasti esillä ja uudet tyypit usein unohdetaan.
Mä tunnen hauskoja uusia koomikoita, mä pystyn keräämään hauskan porukan,
jos joku kanava antaa tilaisuuden. Olen kyllä ottanut heihin yhteyttä, mutta vielä ei ole onnistanut kunnolla.
Olen seurannut keskusteluja ja huomannut, että iso osa katsojista haluaa uusia koomikoita, joka on hieno juttu. Uusien koomikoiden esitteleminen mediassa, lisää työllisyyttä viihdemaailmassa.
Ystävällisin terveisin,
Mebe.
www.mebe.fi
Vierailija kirjoitti:
En oikeen ymmärrä näitä vierailevien juontajien valintaa. Renny Harlin - tylsä ja mielenkiinnoton tyyppi. Chisu - harvinaisen tökerö pökkelö, jutuista ei ymmärtänyt mitään ellei ole Chisun musiikin superfani. Arman Alizad - paljon pitää tapahtua että auttaisi ohjelman huipulle. Ja jatkossa olen kuullut että juontamassa Jenni Vartiainen - voi herranen aika, eikö kukaan oppinut mitään Vain elämää -ohjelmasta? Jenni pilasi senkin täysin koska ei kyennyt avautumaan yhtään, ja on varmasti viimeinen niitti SNL:lle. Tässä koko ohjelman ongelmat.
Jaa että Jenni V on syyllinen tämänkin ohjelman floppaamiseen? Ja varmaan maailman nälänhätään, terrorismiin, työttömyyteen ym. kaikkeen muuhun. Olette te av-ämmät naurettavia.
Toimisi paremmin ilman Aku Hirviniemeä. Ei ketään kulunutta Putous-kasvoa tähän formaattiin, kiitos.
Kauhulla odotan, kun Mikko Leppilampi ja Vappu Pimiä pääsee juontamaan SNL-jakson. Huh huh...
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että olisi uskaliaampia sketsejä. Pidän SNL:ä ihan viihdyttävänä, vaikka Hirviniemi ja Vatanen nyt joka paikassa ovatkin. Onko Kosonen sarjan vakikasvo. vai oliko vain vierailemassa? Btw kukaan ei ikinä muista SNL:n yhteydessä ylistää ihanaa Andre Wickströmiä, joten ylistän: Andre on huippu!
Niin eri mieltä. Wikström on yksi Suomen huonoimmista "koomikoista" kautta aikojen. W-tyylin katsominen teki haavan sieluun. Eikä k.o. henkilö naurata edelleenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä toivon, että olisi uskaliaampia sketsejä. Pidän SNL:ä ihan viihdyttävänä, vaikka Hirviniemi ja Vatanen nyt joka paikassa ovatkin. Onko Kosonen sarjan vakikasvo. vai oliko vain vierailemassa? Btw kukaan ei ikinä muista SNL:n yhteydessä ylistää ihanaa Andre Wickströmiä, joten ylistän: Andre on huippu!
Niin eri mieltä. Wikström on yksi Suomen huonoimmista "koomikoista" kautta aikojen. W-tyylin katsominen teki haavan sieluun. Eikä k.o. henkilö naurata edelleenkään.
W-tyyli oli timanttia, mutta kaikki muu mitä Andre on sen jälkeen tehnyt, valitettavasti ei.
Twitterin ennakkoklipeistä ja kuvista päätellen sama alapäähuumeri jatkuu edelleen ja nyt on Kalle Lambergkin jo naisen asussa.
Vierailija kirjoitti:
Skyfall vai SNL? Eipä tarvitse kauan miettiä valintaa.
Nii, skyfall on nähty. Eikö ihmisillä ole nauhoitusta digilootassaan vai miksi vielä 2010-luvulla pitää valkata telkkariohjelmia? Ihme persaukisia täälläkin.
Katsojat jaksavat vielä yhden jakson ja sen jälken katsojaluvut romahtavat lopullisesti.
SNL-porukka aloittaa herjakampanjan suomalaisia tyhmiä vastaan.
Sitten alkaakin Friday Night Live, jossa on samat naamat ja käsikirjoittajat.
Mikä lammaslauma taas määkimässä. Kun yksi sanoo, että huono, niin kukaan kymmenestä kaverista ei uskalla sanoa, että hyvä. Niin suomalaista niin suomalaista. Kaikki määkii samaa fraasia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nii, skyfall on nähty. Eikö ihmisillä ole nauhoitusta digilootassaan vai miksi vielä 2010-luvulla pitää valkata telkkariohjelmia? Ihme persaukisia täälläkin.
News flash: Sinunkaan "digilootasi" ei nauhoita yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On nauhoittava ja netistäkin näkee.
Mutta lauantai-iltoja on liian vähän, samoin perjantai-iltoja. Mä haluan viihtyä lauantai-iltana ja katsoa leffaa mieluummin kuin jotain aivan idioottimaista sketsiohjelmaa. Lauantai-illan vaihtoehdot telkkarin osalta ovat 1) jos tulee jotain hyvää telkkarista, katson sen 2) vuokraan/katson nettipalvelussa jonkin hyvän ohjelman TAI katson jotain boxilta, yleensä tässä tilanteessa leffan.
Pitää olla todella kiinnostava ohjelma, että viitsisin nauhoittaa ja katsoa sitten niinä harvoina lauantai/perjantai-iltoina. SNL ei ikinä päätyisi myöhemmin katsottavaksi vaikka sen jostain syystä nauhoittaisin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä lammaslauma taas määkimässä. Kun yksi sanoo, että huono, niin kukaan kymmenestä kaverista ei uskalla sanoa, että hyvä. Niin suomalaista niin suomalaista. Kaikki määkii samaa fraasia.
Jos kaikki kehuisivat, olisiko sekin vain lammaslauman määkimistä? Jospa ohjelma on ihan oikeasti huono?
Jes! Pääsee katsomaan SNL:ä! Viherfemakkoämmät (suurin osa AV-mammoista) tietty inhoaa.
Vierailija kirjoitti:
Jes! Pääsee katsomaan SNL:ä! Viherfemakkoämmät (suurin osa AV-mammoista) tietty inhoaa.
Minä en todellakaan ole viherfemakkoämmä, vaan ihan toiseen suuntaan kallellaan ja en ole katsonut, enkä aio katsoa SNL:ia, koska todellakin löydän paljon parempaakin katsottavaa muualta tai teen jotain järkevää sillä aikaa. Minuun ei ole koskaan uponnut suomalaiset ns. sketsiohjelmat, kaikki samaa kuraa. Suomessa ei vaan osata naurattaa ihmisiä, paitsi niitä vähän yksinkertaisia...
Ei pärjännyt kilpailussa haluatko miljonääriksi ohjelmalle, joten hyvä että älysivät laittaa myöhemmäksi.