Ostatko kuukautissuojia kaupasta?
Itse yritän piilottaa ne vessapaperipakkauksen taakse, jos näin ei tee, takana olevat miehet hihittelevät ja ylenkatsovat oudosti ;D
Kommentit (30)
Mikä niissä kuukautissuojissa oikein hihityttää, jos siis hihityttää? Sen ymmärrän, että joku voi nolostua omastaan tai jonkun muun puolesta intiimiasioiden näkyessä muille, mutta muuten en.
Uteliaan töllöttelemisen ymmärrän siinä tapauksessa, että töllöttelijä luulee värkin koon määrittelevän tamponin koon. (Olen lukenut tältä palstalta, että jotkut luulevat niin.) Mitähän nämä ihmiset muuten arvelevat siteiden koosta, muodosta ja imukyvystä? Että pikkuhousunsuojat ovat pienille värkeille, paksut siteet hirveän suurille värkeille ja siivelliset siteet niille värkeille, jotka ovat poikittain?
Tiedätkö ap, mille ne äijät itse asiassa naureskelevat? Aivan oikein, juuri sinulle ja sadan vuoden takaiselle häveliäisyydellesi. Jos latoiset ostoksesi mitään ajattelematta hihnalle, niin kukaan ei luultavasti edes huomaisi, mitä ostat, mutta kun rupeat posket punoittaen järjestelemään ostoksiasi, niin totta helkkarissa ne äijät huomaa puuhasi ja virnuilee. Alusvaatteita et varmaankaan ilkeä kuivattaa ulkona narulla, ethän. Tai jos viet narulle, niin järjestelet ne isojen vaatekappaleiden väkiin niin, etteivät näy mistään suunnasta. Selvää perinteistä vanhapiika-ainesta!
En osta. Mulla on kuppi käytössä niin en tarvitse.
Siellä ovat siteet ja tamponit sulassa sovussa maidon ja leivän kanssa samalla hihnalla. Olen jo sen verran iällä, että olen sinut itseni ja ruumiintoimintojeni kanssa, ei hävetä yhtään. Ja ne tirskuvat miehetkin ovat aikoinaan tulleet sieltä samasta aukosta mistä menkkaverikin. Ja kummasti se aukko tuntuu kiinnostavan, verellä tai ilman.
Miten sie sitten kehtaat vessapaperia ostaa? Kaikkihan tietävät mitä sinä sillä teet... :D Kumpi on pahempi, pistää sidettä pöksyyn vai pyyhkiä paperilla pe......?
Ostan aina siteet, tamppoonit ja pikkuhousunsuojat samalla kertaa muitten ostosten kanssa. En jostain syystä kehtaa ostaa esim. pelkästään pikkuhousunsuojia vaikka meillä niitä eniten kuluukin.
Vierailija kirjoitti:
Menenkin sinne huutonettiin! Täytyykö siellä huutaa?
ap
Kuinkas ne sitten katsoo ja hihittelee kun huudat... SITEITÄÄÄ TAMPPOONEJAA!
Minkä ikäinen olet? Kyllä minäkin vielä muistan vuosikymmenien takaa, kuinka noloa se oli teininä, kun kuvitteli sen olevan jotain ihmeellistä.
Muutaman kerran siteitä ostaessani on ollut tilanne, että takanani jonossa on ollut useampi miesasiakas. Kun olen laittanut ostokseni hihnalle on takaani kuulunut kuiskuttelua ja naureskelua toisilleen vieraitten miesten kesken. Erään kerran takaani kuului äänekästä nuuskimisääntä ja sitten äänekästä naurua.