Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdet sinkkukaverisi kanssa baariin ja tuntematon mies tekee tuttavuutta häneen jo alkuillasta ja vaikuttaa, että mies on seksin perässä. Miten toimit?

Vierailija
19.02.2016 |

Jätät heidän kahden ja keskityt itse juomiseen?
Lähdet kotiin?
Vai vihjailetko miehelle, että hänen on parempi jättää ystäväsi rauhaan, nyt on teidän yhteinen ilta?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä kaveri haluaa.

No seksiä etkö ymmärrä lukemaasi vai etkö lukenut sitä. Urpo!

Vierailija
22/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan joutunut miettimään asiaa, koska emme ystävieni kanssa pidä siitä, että heti aletaan imuttelemaan jonkun kanssa ja vetäydytään kahdestaan johonkin. Tylsää. Pidetään porukalla hauskaa ja hyvät miehet osaavat olla kahden naisen seurassa, vaikka olisi kiinnostunut vain toisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hei Urpo!

Siis onko se mun kaveri mies? Lainaatko sitä kohtaa missä tulee selväksi se, että mun kaveri tahtoo lähteä sen tuntemattoman miehen kanssa paneen, kiitos.

Vierailija
24/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan joutunut miettimään asiaa, koska emme ystävieni kanssa pidä siitä, että heti aletaan imuttelemaan jonkun kanssa ja vetäydytään kahdestaan johonkin. Tylsää. Pidetään porukalla hauskaa ja hyvät miehet osaavat olla kahden naisen seurassa, vaikka olisi kiinnostunut vain toisesta.

Tämä. Fiksu mies ymmärtää, että paras tapa uida naisen pöksyihin on olla huomaavainen myös niille ei-kiinnostaville kavereille. Niiltä se viimeinen mielipiteen varmistus kuitenkin aika usein kysytään...

Vierailija
25/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeäsin silmät päästäni kaverini puolesta, jos hän paljastaisi lähtevänsä panemaan jonkun kanssa minun nähteni. Siis että lähtee panemaan minun nähteni. En itse ikinä kehtaisi. En halua kenenkään ajattelevan, että olen kevytkenkäinen ja antelias horatsu.

Vierailija
26/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buahhahhahahah ap, luuletko sä, että miehen oleminen seksin perässä saa sinkun kuumaksi? Eihän se missään lukenut, kiinnostaako kaveria, daa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi