Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähdet sinkkukaverisi kanssa baariin ja tuntematon mies tekee tuttavuutta häneen jo alkuillasta ja vaikuttaa, että mies on seksin perässä. Miten toimit?

Vierailija
19.02.2016 |

Jätät heidän kahden ja keskityt itse juomiseen?
Lähdet kotiin?
Vai vihjailetko miehelle, että hänen on parempi jättää ystäväsi rauhaan, nyt on teidän yhteinen ilta?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puutu heidän tekemisiinsä. Olen varmaan jonkun aikaa itsekseni ja katselen löytyykö muuta seuraa, jos ei niin lähden nukkumaan.

Vierailija
2/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä usein tuloksena on vaihtoehto c.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotan kaverille hauskaa iltaa.

Vierailija
4/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni mies ei käyttäydy kovin miellyttävästi iskumielessäkään, jos syrjäyttää minut tuosta vain. Ja kaverien on hyvä sopia valmiiksi, mitä sellaisessa tilanteessa tehdään. Minä en sinkkukaverin kanssa lähtisi baariin vaan hengaamaan siksi aikaa, että hän löytää sieltä parempaa seuraa.

Vierailija
5/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meen tiskille tilaamaan lisää bisseä.

Vierailija
6/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on siis mies.

Vierailija
7/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän mitä ollaan sovittu. Muutaman kerran nuorempana sinkkukaveri sanoi, ettei aktiivisesti hae mitään mutta jos näyttää että synkkaa niin olisinko hyvä ystävä ja..... aamulla ollut hauskaa soitella että mistäs heräsit ja oliko hauskaa.

Myös nuorempana meillä oli "koodisanasto" sille jos joku epätoivottu mies tulee viereen yrittelemään, esim. puhuminen "työkaverista Tiinasta" kesken baarireissun tarkoitti että tavalla tai toisella täytyy heivata kutsumaton mies seurueesta.

Vierailija
8/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lähden kahdestaan kaverin kanssa baariin, on selvää että kumpikaan ei hylkää toista. Porukalla voidaan hengailla kivojen uusien tyyppien kanssa, mutta ei noin. Yhden ainoon kerran mun kaveri on tehnyt mulle noin ja sen kanssa en lähde enää baariin. Sillä on muutenkin ongelmia ja pakko aina roikkua jonkun miehen kaulassa baarissa. Harrastaa itsetuhoisen paljon yhden yön juttuja, joita vastaan mulla ei siis ole mitään, mutta kun tää kaveri oikeasti on jotenkin riippuvainen miehistä ja vahingoittaa itseään käytöksellään.

Vierailija
9/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin itelleni myös jostain miesseuraa.

Vierailija
10/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä tähän on helppo vastata. Naiset valitsevat aina tuon viimeisen vaihtoehdon.

Vierailija
11/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas ehdottomasti (aina ystävän puolella)

Vierailija
12/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa naisista kuitenkin cock-blokkaa, vaikka täällä muuta väitettäisiin.

Vierailija
13/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan loppuilta kolmistaan.

Vierailija
14/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä kaveri haluaa.

Vierailija
15/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätät heidän kahden ja keskityt itse juomiseen?

Lähdet kotiin?

Vai vihjailetko miehelle, että hänen on parempi jättää ystäväsi rauhaan, nyt on teidän yhteinen ilta?

Kysyisin kaveriltani mitä hän tahtoo. Ei se miehen seksin perässä oleminen vielä tarkoita että kaveria kiinnostaa.

Yleensä kyllä sen kerran kun kaverin kanssa lähdetään, pidetään yhdessä hauskaa. Jos toinen tahtoo jotain panokeikkaa, sen ehtii myöhemminkin. Riiippuu...

Vierailija
16/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja lisään vielä, ettei kaverini KOSKAAN suostu baarista seksiin. Se oli se oleellinen ydin. Eli seksinperässä olevat kusipäät tyytykööt muihin tai käteensä -11-

Vierailija
17/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että haluatte viettää iltaa kahdestaan mutta baarissa kuitenkin aika suuri todennäköisyys tavata niitä muita ihmisiä, sinkkuna varsinkin. Jos ette halua mitään häiriötekijöitä iltaan, niin ehkä jatkossa kannattaa tavata jossain muualla kun baarissa. Jos taas itse ärsyynnyt siitä, että kaverisi alkaa jakaa iltaa muiden kanssa, niin ehkä en menisi enää hänen kanssa baariin.

Mutta kuulostaa jotenkin vähän tiukkapipoiselta toi meininki. Jos kaverisi ei ole kiinnostunut miehestä, niin ehkä se on hänen tehtävänsä kertoa miehelle siitä.

Olisiko tilanne eri, jos mies olisikin tullut tekemään sun kanssa tuttavuutta?

Itse kun olen sinkkuna käynyt saman kaverin kanssa paljon baareissa ja hetkeksi kun joku mies on pysähtynyt juttelemaan niin huomaan kun kaveri seisoo taaempana kädet puuhkassa ja huokailee, että haluaisi lähteä. Ei kai siinä mitään mutta ehkä tosiaan kannattaisi tehdä pelisäännöt ennen kuin sinne baariin lähtee. Jos sinä käskisit miestä poistumaan niin ainkin näin ulkopuolisen korvaan se kuullostaa vähän katkeralta.

Vierailija
18/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitetaan baarilla? Minne me menisimme muualle, jos ei "baariin"?

Onko baarit tarkoitettu vaan munan/pillun kipeille ukoille ja akoille?

Vierailija
19/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs pua-coach ja koomikko kertoi miksei yleensä näe naisia potentiaalisina ystävinä: If you meet someone at the bar she says "you came with me you have to go with me!" What kind of a friend is that? If any of your guy friends did that you would think they are fucking dickheads.

Vierailija
20/26 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja lisään vielä, ettei kaverini KOSKAAN suostu baarista seksiin. Se oli se oleellinen ydin. Eli seksinperässä olevat kusipäät tyytykööt muihin tai käteensä -11-

Sä se kusipää taidat olla.

T. Mies joka haluaa joskus vaihtelua runkkaamiselle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan