Muita espoolaisia paikalla?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Nöykkiö represent.
Nöykkiö= Nöyhtäröykkiö
Vierailija kirjoitti:
Täällä Olari!
kuitnmäkeläiset aina kehuu olevansa Olarista, kummasta oikeesti olet?
Vierailija kirjoitti:
Moikka Kivenlahdesta! Tapiola on ihana paikka :)
Tapiola on slummi. Kun olin lapsi se oli puutarhakaupunki jossa oli laumoittain turisteja kamerat kädessä. nyt ei muuta kuvattavaa kuin kirpputorit ja vissiin edelleen pajukkoa kasvava keskusallas
Suurpeltokin ilmottautuu. Tutuille terkkuja ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounais-Espoosta.
Toi oli sun oma keksintö. Kaikki rantalähiöt ovat Etelä-Espoota.
häh, Kauklahti on Lounais-Espoota katso karttaa
Okei. Mulle se kuuluu henkisesti Keski-Espooseen tai vanhaan termiin kantaespoo (aiemmin yksi Suomen suurimmista seurakunnista).
T. Syntymäkauklahtelainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounais-Espoosta.
Okei. Mulle se kuuluu henkisesti Keski-Espooseen tai vanhaan termiin kantaespoo (aiemmin yksi Suomen suurimmista seurakunnista).
Ehkä niille vanhuksille joiden asuessa Kauklahdessa Keski-Espoosta ei vielä ollut muodostunut ghettoa. Tällä hetkellä Kauklahti on (olevinaan) hieman parempaa asuinaluetta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lounais-Espoosta.
Ehkä niille vanhuksille joiden asuessa Kauklahdessa Keski-Espoosta ei vielä ollut muodostunut ghettoa. Tällä hetkellä Kauklahti on (olevinaan) hieman parempaa asuinaluetta,
Kuule, 30 vuotta sitten Suvela oli paaaaaljon pahempi paikka kuin tänään. Sinne oli kasaantunut suomalaiset ongelmatapaukset ja syrjäytyneet. Vitsillä voisi heittää, että onko ne tapettu vai mihin ovat kadonneet, kun ei niitä enää näy. Mamujen tulon jälkeen alueella on turvallisempaa liikkua. Tosin nyt aletaan olla siinä pisteessä, että mamujen osuuden ei olisi hyvä enää nousta vallitsevammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Täällä Keski-Espoo.
Sama täällä.
Suvela
Ei tarvitse kettuilla tai mitään muutakaan. Olen viihtynyt hyvin täällä nämä vuodet.
Julkiset kulkevat hyvin ja palvelut ovat lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapiola on slummi. Kun olin lapsi se oli puutarhakaupunki jossa oli laumoittain turisteja kamerat kädessä. nyt ei muuta kuvattavaa kuin kirpputorit ja vissiin edelleen pajukkoa kasvava keskusallas
"Vissiin"
Muutama ankea vuosi metrorakentamisineen on ollut, mutta kohta helpottaa. Tapiolassa on edelleen Tapiolan henki.
Vierailija kirjoitti:
Suvela
Ei tarvitse kettuilla tai mitään muutakaan. Olen viihtynyt hyvin täällä nämä vuodet.
Julkiset kulkevat hyvin ja palvelut ovat lähellä.
No ne kettuilijat ovat niitä, jotka eivät tiedä oikeaa tilannetta. Suvelan maine syntyi 70-80 -luvun huumeidenkäyttäjistä ja muista rikollisista ja syrjäytyneistä.
T. Suna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvela
Julkiset kulkevat hyvin ja palvelut ovat lähellä.No ne kettuilijat ovat niitä, jotka eivät tiedä oikeaa tilannetta. Suvelan maine syntyi 70-80 -luvun huumeidenkäyttäjistä ja muista rikollisista ja syrjäytyneistä.
T. Suna
Niin ja jotkut kauhistelevat mamuja. Heistä ei ole ollut mitään haittaa.
Ei naapureina eikä mutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suvela
Julkiset kulkevat hyvin ja palvelut ovat lähellä.No ne kettuilijat ovat niitä, jotka eivät tiedä oikeaa tilannetta. Suvelan maine syntyi 70-80 -luvun huumeidenkäyttäjistä ja muista rikollisista ja syrjäytyneistä.
T. Suna
Niin ja jotkut kauhistelevat mamuja. Heistä ei ole ollut mitään haittaa.
Ei naapureina eikä mutenkaan.
Ei olekaan. Toki jotenkin huolettaa, ovatko nämä vuoden sisällä tulleet jotenkin erilaisia. Pian se sitten selviää...
T. Suna
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Vissiin"
Muutama ankea vuosi metrorakentamisineen on ollut, mutta kohta helpottaa. Tapiolassa on edelleen Tapiolan henki.
"Muutama". Ostarin ympäristö on näyttänyt joltain Syyrian kaupungin lähiöltä jo useamman vuoden. Eikä ilmaisia parkkipaikkoja tahdo löytyä mistään. Juujuu, kaikkihan ajelee metrolla...jos se joskus valmistuu. Tapiola alkaa alueena olla hinnoiteltu tavallisten kansalaisten ulottumattomiin. Katsokaan vaikka niiden uusien tornitalojen asuntojen hintoja. No kuuluu Tapiolaan muitakin alueita, mutta ne on samanlaisia metsälähiöitä kuin muuallakin.
Lepsuksi. Grilli Toro on kyllä hanurista.