Oletko ulkoisesti samaa tasoa kun puolisosi?
Kommentit (37)
Oltiin varmaan aika samalla tasolla. Mutta vuodet ovat kyllä kohdelleet miestäni lempeämmin. Minulla naama on veltostunut ja vähäinen nukkuminen näkyy naamassani. Paino ennallaan vuosien ja lasten jälkeen.
Mielestäni olemme. Muiden suusta olen usein kuullut ihmetystä (pienessä humalatilassa) että kuyinka näin kauniilla naisella on sellainen mies. Miksi ei olisi, syvät hymykuopat, iloiset avoimet siniset silmät, paksut hymyhuulet ja hoikka ruumiinrakenne vielä puolivälissä viittäkymmentä <3
Ollaan rupuliaisia taviksia kummatkin. Sentään oon laihahko.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kumman maassa ollaan. Suomessa ollaan varmaan minä 7 mies 10, miehen maassa minä 10 mies 7. :) Olemme kummatkin olleet malleja, mutta emme omissa maissamme. Eli varmaan keskivertoja oman maamme edustajia ja samaa "tasoa".
No mites tuo nyt on mahdollista?
En todellakaan. Mies on pitkä, komea ja minua 12 vuotta nuorempi. Itse olen kulahtanut keski-ikäinen pullero. Mutta niin se mies vaan tuntuu edelleen minua rakastavan, enkä valita tilanteesta :D
Miehen mukaan minä olen suhteen ulkoisesti viehättävämpi osapuoli, mutta hän on älykkäämpi.
Ikävä myöntää, mutta olen ainakin osittain samaa mieltä.
Samaa "tasoa" ollaan :) luonteeltaan mies on mua lepposampi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kumman maassa ollaan. Suomessa ollaan varmaan minä 7 mies 10, miehen maassa minä 10 mies 7. :) Olemme kummatkin olleet malleja, mutta emme omissa maissamme. Eli varmaan keskivertoja oman maamme edustajia ja samaa "tasoa".
No miksei? Eksotiikka näyttää niin hyvältä toisen silmiin. Sirona suomalaisena blondina näytän hyvältä ulkomailla, vaikka Suomessa olen rinnaton blondi. Tummahiuksinen mies on tavis maassaan Italiassa mutta täällä sopivan parrakas gigolo.
Ulkoisesti ollaan varmaan suurinpiirtein samalla tasolla. Mutta mies on korkeammalla jos ajatellaan sosiaalista statusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei? Eksotiikka näyttää niin hyvältä toisen silmiin. Sirona suomalaisena blondina näytän hyvältä ulkomailla, vaikka Suomessa olen rinnaton blondi. Tummahiuksinen mies on tavis maassaan Italiassa mutta täällä sopivan parrakas gigolo.
OK!
Joo, samalla tasolla ollaan. Aika tavallisia ulkoisesti ja sama koulutuskin takana.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni olemme. Muiden suusta olen usein kuullut ihmetystä (pienessä humalatilassa) että kuyinka näin kauniilla naisella on sellainen mies. Miksi ei olisi, syvät hymykuopat, iloiset avoimet siniset silmät, paksut hymyhuulet ja hoikka ruumiinrakenne vielä puolivälissä viittäkymmentä <3
Kuvaus siis miehestä, ei minusta
Juu samaa tasoa ollaan. Älyllisesti, ulkoisesti ja taloudellisesti.
Ja voi että mua naurattaa nämä tyhmiksi heittäytyjät "mitä tarkoitat tasolla", "onpa pinnallista" kun kaikki tietää ihan tasan tarkkaan mitä tarkoitetaan.
Mies on huomattavasti paremman näköinen, pitkä, lihaksikas, tumma, sen lisäksi vielä hyvin varakas, älykäs ja erittäin miehekäs. Minä olen aika tavallinen. Ylipainon rajalla, isot reidet, iso takapuoli ja isot rinnat, aika Kim Kardashian-tyylinen, mutta isompi... En meikkaa enkä osaa pukeutua nätisti. Mielestäni olen kasvoiltani ihan sievä, minulla on tummat hyväkuntoiset pitkät hiukset, nätit tummat kulmakarvat ja isot tummanruskeat silmät.
En tiedä mitä muita avuja minulla sitten olisi :/
Minusta olen. Enpä juurikaan ole ajatellut asiaa.
No raha korvaa, ei mulla 40v ukkelilla muuten olis mitään saumaan nuorempiin nätteihin naisiin.
Ihan olemme taviksia molemmat. Henkisesti samalla tasolla.