Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ulkoisesti samaa tasoa kun puolisosi?

Vierailija
19.02.2016 |

Vai korvaako muut avut ulkoiset

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olemme taviksia molemmat. Henkisesti samalla tasolla.

Vierailija
22/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin varmaan aika samalla tasolla. Mutta vuodet ovat kyllä kohdelleet miestäni lempeämmin. Minulla naama on veltostunut ja vähäinen nukkuminen näkyy naamassani. Paino ennallaan vuosien ja lasten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olemme. Muiden suusta olen usein kuullut ihmetystä (pienessä humalatilassa) että kuyinka näin kauniilla naisella on sellainen mies. Miksi ei olisi, syvät hymykuopat, iloiset avoimet siniset silmät, paksut hymyhuulet ja hoikka ruumiinrakenne vielä puolivälissä viittäkymmentä <3

Vierailija
24/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan rupuliaisia taviksia kummatkin. Sentään oon laihahko.

Vierailija
25/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kumman maassa ollaan. Suomessa ollaan varmaan minä 7 mies 10, miehen maassa minä 10 mies 7. :) Olemme kummatkin olleet malleja, mutta emme omissa maissamme. Eli varmaan keskivertoja oman maamme edustajia ja samaa "tasoa".

No mites tuo nyt on mahdollista?

Vierailija
26/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Mies on pitkä, komea ja minua 12 vuotta nuorempi. Itse olen kulahtanut keski-ikäinen pullero. Mutta niin se mies vaan tuntuu edelleen minua rakastavan, enkä valita tilanteesta :D 

Vierailija
27/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mukaan minä olen suhteen ulkoisesti viehättävämpi osapuoli, mutta hän on älykkäämpi.

Ikävä myöntää, mutta olen ainakin osittain samaa mieltä.

Vierailija
28/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa "tasoa" ollaan :) luonteeltaan mies on mua lepposampi...

Vierailija
29/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu kumman maassa ollaan. Suomessa ollaan varmaan minä 7 mies 10, miehen maassa minä 10 mies 7. :) Olemme kummatkin olleet malleja, mutta emme omissa maissamme. Eli varmaan keskivertoja oman maamme edustajia ja samaa "tasoa".

No miksei? Eksotiikka näyttää niin hyvältä toisen silmiin. Sirona suomalaisena blondina näytän hyvältä ulkomailla, vaikka Suomessa olen rinnaton blondi. Tummahiuksinen mies on tavis maassaan Italiassa mutta täällä sopivan parrakas gigolo.

Vierailija
30/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti ollaan varmaan suurinpiirtein samalla tasolla. Mutta mies on korkeammalla jos ajatellaan sosiaalista statusta.

Vierailija
31/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksei? Eksotiikka näyttää niin hyvältä toisen silmiin. Sirona suomalaisena blondina näytän hyvältä ulkomailla, vaikka Suomessa olen rinnaton blondi. Tummahiuksinen mies on tavis maassaan Italiassa mutta täällä sopivan parrakas gigolo.

OK!

Vierailija
32/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, samalla tasolla ollaan. Aika tavallisia ulkoisesti ja sama koulutuskin takana.

Vierailija
33/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni olemme. Muiden suusta olen usein kuullut ihmetystä (pienessä humalatilassa) että kuyinka näin kauniilla naisella on sellainen mies. Miksi ei olisi, syvät hymykuopat, iloiset avoimet siniset silmät, paksut hymyhuulet ja hoikka ruumiinrakenne vielä puolivälissä viittäkymmentä <3

Kuvaus siis miehestä, ei minusta

Vierailija
34/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu samaa tasoa ollaan. Älyllisesti, ulkoisesti ja taloudellisesti.

Ja voi että mua naurattaa nämä tyhmiksi heittäytyjät "mitä tarkoitat tasolla", "onpa pinnallista" kun kaikki tietää ihan tasan tarkkaan mitä tarkoitetaan.

Vierailija
35/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on huomattavasti paremman näköinen, pitkä, lihaksikas, tumma, sen lisäksi vielä hyvin varakas, älykäs ja erittäin miehekäs. Minä olen aika tavallinen. Ylipainon rajalla, isot reidet, iso takapuoli ja isot rinnat, aika Kim Kardashian-tyylinen, mutta isompi... En meikkaa enkä osaa pukeutua nätisti. Mielestäni olen kasvoiltani ihan sievä, minulla on tummat hyväkuntoiset pitkät hiukset, nätit tummat kulmakarvat ja isot tummanruskeat silmät. 

En tiedä mitä muita avuja minulla sitten olisi :/

Vierailija
36/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olen. Enpä juurikaan ole ajatellut asiaa.

Vierailija
37/37 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No raha korvaa, ei mulla 40v ukkelilla muuten olis mitään saumaan nuorempiin nätteihin naisiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kuusi