Huvittaa kun naiset sanovat "panneensa" jotain miestä
Esim. "panin sitä yhtä kuumaa kundia sielt bileistä". "Panin mun miestä auton takapenkillä". Niin siis millä panit ja miten? Sträppärillä miestä perseeseen? Ai et? No sitten et pannut vaan sinua pantiin.
Mies panee ja nainen vikisee.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa, kun löytyi ainakin yksi ihminen, joka suurin piirtein ajattelee samoin kuin minä eli että nainen ei pane. Olen joskus tainnut tännekin kommentoida, kun naiset kehuvat panneensa, ja saanut kaiken sorttisia nimityksiä. Ladyboy ja hermafrodiitti (korjaamaton siis) voivat kertoa panneensa, mutta normaalivärkeillä varustettu nainen ei ilman apuneuvoja.
No mitä ihminen teke kun haluaa seksiä, iskee itselleen siihen partnerin ja harrastaa tämän kanssa seksiä. Oiso sulla jotain kätevämpää verbiä tarjota?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun törkkää miehen selälleen sänkyyn ja mies vaan makaa nauttien niin todellakin minä panen :)
Ehei. Liikkuttelet kusista suolenpätkääsi, spermaviemäriä, miehen falloksen, elämän alkulähteen ympärillä.
Sää taidat tosiaan tykätä pippeleistä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää kun kolmekymppinen moneen kertaan höylätty nainen puhuu pimpistään.
Mikä niillä "moneen kertaan höylätyillä" naisilla sitten on ellei pimppi? Mun korvaan ainakin pimppi kuulostaa mukavammalta kuin jokin rivi nimitys.Tietysti voi häveliäästi puhua vaginasta tai emättimestä.
Mun mielestä pikkutytöillä on pimppi. Aikuisen naisen suusta se kuulostaa hassulta, mutta huom. ehkä vain minun mielestä.
Mikäs se sit on? Emätin? Vagina? Vittu? Tuhero? Ei kiitos.
Vagina, pillu, alapää. En mä tiedä, riippuu asiayhteydestä. Pimppi kuitenkin särähtää mulla eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ärsyttää kun kolmekymppinen moneen kertaan höylätty nainen puhuu pimpistään.
Mikä niillä "moneen kertaan höylätyillä" naisilla sitten on ellei pimppi? Mun korvaan ainakin pimppi kuulostaa mukavammalta kuin jokin rivi nimitys.Tietysti voi häveliäästi puhua vaginasta tai emättimestä.
Mun mielestä pikkutytöillä on pimppi. Aikuisen naisen suusta se kuulostaa hassulta, mutta huom. ehkä vain minun mielestä.
Mikäs se sit on? Emätin? Vagina? Vittu? Tuhero? Ei kiitos.
Vagina, pillu, alapää. En mä tiedä, riippuu asiayhteydestä. Pimppi kuitenkin särähtää mulla eniten.
tulee ihan pedofilit mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Esim. "panin sitä yhtä kuumaa kundia sielt bileistä". "Panin mun miestä auton takapenkillä". Niin siis millä panit ja miten? Sträppärillä miestä perseeseen? Ai et? No sitten et pannut vaan sinua pantiin.
Mies panee ja nainen vikisee.
Huvittaa? No hullulla halvat huvit, idiootilla ilmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun törkkää miehen selälleen sänkyyn ja mies vaan makaa nauttien niin todellakin minä panen :)
Ehei. Liikkuttelet kusista suolenpätkääsi, spermaviemäriä, miehen falloksen, elämän alkulähteen ympärillä.
Mikä "elämän alkulähde" se kyrpä on? Jollakin on vähän biologian tuntemus heikkoa,kyllä elämä alkaa yleensä kehittyä naisessa,kun siittiö kohtaa munasolun.
Millaisiakohan olijoita tämä tyyppi "panee",jos niillä on "kusinen suolenpätkä" johon pannaan?Jotain erikoisvalmisteisia seksinukkeja? Avaruusolentoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kas kummaa, kun löytyi ainakin yksi ihminen, joka suurin piirtein ajattelee samoin kuin minä eli että nainen ei pane. Olen joskus tainnut tännekin kommentoida, kun naiset kehuvat panneensa, ja saanut kaiken sorttisia nimityksiä. Ladyboy ja hermafrodiitti (korjaamaton siis) voivat kertoa panneensa, mutta normaalivärkeillä varustettu nainen ei ilman apuneuvoja.
No mitä ihminen teke kun haluaa seksiä, iskee itselleen siihen partnerin ja harrastaa tämän kanssa seksiä. Oiso sulla jotain kätevämpää verbiä tarjota?
Kyllä se toiminta on meidän normaali-ihmisten kielessä panemista,hässimistä,nussimista,kuksimista,mistä termistä kukakin tykkää.Sitten on tyyppejä,jotka pääsevät nussimaan vain pilkkua,heistä on hillittömän hauskaaa kun nainen puhuu panemisesta,joka siis on arkikielinen ilmaus seksin harrastamiselle,ei penetraatiolle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nainen ap:n mielestä tekee kun harrasta seksiä? Ei mitään? Entäpä jos sattuu sellainen ihme että nainen jotenkin liikkuu oma-aloitteisesti siinä seksin aikana? Mitä se on? Paneminen tarkoittaa seksikontekstissa ihan sitä seksin harrastamista. Oispa muuten taatusti tympeä kokemus panna sellaista miestä / sellaisen miehen kanssa jonka käsitys seksistä on se että hän vaan panee jotain jonnekin. x)
Ap nussii vain pilkkua ja pumpattavaa barbaraa,ei hän tiedä mitä naiset tekevät seksin aikana,joten hän olettaa että he makaavat lahnoina kun mies panee.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan edes sano noin vaan et panin sen kanssa. Dorka.
Olisikohan aika panna piste koko tälle panemiskeskustelulle-tai pankaa sitten sitten paremmaksi ?
N,38 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän kukaan edes sano noin vaan et panin sen kanssa. Dorka.
Olisikohan aika panna piste koko tälle panemiskeskustelulle-tai pankaa sitten sitten paremmaksi ?
Oliko muuten muilla ala-asteella kavereita,joitten mielestä "panna" oli tuhma sana?¨
Siis vaikka"Odota vähän,panen kirjan pulpettiin"
"Et sä voi sanoa noin,paneminenhan tarkoittaa seksiä!" Piti olla aina tarkka että pisti tai laittoi tavaroita paikkoihin :D
Ihan sama kumpi panee kunhan vaan pannaan ja ihan myös sama onko sen nimi pimppi, tuhero, piirakka tai vaikka torttu, kunhan sitä saa. Voitais tietty alkaa käyttää kiertoilmaisuja. Esim:
"Voiskos neitti tarjoilla pikkuisen kuumaa piirakkaa, kiitos?"
"Haluaisiko herra maistaa herkullista kostutettua torttua?"
Laittomies kirjoitti:
Ihan sama kumpi panee kunhan vaan pannaan ja ihan myös sama onko sen nimi pimppi, tuhero, piirakka tai vaikka torttu, kunhan sitä saa. Voitais tietty alkaa käyttää kiertoilmaisuja. Esim:
"Voiskos neitti tarjoilla pikkuisen kuumaa piirakkaa, kiitos?"
"Haluaisiko herra maistaa herkullista kostutettua torttua?"
Näähän on hyviä,ei kuulosta liian härskiltä :D
Mutta toisaalta voi tulla kyllä väärinkäsityksiä,kerran mies laittoi viestin jossa puhuttiin nakeista ja lihapiirakasta,odotin innolla seksiä mutta mies tosiaan tarjosi nakkeja ja lihapiirakoita!
Kyllä minä panen miesystävääni aina toisella kierroksella. Se on usein ensimmäisestä niin uupunut, että se täytyy imeä isoksi ja sitten nousen ratsaille. Sen ei tarvi tehdä muuta kuin imeä nännejäni ja työntää keskisormi anukseen, ja tietysti kehua vartaloani ja ratsastustaitojani. Minä panen sitä niin kauan, kunnes saan orkun. Sitten lypsän siltä kermat sisääni.
N33D