Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mua niin nolottaa punastumistaipumukseni

Vierailija
19.02.2016 |

Olen kärsinyt siitä ala-asteelta saakka. Miehet tulkitsevat sitä ihastumiseksi heitä kohtaan ja käyttäytyvät sitten kuka milläkin lailla sen "tiedon" kanssa. Olen katsellut yhtä miestä töissäni "sillä silmällä" punastellen ja tänään hän tuli mua rapuissa vastaan alhaalta, minä siis ylhäällä ja kohdallani meinasi hän kompastua mua katsellessaan. Nolotti niin, että liukenin heti paikalta. Siinä olisi ollut hyvä sauma sanoa jotain nasevaa, mutta kun olen ujo minä en kykene ja toisaalta ajattelen, että mitä hän akateeminen jne ajattelee minusta yh:sta. Antakaa vinkkejä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain vinkkiä.

Vierailija
2/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymyile, katso silmiin. Ei aina tarvi sanoa mitään. Punastuminen on söpöä. Minusta ainakin on tosi ihanaa, jos mies vähän takeltelee ja on hämillään. <3

Naisille se on vielä sallitumpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sellasta se ihastuminen ja rakastuminen on. Makes fools of us all. 😍

Vierailija
4/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastukseni (mies) punastelee söpösti <3 Harmi kun ei enää nähdä.

Vierailija
5/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitäkin meinasin, että kompastuiko tuo mies siksi että jotenkin hänkin hämmentyi vai vaan ihan vahingossa, joka ei liittynyt minuun mitenkään. Mitä luulette? Ap

Vierailija
6/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko tuo mies olla ihastunut minuun? Hänen ex-vaimonsa oli tosi upea ilmestys ja minä en kyllä ihan niin kaunis... ja olen yh, mitä kyllä on hänen exänsäkin nykyään. Ap

Vierailija
7/7 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kärsinyt siitä ala-asteelta saakka. Miehet tulkitsevat sitä ihastumiseksi heitä kohtaan ja käyttäytyvät sitten kuka milläkin lailla sen "tiedon" kanssa. Olen katsellut yhtä miestä töissäni "sillä silmällä" punastellen ja tänään hän tuli mua rapuissa vastaan alhaalta, minä siis ylhäällä ja kohdallani meinasi hän kompastua mua katsellessaan. Nolotti niin, että liukenin heti paikalta. Siinä olisi ollut hyvä sauma sanoa jotain nasevaa, mutta kun olen ujo minä en kykene ja toisaalta ajattelen, että mitä hän akateeminen jne ajattelee minusta yh:sta. Antakaa vinkkejä.

Mä punastelen milloin mistäkin. Välillä innostuksesta, väsymyksestä, kiukusta, hormonaalisista syistä, kylmästä, kuumasta, jännityksestä, jännityksen laukeamisesta, keskittymisestä jne jne. Syitä on vaikka kuinka. Ei mua enää asia haittaa. Se on vaan nyt mun naamani iho sellainen, että värit vaihtelee. Ja jos joku luulee että naimisissa oleva kolmen lapsen äiti on ihastunut aina kun punastuu niin olkaa hyvät vain itsensä immarrelluksi tuntemisesta!