Mitä tekisit, jos saisit kuukauden ylimääräisen tilin?
Oijoi kun en meinaa keksiä mihin tuhlaisi :) Ostan ainakin uuden tabletin ja varaan reissun-pari mutta en tiedä vielä mihin päin maapalloa!
Kommentit (16)
Kerran sain mutta ne kyni sen takaisin. Sydän itki verta kun piti maksaa takaisin :)
Laittaisin toiselle tilille odottamaan, että on 1.4. ja asp-tilin uusi vuosineljännes alkaa. Eli laittaisin säästöön.
Vierailija kirjoitti:
Säästäisin tietenkin. Sinunkin kannattaisi.
Kyllä mulla on rahaa säästössä enkä muutenkaan elä kädestä suuhun. Mihin sinä säästät?
Olen töissä keskieuroopassa ja tässä maassa on tapana maksaa kahdesti vuodessa ylimääräinen kuukausipalkka, kesällä ja jouluna. Aika pian siihen tottuu ettei tarvitse vuoden mittaan säästää erikseen joululahja- tai kesälomarahoja vaan ne ilmestyvät tiettynä päivänä tilille :)
Ostaisin uuden sohvan, ei kyllä edes riitäisi hyvään sohvaan. Paitsi jos alessa.
Maksaisin luottokortin ja yhden kulutusluoton pois. Siinä se sit melkein oliskin. Olispa jatkossa enemmän rahaa käyttöön ku ei tarvis lyhennellä noita.
Vierailija kirjoitti:
Joisin pois.
Jos ois mitä jois, niin jois sen pois, ettei ois mitä jois pois.
En tiedä. 2700 netto. On tuossa muutama suunnitelma meneillään, mutta ei ne nytkään ole rahasta kiinni.
Laittaisin varmaan tylsästi ylimääräiseen lainanlyhennykseen.
Ostaisin uudet kodinkoneet keittiöön ja kodinhoitohuoneeseen. Ei kyllä riittäis yks palkka, mutta auttaishan se.
Tienaan tällä hetkellä n. 20 € kuussa, joten eipä sillä kamalasti juhlittaisi. Ostaisin varmaan kokista.
Ja olen siis kotona asuva nuori, joka tekee n. kerran viikossa pari tuntia töitä, siksi tienaan tämän verran :D
Panisin säästöön. Mulla on 2000-3500e investointi mielessä, jonka haluaisin joskus hankkia! m25
Säästäisin tietenkin. Sinunkin kannattaisi.