Kelpaako yhdyntään kykenemätön nainen suhteeseen?
Miehet mitä mieltä? Jos nainen ei sairauden tai voimakkaan haluttomuuden takia kykene antamaan pillua miehelle niin on hän vaimomateriaalia eli kelpaa millään tavalla suhteeseen?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli vähän niin kuin ystävyyssuhde AP:lla mielessä? Sitten ei varmaan tarvii asua yhdessä kuitenkaan, kun ei ole sen läheisempi. Vai oliko mielessä vaan että mies kävis töissä ja maksais asumiskuluja ja ostais sulle ruokaa ja taloudellisesti sitoutuis parisuhteeseen, mutta sitten ei kuitenkaan saisi siitä mitään vastineeksi sinulta?
Oletko tietoinen siitä että myös nainen voi käydä töissä ja tienata omat rahat? Menot voidaan jakaa.
Niiinhän sitä aina sanotaan, mutta mies on aina silti se nettomaksaja.
Aika harva mies käy edes töissä nykyään. Eivät ne sossun rahat varsinaisesti miehen ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekin pienimunaiselle voisit kelvata, jos olet hyvä ottamaan suihin.
Mitä munan koko tähän liittyy?
No mun on vaikea uskoa, että normaali pillu tuntuisi todellisessa mikropeniksessä miltään. Eihän sillä yletä kuin vähän häpyhuulten väliin, missä ei ole lihaksia ollenkaan.
Kyllä ne pienetkin munat laukeaa melko helposti. Miehet ovat katsos seksuaalisempia ja rennompia. Saavat nautinnon.
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista näkee, että monet miehet näköjään pitävät rakkaussuhdetta, ei niinkään rakkaussuhteena, vaan kaupankäyntinä. Pillu on hyödyke, joka ostetaan rahalla. Siis suhteessa. Järkyttävää. Mitä sitä edes tekee tollasella "miehellä"? Parempi olla ilman.
Just näinhän se on. Aina jos mies ei käy töissä tai miehellä ei ole rahaa, niin se mies ei sitten kelpaa kenellekkään. Vaikeahan tästä asetelmasta on mihinkään rakkauteen uskoa. Todistakaa toisin ja ottakaa työttömiä rahattomia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Eli vähän niin kuin ystävyyssuhde AP:lla mielessä? Sitten ei varmaan tarvii asua yhdessä kuitenkaan, kun ei ole sen läheisempi. Vai oliko mielessä vaan että mies kävis töissä ja maksais asumiskuluja ja ostais sulle ruokaa ja taloudellisesti sitoutuis parisuhteeseen, mutta sitten ei kuitenkaan saisi siitä mitään vastineeksi sinulta?
Kertoo aika paljon sinusta, että raha on heti ensimmäisenä mielessä vaikka aloittaja ei siihen mitenkään viitannut. Joidenkin ihmisten elämä pyörii täysin rahan ja sen menettämisen pelon ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastauksista näkee, että monet miehet näköjään pitävät rakkaussuhdetta, ei niinkään rakkaussuhteena, vaan kaupankäyntinä. Pillu on hyödyke, joka ostetaan rahalla. Siis suhteessa. Järkyttävää. Mitä sitä edes tekee tollasella "miehellä"? Parempi olla ilman.
Just näinhän se on. Aina jos mies ei käy töissä tai miehellä ei ole rahaa, niin se mies ei sitten kelpaa kenellekkään. Vaikeahan tästä asetelmasta on mihinkään rakkauteen uskoa. Todistakaa toisin ja ottakaa työttömiä rahattomia miehiä.
Vaikea se on rakastaa miestä, jolle pitäisi jotenkin todistaa että ei ole miehen rahojen perässä. Voiko vastenmielisempää miestä olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mun on vaikea uskoa, että normaali pillu tuntuisi todellisessa mikropeniksessä miltään. Eihän sillä yletä kuin vähän häpyhuulten väliin, missä ei ole lihaksia ollenkaan.
Kyllä ne pienetkin munat laukeaa melko helposti. Miehet ovat katsos seksuaalisempia ja rennompia. Saavat nautinnon.
Mä olen kerran ollut pienimunaisen kanssa ja suihinotolla se laukesi, vaikka yhdyntääkin harrastettiin. Muut ovat lauenneet yhdynnässä. Munan koko oli miehelle arka aihe, joten en viitsinyt alkaa kyselemään, laukeaako hän ikinä muuten kuin oraaliseksissä.
Vierailija kirjoitti:
Eli miesten pitäisi olla naisille kaveri, seuralainen, statuksen kohottaja ja maksumies, mutta pesää ja fyysistä rakastelua ei tarvitse antaa? Miksi ottaisin naisen jota en saa nussia ja vingututtaa? Mitä HYÖDYN naisesta jos en saa mitä haluan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tietoinen siitä että myös nainen voi käydä töissä ja tienata omat rahat? Menot voidaan jakaa.
Niiinhän sitä aina sanotaan, mutta mies on aina silti se nettomaksaja.
Hah hah...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen kerran ollut pienimunaisen kanssa ja suihinotolla se laukesi, vaikka yhdyntääkin harrastettiin. Muut ovat lauenneet yhdynnässä. Munan koko oli miehelle arka aihe, joten en viitsinyt alkaa kyselemään, laukeaako hän ikinä muuten kuin oraaliseksissä.
Kerran pienimunaisen kanssa. Etkä yhtään yleistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miesten pitäisi olla naisille kaveri, seuralainen, statuksen kohottaja ja maksumies, mutta pesää ja fyysistä rakastelua ei tarvitse antaa? Miksi ottaisin naisen jota en saa nussia ja vingututtaa? Mitä HYÖDYN naisesta jos en saa mitä haluan?
Tulitkin todistamaan tuon kirjoittajan huomion: joillekin miehille parisuhteessa kysymys on kaupankäynnistä ja hyödystä, eli periaatteessa tuollaiset miehet ovat maksullisia. Eipä sellaisella mitään tee.
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksi on hyvä vaihtoehto.
Miksi minä naisena harrastaisin anaaliseksiä kun se ei kiinnosta??
Haluaisin kyllä yhdyntää, mutta kun se ei onnistu sairauden takia, niin ei onnistu. Haluton en siis ole, vaikka sairaus onkin pilannut suhteeni seksuaalisuuteen.
Juuh, tänne kelpaa.
Voidaan kirjoittaa vaimon paperit vaikka heti jos niikseen on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulitkin todistamaan tuon kirjoittajan huomion: joillekin miehille parisuhteessa kysymys on kaupankäynnistä ja hyödystä, eli periaatteessa tuollaiset miehet ovat maksullisia. Eipä sellaisella mitään tee.
Anteliaalla ja tyhmällä miehellä tekee? Sellaisella joka raataa naisen eteen saamatta itse tarpeitaan? Miksi et itse hanki tarpeitasi, miksi siihen miestä käytät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut. Hän laukesi aina yhdynnässä.
Vierailija kirjoitti:
Kelpaa, jos ei haittaa että mies ei laiskuuttaan kykene töihin ja miehellä ei ole latin latia rahaa.
Meillä on sitten toteutunut tää, koska otin erään miehen koska hän kesti mun seksittömyyttäni ja hän oli köyhä jo tutustuessamme ja myöhemmin työttömäksi eikä saa töitä työhaluista huolimatta. Minä elätän meidät. Eli varakas haluton saa. Onneksi mulla on rahaa. Olemme avoliitossa eli mies ei saa erossa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteliaalla ja tyhmällä miehellä tekee? Sellaisella joka raataa naisen eteen saamatta itse tarpeitaan? Miksi et itse hanki tarpeitasi, miksi siihen miestä käytät?
Googletapa miten sanaa "tarpeet" käytetään ja kirjoita tuo teksti sitten uudestaan. Nyt tuossa ei ole mitään järkeä. Tämän takia olisi kannattanut kuunnella äidinkielen tunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sellaisia miehiä, jotka eivät haluttomuuden tai impotenssin takia pysty yhdyntään ja silti olisi kova pyrky parisuhteeseen. Täällä kotona olisi esimerkiksi sellainen pihtaava mies, joka on kohta pari vuotta ollut ilman, eikä näytä tiukkaakaan tekevän. Tällaisille pitäisi perustaa jokin ihan oma pariutumispalvelu, vähän niinkuin herpeksen kantajille on. Kyllä näitä miehiä on, mutta tähän ketjuun ei ole eksynyt vaan yhtäkään. Ehkä joutuu tekemään hieman etsintätyötä, miehet eivät aina taida oikein olla tietoisia tilanteestaan ja halukkaita myöntämään, että heillä on tällainen ongelma.
Haluttomuus parisuhteen kestäessä on eri asia, kuin suhteeseen mentäessä. Olet varmaan liian vaativa sängyssä ja karkottanut miehesi halut Saharaan. Kaikille kun ei käy se seksi EDES suhteen alussa, tajuatko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen ollut. Hän laukesi aina yhdynnässä.
Oliko kyseessä oikea mikropenis? Minä puhuin ohuesta ja max. viisi senttiä pitkästä.
Onhan sellaisia miehiä, jotka eivät haluttomuuden tai impotenssin takia pysty yhdyntään ja silti olisi kova pyrky parisuhteeseen. Täällä kotona olisi esimerkiksi sellainen pihtaava mies, joka on kohta pari vuotta ollut ilman, eikä näytä tiukkaakaan tekevän. Tällaisille pitäisi perustaa jokin ihan oma pariutumispalvelu, vähän niinkuin herpeksen kantajille on. Kyllä näitä miehiä on, mutta tähän ketjuun ei ole eksynyt vaan yhtäkään. Ehkä joutuu tekemään hieman etsintätyötä, miehet eivät aina taida oikein olla tietoisia tilanteestaan ja halukkaita myöntämään, että heillä on tällainen ongelma.