Kuumia aaltoja nuorella?!
Olen 22-vuotias ja nyt jo hetken aikaa tullut "kohtauksia" että yhtäkkiä tulee kauhean kuuma. Esim viikko sitten istuin ruokapöydässä ja (ei ollut tulista ruokaa tms.) yhtäkkiä kauhea kuumuus ja hiki nousi pintaan. Samaten eilen sohvalla makoillessani kauhea hiki ja seuraavassa hetkessä vilunväreet ja kylmä. Mihinkä voisi liittyä? Onko muilla kokemuksia? Syön e-pillereitä ja tällä hetkellä taukoviikko menossa, mutta ei ole kyllä ennen tälläistä ollut...
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Olen 22-vuotias ja nyt jo hetken aikaa tullut "kohtauksia" että yhtäkkiä tulee kauhean kuuma. Esim viikko sitten istuin ruokapöydässä ja (ei ollut tulista ruokaa tms.) yhtäkkiä kauhea kuumuus ja hiki nousi pintaan. Samaten eilen sohvalla makoillessani kauhea hiki ja seuraavassa hetkessä vilunväreet ja kylmä. Mihinkä voisi liittyä? Onko muilla kokemuksia? Syön e-pillereitä ja tällä hetkellä taukoviikko menossa, mutta ei ole kyllä ennen tälläistä ollut...
Hormonien aiheuttamaa, suurella todennäköisyydellä. Hormoniten vaikutus naiseen muuttaa iän myötä muotoaan, ja semmoisia oireitakin tulee, joita ei ole ennen ollut. Ei kannata kaikkea säikähtää.
Up, vanha ketju mutta itse huomannut samaa. Onko tosiaan kaksymppisellä normaalia olla päivittäin kuumia aaltoja?
Mummokuume iskenyt varhain. Saattaisit saada asiallisemman vastauksen, jos tilaisit ajan gynelle.
Harrastatteko liikuntaa veren maku suussa?
Enkä ole flunssassakaan. ap