Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Cambridge - painonpudotusmenetelmä

Vierailija
19.02.2016 |

Haluaisin kuulla Cambridgen läpikäyneiltä/kokeilleilta kokemuksia? Onko toimiva, paljonko pudotti? Kokonaiskustannukset? Oletko tyytyväinen valmentajaasi?

Vaikuttaa lupaavalta, ja odotan ensimmäistä tapaamisaikaa. Pudotettavaa minulla noin 40 kg.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se paino putoaa, kun vähentää syömistä. Mutta sitten sen ohjelman jälkeen aletaan taas syödä normaalia ruokaa ja normaaliin tapaan, niin kohta on kilot taas takaisin.

- Vierestä seurannut

Vierailija
2/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

40*7000 = 280000.

Sellainen kalorivaje sinun on luotava menettääksesu ylimääräisessä rasvakudoksissasi sidoksissa oleva energia.

Kuinka paljon Cambridge päiväannoksessa on energiaa.

Mink kokoinen/ikäinen/sukupuolinen olet? Paljonko on sinun TDEE?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotahan kuule ihan vaan elämäntapamuutoksilla, niin säästät rahaa ja opit oikean tavan laihtua ja pitää painoa yllä myöhemmin. Noilla laihdutuskuureilla saat varmasti painoa putoamaan, mutta et voi syödä niin loppuelämääsi ja paino tulee takaisin, koska et ole oppinut syömään oikein.

Vierailija
4/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia tämä kuulostaakin lupaavalta, kun ohjelman aikana opetellaan uudet ruokailutottumukset. Totta kai 9, että paluuta vanhaan syömiseen ei ole jos haluaa kilojen pysyvän poissa.

Tason 1 aterioissa oli kova kalorivaje, reilusti alle 1000 kaloria päivässä. Tasolla 1 ollaan ihmisestä riippuen viikosta useaan viikkoon.

Mitat on 165/110 kg, olen 24 v nainen. Lapsia on 2.

TDEE 2318.

-ap

Vierailija
5/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia tämä kuulostaakin lupaavalta, kun ohjelman aikana opetellaan uudet ruokailutottumukset. Totta kai 9, että paluuta vanhaan syömiseen ei ole jos haluaa kilojen pysyvän poissa.

Tason 1 aterioissa oli kova kalorivaje, reilusti alle 1000 kaloria päivässä. Tasolla 1 ollaan ihmisestä riippuen viikosta useaan viikkoon.

TDEE 2318.

-ap

Mikähän tuo 9 on tuolla.. siis totta kai tiedostan

Vierailija
6/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se paino putoaa, kun vähentää syömistä. Mutta sitten sen ohjelman jälkeen aletaan taas syödä normaalia ruokaa ja normaaliin tapaan, niin kohta on kilot taas takaisin.

- Vierestä seurannut

Niinpä, olet tosiaan vain seurannut vierestä. C-ohjelma on myös painon- ja elämäntapojen hallintaa loppuelämäksi. Se koostuu 6 tasosta, jonka aikana opetellaan / palautetaan mieliin oikeat annoskoot -ja ruokailuajat. Tasoilla lisätään vähän kerrassaa kalorimääri kunnes ollaan tasapainoiluvaiheessa, Kun tasot on käyty läpi, painoa seurataan esim kolmen kk välein valmentajan luona niin kauan, kun itse kukin kokee siihen tarvetta. Tämä todellakin toimii. Itse ole ollut viisi viikkoa puhtaalla: paino laskenut 12 kiloa, rasvaprosentti laskenut 10 lihasprosentti noussut viisi prosenttia. Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
7/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä voit opetella ne uudet ruokailutottumukset ilman tuollaista rahojenkalasteluohjelmaakin.

Vierailija
8/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TDEE 2318.

-ap

Kuulostaa kyllä todella hurjalle, että reilusti ylipainoinen laitetaan heti noin pienille kaloreille.

Vierailija
9/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asiasta voisi lukea lisää? Paljonko maksaa?

Vierailija
10/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asiasta voisi lukea lisää? Paljonko maksaa?

Cambridgellä on omat kotisivut. Sieltä löytyy lisäinfoa.

Vierailija
11/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudotin reilun 40 kg. Oli suht helppoa, valmentaja oli lähinnä semmonen paikka, jossa kävin tilinteolla, eli punnituspäivään satsasin eniten. Rahaa paloi, mutta kannatti se. Itse sitten sössin kaiken ja oon taas iso ja painava.  Nyt superdieetti menossa ja tykkään tästäkin :)

Vierailija
12/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit opetella ne uudet ruokailutottumukset ilman tuollaista rahojenkalasteluohjelmaakin.

Olen kyllä monen monta kertaa kokeillut, mutta ilman tukea ja tietoa ei onnistu.

Vierailija
13/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, pitäisiköhän tätä vielä kokeilla... Olen yrittänyt laihduttaa monilla menetelmillä tässä vuosien aikana, karpannut, ravitsemusterapeutin ohjein, south beachia... Nyt on kroppa niin jumissa ettei onnistu enää laihtuminen ollenkaan normaalikeinoin...

Vierailija
14/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä monen monta kertaa kokeillut, mutta ilman tukea ja tietoa ei onnistu.

Koitappa päästä ravitsemusterapeutille. Siitä sulle on varmasti enemmän hyötyä kuin mikään höpöhöpödieetit. Kohta oot samassa kuin tuo aiempi eli onnistuit laihduttamaan, paino tuli takas ja kokeilet taas uutta dieettiä

Vierailija
15/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudotin reilun 40 kg. Oli suht helppoa, valmentaja oli lähinnä semmonen paikka, jossa kävin tilinteolla, eli punnituspäivään satsasin eniten. Rahaa paloi, mutta kannatti se. Itse sitten sössin kaiken ja oon taas iso ja painava.  Nyt superdieetti menossa ja tykkään tästäkin :)

Ja mitähän superdieetin jälkeen?  :D

Vierailija
16/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vain ymmärrä, että kukaan normaalijärkinen hurahtaa moiseen roskaan!

Pitää olla oikeasti tosi tyhmä jos uskoo lihasmassan nousevan pelkällä ruokavaliolla.

ja kyllä olen seurannut läheltä kun kaveri tuolla on painoa pudottanut. Ja sitten se taas nousee ja sitten aloitetaan alusta. verkostomarkkinointia parhaimmillaan ja tyhmät maksaa.

Ja kyllä, nopeasti putoaa paino, ja näyttää tulevan myös takaisin aina kun lopettaa. Ja vaikka olisi normaalipainoon painon saanut aina niin kroppa on karseen löysä näköinen ja roikkuu jokapaikasta.

En ymmärrä miksi joku haluaa sellaisen laiha läski kropan.

Mutta siis ihan rauhassa laittakaa vaan rahan hulluuteen.

Vierailija
17/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen etsimään kunnon ammattitaitoisen pt.n joka osaa auttaa ja tukea elämäntapa muutoksessa.

Vierailija
18/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TDEE 2318.

-ap

Kuulostaa kyllä todella hurjalle, että reilusti ylipainoinen laitetaan heti noin pienille kaloreille.

En myöskään ymmärrä, ylipainoinen laihtuu melko normaaleillakin kaloreilla, ehkä jopa nopeamminkin kuin säästöliekillä. Puhumattakaan energiaongelmista. Täällä oli joskus hyviä neuvoja, että muuta yksi asia ja jatka kunnes siitä on tullut tapa. Ja sitten seuraava. Kuukauden olen tuota noudattanut ja olen ehtinyt aloittaa vedenjuonnin, syömään aamupalan sekä kaksi hedelmää päivässä. Painoa pudonnut 5 kiloa. Ihan samaan olisin voinut päästä kitukaloreilla, mutta tuskin yhtä tyytyväisenä enkä osaa sanoa jaksaisinko vieläkin jatkaa jos energiatasot olisi nollassa. Nykyhetkessä minulla on vielä varaa paljonkin muuttaa tottumuksia, mutta menen nyt näillä kunnes painonlasku loppuu ja tarvitsee muuttaa jotain lisää.

Vierailija
19/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TDEE 2318.

-ap

Tätähän tehdään myös virallisessa terveydenhuollossa, jossa käytetään VLCD / ENE dieettejä ihan rutiinisti vaikeasti ylipainoisten hoitoon. Eli ei liene kovin vaarallista kun lääkärit ja muut asiantuntijatkin suosittelee ja käyttää. 

Vierailija
20/69 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiinkö tässä vaihtoehtoja Cambridge-ohjelmalle? Entä toivottiinko yleistä pätemistä ja besserwisseröintiä? Eipä tainnu Ap olla kumpaakaan vailla. Jos sinulla ei ole henkilökohtaista kokemusta ko. asiasta, niin ÄLÄ TULE AUKOMAAN PÄÄTÄ! >:(

Ei ap