G: pystyitkö käyttämään neitsyenä tamponeja?
Minä en pystynyt.
Ja ensimmäinen yhdyntä sattui kyllä todella paljon, melkein pyysin jättämään sikseen mutta onneksi mies oli määrätietoinen! Ja verta tuli kyllä.
Kyllä kannatti jo siksi, että sen jälkeen en ole ällöttäviä siteitä käyttänyt.
Kommentit (31)
Pystyin. Siltikin eka kerta sattui, ja verta tuli parin siteellisen verran. Sen jälkeen en ole siteitä käyttänyt muuta kuin synnytysten jälkeen.
Oliko mulla sitten poikeuksllisen tiukka immenkalvo vai mikä rengas siellä oli? Kävin ekan kerran gynellä ennen seksielämän aloittamista parikymppisenä vasta, hän ei tehnyt sisätutkimusta jottei neitsyys menisi. Ap
Pystyin, tosin se vaati opettelua, koska luulin, että tamponi työnnetään suoraan, siis suoraan ylöspäin, vaikka oikeistihan se pitää työntää pienessä kulmassa.
Eka kerta oli suht kivuton.
Ja p.s. neitsyys ei mene gynekologisessa tutkimuksessa.
No mulle ei tehty sisätutkimusta, koska olin neitsyt. Ap
Ei ollut mitään ongelmia tamponien käytössä neitsyenä. Itseäni ei myöskään eka kerta sattunut laisinkaan eikä verta näkynyt missään, mutta olinkin masturboinut jo 8 vuotta ennen sitä. Ei tullut verta kyllä masturboidessakaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo, ei minullekaan ensimmäisellä kerralla. Mutta syy ei ole se, että gynekologin mielestä menettäisit neitsyytesi sille ankalle mikä sinne survotaan, vaan se, että se on luultavasti epämukavampaa ja tarvetta esimerkiksi papa-kokeelle ei ole.
Pystyin. Ja kävin myös sisätutkimuksessa vaikka olin neitsyt.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin vapaaehtoisesti sisätutkimuksessa neitsyenä. En kokenut sitä millään tapaa "neitsyyden menettämiseksi". Varsinainenkin neitsyyden menettäminen meni ennemmin niin, että minä otin silloisen poikaystäväni.
Vierailija kirjoitti:
hän ei tehnyt sisätutkimusta jottei neitsyys menisi.
Mitä vittua?
Pystyin kyllä. Eka seksikerta oli 25-vuotiaana, joten oli syytäkin pystyä. Eikä sattunut yhdyntä yhtään, lähinnä oli tylsää että milloin tää loppuu.
En koskaan kokeillut. Silloin ajatus ällötti. Ensimmäinen yhdyntä sattui, muttei paljon. Mitään ei puhjennut, eli immenkalvo vain venyi. Sen jälkeen aloin käyttämään kuukuppia. Mulla on pienempi koko, mutta kyllä sen sisään tunkeminen sattuu.
En pystynyt, en osannut laittaa oikein enkä osannut rentouttaa paikkoja. Mulla sattui ekat 8 yhdyntäkertaa. Määrätietoisesti vaan jatkoin seksin harrastamista, koska tiesin että se hyvä koittaa vielä. Ja niinhän se koitti sitten kun oppi rentoutumaan ja kostumaan kunnolla. En oo ikinä sormettanut itseäni, mikä saattaa vaikuttaa. Olen kyllä itsetyydyttänyt kauan ennen kuin neitsyys meni :D
Mulla sattui vain paljon ekan yhdynnän aluksi, heti perään toinen kerta niin ei enää sattunut! Ap
Kyllä ja kuukuppia myös. No problems. Miksi kysyt?
Pystyin, ei mitään ongelmia. Ja hyvä niin, koska aktiiviurheilijana olo olisi ollut aika hankalaa paksu side haarovälissä. Eka yhdyntä 26-vuotiaana, sattui vähän, verta ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
En koskaan kokeillut. Silloin ajatus ällötti. Ensimmäinen yhdyntä sattui, muttei paljon. Mitään ei puhjennut, eli immenkalvo vain venyi. Sen jälkeen aloin käyttämään kuukuppia. Mulla on pienempi koko, mutta kyllä sen sisään tunkeminen sattuu.
Ei kun kokeilin muuten kerran, kun alkoi töissä menkat ja siellä oli vain tamponeita ja ajattelin, että täytyyhän sitä kokeilla. En saanut sitä sisään. Sattui vaan pirusti.
Pystyin käyttämään ja käytinkin, aluksi asetimmellisia. Neitsyys meni 17v, sattui vähän, ei tullut verta.
Aloin tamponeja käyttämään 12v. Helposti meni sisään kun rentoutti lihakset ja luki ne ohjeet. Neitsyys meni 15v
Eka kerta ei sattunut, ei tullut verta, ei mitään. Olin lukenut aiheesta ja harjottelin rentoutumista ja kostumista, niin tositilanteessa homma oli helppoa :D
Tai sit oon vaan löysä
Joo, mutta vain pienintä kokoa. Se ei kyllä ollut kovin käytännöllistä koska oli tosi runsaat menkat jo heti ekoista lähtien.
Kyllä pystyin. Aloin käyttämään heti tamponeja kun menkat alkoi 12-vuotiaana. Neitsyys meni 16-vuotiaana. Eka kerta (ja toinen) kyllä jonkin verran sattui, jos se nyt tähän liittyy.