Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: pystyitkö käyttämään neitsyenä tamponeja?

Vierailija
19.02.2016 |

Minä en pystynyt.

Ja ensimmäinen yhdyntä sattui kyllä todella paljon, melkein pyysin jättämään sikseen mutta onneksi mies oli määrätietoinen! Ja verta tuli kyllä.

Kyllä kannatti jo siksi, että sen jälkeen en ole ällöttäviä siteitä käyttänyt.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei estä tyttöä itse venyttämästä immenkalvoa sellaiseksi, että tamppoonin käyttö onnistuu. Siitä ei ole mitään haittaa, eikä se ole vaarallista.

Neitsyys ei ole mikään este sisätutkimukselle.

Ps: Neitsyys menee vain seksiä harrastettaessa...

Vierailija
22/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei estä tyttöä itse venyttämästä immenkalvoa sellaiseksi, että tamppoonin käyttö onnistuu. Siitä ei ole mitään haittaa, eikä se ole vaarallista.

Neitsyys ei ole mikään este sisätutkimukselle.

Ps: Neitsyys menee vain seksiä harrastettaessa...

No ei este, mutta eipä sitä mielellään tehdä, paitsi jos on pakko ts. joku sairaus hoidettavana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt

Vierailija
24/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt tamponeja menkkojen alusta asti. Eka seksikerta oli täysin kivuton ja veretön. Luulen että johtuu lähes koko iän kestäneestä ratsastusharrastuksesta eli immenkalvo jossain vaiheessa venynyt/puhjennut tai sitä ei ehkä koskaan ole ollutkaan.

Vierailija
25/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, eikä myöskään gyne työntänyt mitään tutkimusvälinettä sisälle, koska väitti että olin neitsyt, vaikken varmuudella ollut.

Vierailija
26/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käyttänyt tamponeja menkkojen alusta asti. Eka seksikerta oli täysin kivuton ja veretön. Luulen että johtuu lähes koko iän kestäneestä ratsastusharrastuksesta eli immenkalvo jossain vaiheessa venynyt/puhjennut tai sitä ei ehkä koskaan ole ollutkaan.

No mun eka kerta ei ollut kivuton eikä veretön vaikka olin harrastanut ratsastusta aktiivisesti useita kertoja viikossa 20 vuotta...

Vierailija
27/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt. Käytiinkin siteitä neitsyyden menettämiseen (18 v) saakka. Ekalla kerralla tuli verta ja noin 5 kertaa sattui kiihottuneisuudesta huolimatta.

Vierailija
28/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin. Aloitin tamponien käytön 13-vuotiaana.

Vierailija
29/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Siksipä halusinkin mahdollisimman pian neitsyydestä eroon, että tamponien käyttö tuli helpommaksi. Kannatti!

Vierailija
30/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tosin ensimmäisellä käyttökerralla runnoin sen sisään väkisin niin että verta tuli. Siteet oli kuitenkin niin hankalia erittäin runsaan vuodon kanssa, että pakko oli. Luultavasti sillä tamponin runnomisella sitten menetin immenkalvonkin, koska ensimmäinen yhdyntä,  7 vuotta myöhemmin, ei aiheuttanut mitään kipua tai verenvuotoa.

Vierailija
31/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos eka yhdyntäkerta sattuu vaikka on terve niin sinä tai mies ette kyllä tiedä mitään vaginasta tai seksistä. Takaisin koulunpenkille jos ilman lämmittelyä (märkyys tai liukkari, ehkä sormettaminenkin...) ollaan survomaan puolikuivaan reikään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan