Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: pystyitkö käyttämään neitsyenä tamponeja?

Vierailija
19.02.2016 |

Minä en pystynyt.

Ja ensimmäinen yhdyntä sattui kyllä todella paljon, melkein pyysin jättämään sikseen mutta onneksi mies oli määrätietoinen! Ja verta tuli kyllä.

Kyllä kannatti jo siksi, että sen jälkeen en ole ällöttäviä siteitä käyttänyt.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pystyin. Aloin käyttämään heti tamponeja kun menkat alkoi 12-vuotiaana. Neitsyys meni 16-vuotiaana. Eka kerta (ja toinen) kyllä jonkin verran sattui, jos se nyt tähän liittyy.

Vierailija
2/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin. Siltikin eka kerta sattui, ja verta tuli parin siteellisen verran. Sen jälkeen en ole siteitä käyttänyt muuta kuin synnytysten jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mulla sitten poikeuksllisen tiukka immenkalvo vai mikä rengas siellä oli? Kävin ekan kerran gynellä ennen seksielämän aloittamista parikymppisenä vasta, hän ei tehnyt sisätutkimusta jottei neitsyys menisi. Ap

Vierailija
4/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin, tosin se vaati opettelua, koska luulin, että tamponi työnnetään suoraan, siis suoraan ylöspäin, vaikka oikeistihan se pitää työntää pienessä kulmassa.

Eka kerta oli suht kivuton.

Ja p.s. neitsyys ei mene gynekologisessa tutkimuksessa.

Vierailija
5/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulle ei tehty sisätutkimusta, koska olin neitsyt. Ap

Vierailija
6/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut mitään ongelmia tamponien käytössä neitsyenä. Itseäni ei myöskään eka kerta sattunut laisinkaan eikä verta näkynyt missään, mutta olinkin masturboinut jo 8 vuotta ennen sitä. Ei tullut verta kyllä masturboidessakaan.

Vierailija
7/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ei minullekaan ensimmäisellä kerralla. Mutta syy ei ole se, että gynekologin mielestä menettäisit neitsyytesi sille ankalle mikä sinne survotaan, vaan se, että se on luultavasti epämukavampaa ja tarvetta esimerkiksi papa-kokeelle ei ole.

Vierailija
8/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin. Ja kävin myös sisätutkimuksessa vaikka olin neitsyt.

Vierailija
9/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin vapaaehtoisesti sisätutkimuksessa neitsyenä. En kokenut sitä millään tapaa "neitsyyden menettämiseksi". Varsinainenkin neitsyyden menettäminen meni ennemmin niin, että minä otin silloisen poikaystäväni.

Vierailija
10/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hän ei tehnyt sisätutkimusta jottei neitsyys menisi.

Mitä vittua?

Vierailija
11/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin kyllä. Eka seksikerta oli 25-vuotiaana, joten oli syytäkin pystyä. Eikä sattunut yhdyntä yhtään, lähinnä oli tylsää että milloin tää loppuu.

Vierailija
12/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan kokeillut. Silloin ajatus ällötti. Ensimmäinen yhdyntä sattui, muttei paljon. Mitään ei puhjennut, eli immenkalvo vain venyi. Sen jälkeen aloin käyttämään kuukuppia. Mulla on pienempi koko, mutta kyllä sen sisään tunkeminen sattuu.

Vierailija
13/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystynyt, en osannut laittaa oikein enkä osannut rentouttaa paikkoja. Mulla sattui ekat 8 yhdyntäkertaa. Määrätietoisesti vaan jatkoin seksin harrastamista, koska tiesin että se hyvä koittaa vielä. Ja niinhän se koitti sitten kun oppi rentoutumaan ja kostumaan kunnolla. En oo ikinä sormettanut itseäni, mikä saattaa vaikuttaa. Olen kyllä itsetyydyttänyt kauan ennen kuin neitsyys meni :D

Vierailija
14/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sattui vain paljon ekan yhdynnän aluksi, heti perään toinen kerta niin ei enää sattunut! Ap

Vierailija
15/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja kuukuppia myös. No problems. Miksi kysyt?

Vierailija
16/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin, ei mitään ongelmia. Ja hyvä niin, koska aktiiviurheilijana olo olisi ollut aika hankalaa paksu side haarovälissä. Eka yhdyntä 26-vuotiaana, sattui vähän, verta ei tullut.

Vierailija
17/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koskaan kokeillut. Silloin ajatus ällötti. Ensimmäinen yhdyntä sattui, muttei paljon. Mitään ei puhjennut, eli immenkalvo vain venyi. Sen jälkeen aloin käyttämään kuukuppia. Mulla on pienempi koko, mutta kyllä sen sisään tunkeminen sattuu.

Ei kun kokeilin muuten kerran, kun alkoi töissä menkat ja siellä oli vain tamponeita ja ajattelin, että täytyyhän sitä kokeilla. En saanut sitä sisään. Sattui vaan pirusti.

Vierailija
18/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyin käyttämään ja käytinkin, aluksi asetimmellisia. Neitsyys meni 17v, sattui vähän, ei tullut verta.

Vierailija
19/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tamponeja käyttämään 12v. Helposti meni sisään kun rentoutti lihakset ja luki ne ohjeet. Neitsyys meni 15v

Eka kerta ei sattunut, ei tullut verta, ei mitään. Olin lukenut aiheesta ja harjottelin rentoutumista ja kostumista, niin tositilanteessa homma oli helppoa :D

Tai sit oon vaan löysä

Vierailija
20/31 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta vain pienintä kokoa. Se ei kyllä ollut kovin käytännöllistä koska oli tosi runsaat menkat jo heti ekoista lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi