Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylioppilaslahja tyttömme kummille..?

Vierailija
17.02.2006 |

Tyttömme kummisetä (toivottavasti) pääsee ylioppilaaksi tänä keväänä ja mietinkin että mitähän hyödyllistä ja mukavaa sitä keksisi lahjaksi... jos ideoita olisi jollain niin mielellään otan vastaan! =)

Kyseinen henkilö tuskin on ihan lähiaikoina muuttamassa omaan asuntoonsa, eli ei ole tarpeen mitään kodintavaraakaan ostaa... jotain mikä jäisi muistoksi, rahakaan ei minusta ole oikeen hyvä lahja..vaikka hyödyllinenhän se olisi..

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
17.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen on tyylikäs juhlissa, mutta sellaista ei helposti tule itse ostettua. Eikä se vie paljoa tilaa kaapissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän