Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ääni naisella on kamala?

Vierailija
18.02.2016 |

Ev

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkulelun äänellä puhuva nainen ja känisevällä äänellä lespaava homomies ovat pahimpia.

Julkimoista rumat äänet ja puhetyylit ovat minun mielestäni

monitoimitoimittaja Rakel Liekillä sekä multitalentti Martina Aitolehdellä.

Rakel

Martina:

Vierailija
22/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näiden keskustelujen takia oon oppinut vihaamaan ääntäni. Se on aika korkea ja samalla nariseva. En voi sille mitään, olen yrittänyt mutta ei onnistu. Käytännössä näiden takia ääni on muuttunut lisäksi änkyttäväksi kun hermoilen miten muut vihaavat jo pelkkää ääntäni :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalinta on kuulla amerikkalaisten komediasarjojen naishahmojen ääntä. Kimitystä, kaakatusta, lapsimaista piipitystä isolla osalla 18-35 vuotiaista. En pysty katsomaan yhtään sarjaa enää. Varmaan joidenkin miesten fantasia taas

Vierailija
24/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto lisää tuskaa. Siksi tällaiset keskustelupalstat ovat sekä hyviä, että huonoja.

Hyviä siksi, että yksinäisilläkin on JOTAIN seuraa, mutta sitten saat lukea ihmisten sellaisistakin ajatuksista, jotka ennen pidettiin visusti omana tietona, muutoin olisi joutunut vihan tai naurun kohteeksi. Tai peräti pitkäänniemeen.

Vierailija
25/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamalinta on kuulla amerikkalaisten komediasarjojen naishahmojen ääntä. Kimitystä, kaakatusta, lapsimaista piipitystä isolla osalla 18-35 vuotiaista. En pysty katsomaan yhtään sarjaa enää. Varmaan joidenkin miesten fantasia taas

Ei tartte edes olla "komediaa," vaan tosi-tv-sarjoissa on sellainen korvia särkevä kakofonia ja vaakkuminen, ettei ohjelmia voi niitä mykistämättä katsoa.

Vierailija
26/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö suomalaiset puhu aika matalalta verrattuna muun maalaisiin? 

Minulla on sellainen edellisellä sivulla mainittu hissukkaääni, että kukaan ei tahdo kuulla mitä sanon. Se raivostuttaa välillä itseänikin, mutta en vaan osaa arvioida tarvittavaa äänen voimakkuutta. Liekö vika korvissa...

Itseäni taas kammottaa semmoinen raakkuva, raaka ääni.

Vierailija
27/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matala, iloton, kova, virkamiesääni jolla on tarkoitus tehdä selväksi että henkilö pystyy kaikkeen siihen mihin mieskin.

Vierailija
28/35 |
18.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ääneni on kamala. Äänitettynä kuulostan jotenkin vajaaälyiseltä, puhevikaiselta ja savonmurre kuultaa puheesta läpi, vaikka en sitä omiin korviin kuulekaan. Voi niitä, jotka joutuvat minua kuuntelemaan jatkuvasti. Ei voi muuta sanoa, kuin että otan osaa. Pitäisi varmaan ruveta kommunikoimaan viittomilla, niin ei lähipiirin tarvitsisi kärsiä.

Vierailija
29/35 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tartte edes olla "komediaa," vaan tosi-tv-sarjoissa on sellainen korvia särkevä kakofonia ja vaakkuminen, ettei ohjelmia voi niitä mykistämättä katsoa.

En ole tutustunut tositelkkariin muuten kuin perjantaisten morsiuspukuohjelmien kautta. Ensin katselin pukuja, mutta nyt taidan jo kiinnittää enemmän huomiota äänenkäyttöön: henkilökunnalla ja morsiamen sukulaisnaisilla on normaalit, korvaystävälliset äänet, mutta suuri osa itse morsiamista ikään katsomatta kiekuu ja kimittää sietämättömästi. Monta kertaa olen miettinyt, mikä ihme noissa naisissa kompensoi sen hirveän äänen, kun selvästi ovat naimisiin menossa eli joku haluaa kuunnella heitä loppuikänsä. Vai kuuluukohan tuo rooliin? Peritty sitä ei nähdäkseni ainakaan ole.

Vierailija
30/35 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentyyppinen ääni kuin Taina Westillä ei miellytä minua. en vaan voi sille mitään.

Vierailija
31/35 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aika kamala ääni. Se on erittäin matala, melkein miesmäinen viskibasso, mutta siinä on joku riipivä, metallisen terävä sävy myös, niin että aina kun puhun jotain, kuulostan siltä kuin olisin kuolemanväsynyt ja lisäksi valittaisin jostain asiasta katkerasti.

Vierailija
32/35 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Uutisvuodon naisjuontajalla on korviariipivä ääni. Ja aiheesta poiketen uutisvuotssa on liikaa alapääjuttuja nykyään. Ei mun mielestä tarvitsisi apinoida maikkaria, kaipaan vanhaa kunnon uutisvuotoa joka oli kelpo viihdettä.

Vierailija
33/35 |
20.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni Uutisvuodon naisjuontajalla on korviariipivä ääni. Ja aiheesta poiketen uutisvuotssa on liikaa alapääjuttuja nykyään. Ei mun mielestä tarvitsisi apinoida maikkaria, kaipaan vanhaa kunnon uutisvuotoa joka oli kelpo viihdettä.

Minulla on televisiota katsoessani kuulokkeet korvillani (erinomaiset kuulokkeet). Uutisvuodon äänimaailma on todella omituinen: Tervon ääni tulee takaoikealta ja Saanilan ääni takavasemmalta, siis vain yhden luurin kautta. Lybeckin ääni tulee kummastakin luurista, mutta oudon kaiun kanssa. Tämä ilmiö alkoi syksyllä ja koskee vain Uutisvuotoa. Ohjelman puoliväliin mennessä korvat tottuvat, mutta sinne asti ei aina päästä, kun pippelijuttujen vuoksi vaihtuu suora lähetys tallennuksiin.

Mutta on se Lybeckin ääni aika raaka huolimatta siitä, minkä härpäkkeen läpi sitä kuuntelee.

Vierailija
34/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet täällä vastailee ja ällöttävä kimittävä ääni yli 40- mummoäideillä käy korvaan ja ei viitsi edes kuunnella .

mummoäiti kimittää ja kiroilee. hävettävääkin kaikin puolin.

Ei naisellista.

Vierailija
35/35 |
11.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaljabasso tai kirkuja. tiedän erään jolla on molemmat

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä